Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Pleszewie
63-300 Pleszew ul. Kochanowskiego 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 120633 / 11.05.2023
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Zespół do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje obowiązki Kierownika Kancelarii Tajnej zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przyjmuje, rejestruje, przechowuje i przekazuje dokumenty zawierające informacji niejawne oraz prowadzi rejestry i ewidencje dokumentów i materiałów zawierających informacje niejawne;
  • Sprawdza prawidłowość oznaczania sporządzonych dokumentów niejawnych przeznaczonych do zewidencjonowania;
  • Prowadzi i aktualizuje dziennik przepisy, w którym są ewidencjonowane obowiązujące akty prawne zawierające informacje niejawne, a także udostępnia je upoważnionym policjantom i pracownikom;
  • Archiwizuje dokumenty niejawne;
  • Prowadzi składnicę akt w KPP w Pleszewie;
  • Przyjmuje do archiwum materiały z KPP w Pleszewie i podległych posterunków kat. A, B i BE oraz prowadzi odpowiednie rejestry;
  • Opracowuje i porządkuje materiały zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
  • Brakuje dokumentację, której minął czas przechowywania;
  • Udostępnia materiały będące na stanie archiwum zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie;
  • Kontroluje i udziela instruktażu jednostkom przekazującym materiały do archiwum;
  • Archiwizuje dokumentację wytworzoną i służbowo wykorzystaną na stanowisku służbowym.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok
  • Umiejętność obsługi komputera;
  • Umiejętność negocjacji i komunikacji;
  • Zdolność analitycznego myślenia;
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, komunikacja, rzetelność, podejmowanie decyzji odpowiedzialność, myślenie analityczne , współpraca.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórkach administracji publicznej
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.),
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KPP w Pleszewie → zakładka „Nabór na stanowiska cywilne”)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 25 maja 2023

W formie papierowej z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120633"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Pleszewie
ul. Kochanowskiego 6
63-300 Pleszew
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 58325
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.05.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Pleszewie

Udostępnił: Ewelina Trawińska

Komórka organizacyjna: Zespół Prezydialny, Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 11.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×