Poznań - panorama
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
print as PDF
Ogłoszenie nr 148746 / 25.02.2025
Dołącz do nas jako:

audytor wewnętrzny

Do spraw: audytu wewnętrznego w Zespole Audytu Wewnętrznego WUW w Poznaniu nr ref. 24/25
#administracja publiczna #audyt

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu jest realizacja zadań państwa w sposób profesjonalny, bezstronny i efektywny, z otwartością na potrzeby Klientów. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • uczestniczy w opracowaniu planu audytu wewnętrznego, w tym m.in. przeprowadzaniu analizy ryzyka
  • uczestniczy w planowaniu, wykonywaniu i dokumentowaniu zadań zapewniających, czynności doradczych oraz czynności sprawdzających
  • uczestniczy w monitorowaniu wykonywania zaleceń
  • uczestniczy w opracowaniu sprawozdania z prowadzenia audytu wewnętrznego za rok poprzedni oraz informacji o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim
  • uczestniczy w ustaleniu zasad i trybu prowadzenia audytu wewnętrznego w Urzędzie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w samodzielnym przeprowadzaniu audytów wewnętrznych
  • kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych (posiadanie jednego z certyfikatów: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accountants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control Self Assessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA) lub zaświadczenie Ministra Finansów o złożeniu z wynikiem pozytywnym egzaminu na audytora wewnętrznego (wydanego w latach 2003-2006) lub uprawnienia biegłego rewidenta lub dwuletnia praktyka w zakresie audytu wewnętrznego i legitymowanie się dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie audytu wewnętrznego, wydanym przez jednostkę organizacyjną, która w dniu wydania dyplomu była uprawniona do nadawania stopnia naukowego doktora nauk ekonomicznych lub prawnych)
  • znajomość przepisów prawa i międzynarodowych standardów stosowanych w audycie wewnętrznym, a także kodeksu etyki audytora wewnętrznego
  • wiedza z zakresu metodyki audytu wewnętrznego
  • wiedza z zakresu zarządzania ryzykiem
  • wiedza z zakresu bezpieczeństwa informacji (w tym ochrony danych osobowych i systemów teleinformatycznych)
  • wiedza z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, rachunkowości budżetowej
  • zdolność szybkiego zaznajamiania się z przepisami prawa oraz umiejętność stosowania i interpretowania prawa w praktyce
  • obsługa programów MS Office na poziomie średniozaawansowanym (Word, Excel, PowerPoint)
  • zdolności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • umiejętność przedstawiania informacji dokładnej, obiektywnej, jasnej, zwięzłej, konstruktywnej, kompletnej oraz z zachowaniem wyznaczonych terminów (w tym prezentacji i wizualizacji danych)
  • umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętności interpersonalne, łatwość w komunikowaniu się
  • umiejętność współpracy w zespole
  • pozytywne nastawienie do pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii, zarządzania, rachunkowości, finansów, prawa lub administracji
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych
  • studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego, kontroli zarządczej, zarządzania ryzykiem, finansów publicznych, rachunkowości, zamówień publicznych
  • doświadczenie w ocenie ryzyk w działalności organizacji
  • wiedza z zakresu stosowania metod statystycznych przy analizie danych
  • wiedza z zakresu zarządzania procesowego
  • znajomość obsługi programu MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • dobra organizacja pracy
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Co oferujemy
  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 7 marca 2025

na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu
(z podaniem w ofercie nr ref. 24/25)

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61 854 19 91, 61 854 10 18, 61 854 11 87
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.03.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 25.02.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×