Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie
64-400 Międzychód ul. Gen. Sikorskiego 22a
print as PDF
Ogłoszenie nr 99374 / 24.05.2022
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

Do spraw: bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych Zespół Wspomagający
#BHP
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonywanie i nadzorowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych; przeprowadzanie kontroli warunków służby/pracy oraz przestrzeganie zasad BHP w jednostce podległej KPP w Międzychodzie.
  • Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków policjantów i pracowników Policji oraz zachorowań na choroby zawodowe, opracowując na tej podstawie dokumentację wymagana przepisami resortowymi; prowadzenie indywidualnych postępowań w zakresie odszkodowań z tytułu wypadków dla policjantów i pracowników cywilnych Komendy.
  • Prowadzenie rejestrów. Kompletowanie, przechowywanie i analizowanie dokumentów dotyczących wypadkowości, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń ich występowania, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia.
  • Opracowywanie i opiniowanie instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy/służby oraz ochrony przeciwpożarowej.
  • Współorganizowanie szkoleń w dziedzinie BHP i p.poż. oraz zapewnienie ich odpowiedniego poziomu merytorycznego.
  • Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, wiążącego się z wykonywaną służbą i pracą KPP w Międzychodzie.
  • Realizowanie zadań z zakresu medycyny pracy (prowadzanie ewidencji policjantów oraz pracowników kierowanych na badania, sporządzanie skierowań na badania okresowe oraz pojazdy uprzywilejowane, umawianie terminów badań z zakresu medycyny pracy oraz zapoznawanie policjantów i pracowników z w/w terminami tych badań, kierowanie policjantów na RKL: sporządzanie skierowań oraz kompletowanie wymaganej dokumentacji medycznej, wprowadzanie danych do SWOP).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w strukturach służby BHP
  • aktualne szkolenie okresowe dla pracowników służby BHP
  • uprawnienie inspektora p.poż. (ważne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia inspektorów ochrony przeciwpożarowej)
  • znajomość przepisów niezbędnych do właściwego wykonywania obowiązków służbowych - wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP i p.poż, przepisów prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji (umiejętność ich wyszukiwania i zastosowania)
  • biegła obsługa programów komputerowych (pakiety biurowe) i poczty elektronicznej,
  • samodzielność i zdolność analitycznego myślenia
  • umiejętność prognozowania i interpretacji przepisów
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, planowanie pracy długoterminowej
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub złożenie oświadczenia o gotowości poddania się postępowaniu sprawdzającemu celem uzyskania odpowiedniej klauzuli dostępu do informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
Co oferujemy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u stabilnego pracodawcy,

- dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”),

- nagrody jubileuszowe,

- możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy na wniosek pracownika,

- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, KKOP,

- możliwość rozwoju zawodowego,

- przyjazną atmosferę pracy,

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przy monitorze ekranowym, wyjazdy do podległego Komisariatu Policji oraz innych jednostek Policji, prowadzenie samochodu służbowego, użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), oświetlenie naturalne oraz sztuczne, praca w II piętrowej siedzibie urzędu, wejście główne do budynku przystosowane jest dla osób z niepełnosprawnością ruchową tylko na obszarze parteru, I i II piętro budynku oraz stanowisko pracy nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych, brak windy, praca na 0,5 etatu (20 godzin w tygodniu).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

List motywacyjny powinien zawierać numer ogłoszenia i nazwę stanowiska podanego w ogłoszeniu.
Dokumentem potwierdzającym wykształcenie jest kopia świadectwa, dyplomu lub zaświadczenie z uczelni.
Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów
jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o
zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub
wolontariatu/staży/praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy
doświadczenia zawodowego.
Oferta spełnia wymagania formalne jeżeli została złożona w terminie wskazanym w ogłoszeniu i zawiera wszystkie wymagane dokumenty oraz wymagane oświadczenia (prawidłowo wypełnione i własnoręcznie podpisane).
Kandydat którego oferta nie spełnia wymagań formalnych nie może zostać zakwalifikowany do kolejnego etapu naboru, dlatego prosimy o staranne i rzetelne złożenie aplikacji.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu lub data stempla pocztwowego) nie będą rozpatrywane.
Zakwalifikowane osoby zostaną zaproszone do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.
Prosimy kandydatów/kandydatki o podanie numeru telefonu i/lub adresu poczty elektronicznej
Wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku wynosi: 0,5 etatu - 1.660,52 zł. brutto + wysługa lat.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Metody/techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy (wiedza w zakresie przepisów resortowych i ogólnopaństwowych, znajomość przepisów BHP i p.poż, przepisów prawa pracy, Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji) i/lub rozmowa kwalifikacyjna.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742 t.j.)
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do pracy w Policji (do pobrania ze strony BIP KWP w Poznaniu → zakładka „Nabór do Służby Cywilnej”)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99374"
na adres:

