Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Obornikach
64-600 Oborniki Łopatyńskiego 1
print as PDF
Ogłoszenie nr 158278 / 19.11.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: pasz i utylizacji Zespół ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji
#weterynaria

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontrola zakładów zatwierdzonych i zarejestrowanych w zakresie środków żywienia zwierząt w tym, również gospodarstw indywidualnych, wytwarzających i stosujących pasze w celu zapewnienia bezpieczeństwa produktów stosowanych w żywieniu zwierząt oraz kontrole gospodarstwa produkujących mleko
  • Prowadzenie rejestru upadków.
  • Organizowanie pobierania próbek i gromadzenie dokumentacji dotyczącej wyników badań mikrobiologicznych pasz, surowców paszowych oraz produktów pochodzenia zwierzęcego badanie ma na celu zagwarantowanie jakości oraz bezpieczeństwa wytwarzanych, wprowadzonych do obrotu i stosowanych produktów w żywieniu zwierząt.
  • Kontrola zakładów produkujących karmy dla zwierząt domowych oraz hurtowni karm dla zwierząt domowych w celu wykluczenia nieprawidłowości. Nadzór nad ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego.
  • Kontrola nad rolniczym wykorzystaniem mączek mięsno-kostnych jako polepszaczy gleby oraz podmiotami stosującymi polepszacze gleby.
  • Nadzór nad eksportem i importem oraz handlem paszami oraz ubocznymi produktami pochodzenia zwierzęcego w celu zapewnienia bezpieczeństwa produktów w żywieniu zwierząt.
  • Prowadzenie sprawozdawczości w odniesieniu do pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
  • Kontrola nad dystrybucją pasz.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe Wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej.
  • Znajomość przepisów o Inspekcji Weterynaryjnej, Ustawy o paszach o i służbie cywilnej, znajomość procedur postępowania administracyjnego.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lekarz weterynarii
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w inspekcji weterynaryjnej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykonywanie prawa zawodu w przypadku lekarza weterynarii
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- możliwość do przystąpienia do Pracowniczego Planu Kapitałowego i ubezpieczenia grupowego,

- nagrody uznaniowe, jubileuszowe,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka,

- miejsce parkingowe na terenie urzędu,

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Zwiększamy czas poszczególnych metod i technik naboru dla osób ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

· Umowa o pracę,

·   Praca w siedzibie Inspektoratu, jak i poza siedzibą urzędu (samochody służbowe do dyspozycji pracowników),

· Narzędzia pracy- komputer i sprzęt biurowy,

· Inspektorat mieści się w budynku piętrowym, brak windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych,

- Wynagrodzenie ok. 7 000 -7 500 zł brutto.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

-w ofercie należy podać dane kontaktowe -adres e-mail lub numer telefonu

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

· Weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do pierwszego etapu zaproszeni zostaną kandydaci, którzy spełniają wszystkie wymagania formalne.

· Sprawdzenie i ocena lub zlecenie sprawdzenia wiedzy (pisemny test).

·   Kolejny etap rozmowa kwalifikacyjna do udziału zaproszeni zostaną kandydaci, którzy uzyskali minimum punktowe w tracie wcześniejszych etapów rekrutacji.

· Po przeprowadzeniu wszystkich etapów postępowania kwalifikacyjnego komisja rekrutacyjna ustala wyniki końcowe.

·   Informacja o wyniku zakończonego wyboru przekazywana jest wszystkim kandydatom uczestniczącym w ostatnim etapie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.

· Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze upowszechnia się informację
o wyniku naboru przez umieszczenie jej na tablicy ogłoszeń, na stronie internetowej oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Biuletynie Informacji Publicznej Inspektoratu.

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2026-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu prawo jazdy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykonywanie prawa zawodu w przypadku lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzającego wykonywanie prawa zawodu w przypadku lekarza weterynarii
calendar icon

Aplikuj

do 4 grudnia 2025

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158278"
na adres:
- Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Obornikach,
ul. Łopatyńskiego 1, 64-600 Oborniki
- przez e-Doręczenia z zaznaczeniem numeru referencyjnego podanego
w ogłoszeniu o naborze na adres: AE:PL-21911-82760-EHUGJ-08 Oferta powinna być podpisana podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym
- Za pomocą środków komunikacji elektronicznej istnieje możliwość przekazania oferty przez ePUAP- adres skrzynki podawczej na ePUAP oraz na mail: ksiegowosc.oborniki@wiw.poznan.pl

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
0 61 29 61 175
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Obornikach, ul. Łopatyńskiego 1, 64-600 Oborniki, tel. (61) 29 61 175, e-mail: sekretariat@piwoborniki.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@piwoborniki.pl lub tel. 61 29-61-175.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Obornikach

Udostępnił: Anita Sanigórska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. administracyjno-finansowych

Wprowadzono: 19.11.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×