Poznań - panorama
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
61-713 Poznań al. Niepodległości 16/18
print as PDF
Ogłoszenie nr 133875 / 16.02.2024
Dołącz do nas jako:

dyrektor delegatury

Do spraw: kierowania pracą Delegatury w Lesznie Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu Delegatura w Lesznie WUW Poznaniu nr ref. 21/24
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Misją Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu jest realizacja zadań państwa w sposób profesjonalny, bezstronny i efektywny, z otwartością na potrzeby Klientów. quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Nadzoruje i zapewnia właściwą organizację i funkcjonowanie delegatury urzędu
  • Nadzoruje organizacyjne sprawy prowadzone w delegaturze z zakresu obsługi cudzoziemców, paszportów, nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz straży łowieckiej, pod kątem prawidłowości, efektywności i terminowości realizowanych zadań
  • Kieruje pracą Oddziału Obsługi Delegatury w celu zapewnienia rzetelnej i terminowej realizacji zadań
  • Nadzoruje sprawy z zakresu bezpośredniej obsługi klientów delegatury w celu zapewnienia właściwej i kompetentnej obsługi klientów Urzędu na obszarze działania delegatury
  • Nadzoruje realizację zadań organizacyjnych i obsługi delegatury, w tym m.in. dotyczących ewidencji czasu pracy, współpracy z służbami bhp, majątku delegatury, spraw finansowych, administrowania budynkami oraz zadań wynikających z przepisów o dostępie do informacji publicznej i ochronie informacji niejawnych
  • Nadzoruje obsługę magazynów Archiwum Zakładowego w delegaturze
  • Nadzoruje realizację zadań w zakresie obsługi informatycznej delegatury, w tym m.in.: w zakresie administrowania systemami informatycznymi oraz zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej
  • Nadzoruje przepływ informacji wewnątrz delegatury i w kontaktach zewnętrznych oraz dba o właściwy wizerunek delegatury jako części urzędu
  • Reprezentuje wojewodę i urząd na oficjalnych spotkaniach
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym: minimum 1 rok w kierowaniu zespołem lub 2 lata na samodzielnym stanowisku pracy
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej, Kodeksu Pracy oraz przepisów bhp
  • Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • Umiejętności kierowania pracą zespołu
  • Umiejętność delegowania zadań
  • Umiejętność podejmowania decyzji i ponoszenie odpowiedzialności
  • Zdolność analitycznego i systemowego myślenia
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowisk kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku administracja, zarządzanie, prawo; studia podyplomowe z zakresu administracji
  • kurs z zakresu bhp dla osób kierujących pracownikami
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatek stażowy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, udział w konferencjach, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Praca w siedzibie Delegatury położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym
    kart sportowych)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • zadania wykonywane w siedzibie delegatury oraz na terenie województwa objętym zakresem działania delegatury
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • stanowisko pracy znajduje się na pierwszym piętrze budynku biurowego
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
  • budynek nie posiada podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami
  • klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm
  • budynek nie jest wyposażony w windy osobowe
  • w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia przekaż komisji rekrutacyjnej przed rozpoczęciem testu wiedzy.
  • Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem: https://www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
  • APLIKUJ NA TO STANOWISKO ONLINE POPRZEZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DOSTĘPNY NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
  • Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego
  • Rekrutacja może być przeprowadzona w trybie zdalnym/on-line, stacjonarnym lub w trybie hybrydowym.
  • Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja formalna ofert
  • test wiedzy
  • test kompetencji kierowniczych
  • rozmowa kwalifikacyjna
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem orzekającym zakaz zajmowania stanowiska kierowniczych w urzędach organów władzy publicznej lub pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 26 lutego 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Punkt Informacyjny w holu Urzędu z dopiskiem na kopercie:
„Nabór na stanowisko Dyrektora Delegatury WUW w Lesznie - nr ref. 21/24”

ZACHĘCAMY DO SKORZYSTANIA Z MOŻLIWOŚCI APLIKOWANIA ONLINE DOSTĘPNEJ NA STRONIE: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61 854 13 49
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja o prywatności (zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.) zamieszczona została na stronie internetowej WUW pod adresem: www.poznan.uw.gov.pl/oferty-pracy

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Udostępnił: Tomasz Mysłowski

Komórka organizacyjna: Biuro Organizacyjno-Administracyjne

Wprowadzono: 16.02.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×