KOMENDA POWIATOWA POLICJI
W MIĘDZYCHODZIE
ZESPÓŁ WSPOMAGAJĄCY (KADRY)
UL. GEN. SIKORSKIEGO 22A
64-400 MIĘDZYCHÓD
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 36 325 lub 47 77 36 210
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych dot. przepisów RODO1) oraz zgodnie z art. 13 ust. 1 Dyrektywy Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW 

    Poniżej przekazujemy szczegółowe informacje i zasady związane z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych.

    I. Administrator Danych Osobowych

    Administratorem Danych Osobowych (ADO) przetwarzanych w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie jest Komendant Powiatowy Policji w Międzychodzie, ul. Gen. Sikorskiego 22a, 64-400 Międzychód, tel.  47 77 36 211

    II. Inspektor Ochrony Danych

    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw: telefonicznie pod nr Tel. 47 77 36 322, za pomocą poczty elektronicznej na adres iod.miedzychod@po.policja.gov.pl, lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.

    III. Cele i podstawy przetwarzania

    Dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie, przetwarzane są zgodnie art. 6 ust 1 pkt a/b/c/d/e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych

    lit. a) ZGODA - osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów

    lit. b) UMOWA - (zarówno wykonanie umowy, jak i podjęcie działań na żądanie osoby przed zawarciem umowy) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy

    lit. c) OBOWIĄZEK PRAWNY - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze

    lit. d) OCHRONA ŻYWOTNYCH INTERESÓW OSOBY przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej

    lit. e) ZADANIE REALIZOWANE W INTERESIE PUBLICZNYM LUB W RAMACH SPRAWOWANIA WŁADZY PUBLICZNEJ POWIERZONEJ ADMINISTRATOROWI - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi

    IV. Odbiorcy danych

    W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym w pkt. III Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

    V. Przekazywanie danych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych

    Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej na podstawie: umów międzynarodowych i przepisów prawa zezwalających na takie przekazanie;

    VI. Okres przechowywania danych

    Dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie będą przechowywane jedynie przez okres na jaki pozwalają przepisy prawa w zakresie realizowanych zadań przez Komendanta Powiatowego Policji w Międzychodzie na podstawie: ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/680 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez właściwe organy do celów zapobiegania przestępczości, prowadzenia postępowań przygotowawczych, wykrywania i ścigania czynów zabronionych i wykonywania kar, w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylająca decyzję ramową Rady 2008/977/WSiSW.

    VII. Przysługujące prawa:W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują Panu/Pani następujące prawa:

    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi,

    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych

    c) prawo do usunięcia danych, o ile nie występują przesłanki wyłączające zastosowanie tego prawa

    d) ograniczenia przetwarzania danych

    e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych:

    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

    W celu wykonania swoich praw należy skierować żądanie pisemnie pod adres: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzieh, ul. Gen. Sikorskiego 22a, 64-400 Międzychód lub elektronicznie na adres e-mail: iod.miedzychod@po.policja.gov.pl

    Ważne!

    Informujemy, że przed realizacją Pana/Pani uprawnień będziemy musieli Pana/Panią zidentyfikować.

    VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

    Wszystkie dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji w Międzychodzie zgodnie
    z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych posiadają wymóg ustawowy;

    IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie - Informujemy, że dane osobowe przetwarzane w Komendzie Powiatowej Policji na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Międzychodzie

Udostępnił: Marlena Madaj

Komórka organizacyjna: Zespół Wspomagający KPP w Międzychodzie

Wprowadzono: 24.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×