Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
61-834 Poznań ul. Gołębia 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 132263 / 09.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor ochrony zabytków

Do spraw: zabytków nieruchomych Delegatura w Koninie
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi systematyczne terenowe inspekcje zabytków architektury, budownictwa, układów urbanistycznych w celu rozpoznania stanów prawno-własnościowych obiektów w ich historycznych granatacji obiektów i zespołów zabytkowych wraz z otoczeniem oraz wykonuje dokumentację fotograficzną z przeprowadzonych inspekcji obiektów zabytkowych
  • planuje i przeprowadza kontrole zabytków architektury, budownictwa, układów urbanistycznych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania, prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich, prawidłowości dokumentacji oraz toku prac remontowo-konserwatorskich i budowlanych ( zezwolenia, dzienniki robót, dane dot. inspektorów nadzoru itp.)
  • przygotowuje projekty opinii ( m.in. wytycznych konserwqstorskich i wniosków pokotrolnych), postanowień, pozwoleń, oraz decyzji i nakazów konserwatorskich ( zgodnie z procedurą postępowania administracyjnego), dot. zabytków nieruchomych
  • konsultuje z właścicielami i projektantami zamierzenia i projekty inwestycyjne dot. zabytków, udziela informacji w sprawie zabytków
  • przeprowadza z ramienia urzędu nadzory nad prowadzonymi pracami budowlano-konserwatorskimi w obiektach i zespołach zabytkowych i odbiera prace.
  • przeprowadza rozpoznanie wartości zabytków ( niezbędnych dla realizacji zadania 2 i 3), prtzez zbieranie informacji: badanie dokumentacji archiwalnej, publikacji materiałów fotogr. ikonografii i kartografii oraz wykonuje dokumentacje fotograficzną z przeprowadzonych inspekcji obiektów zabytkowych
  • przedstawia wnioski dot. działań administr. w sprawach: wpisu do rej. zabytków, regulacji stanów prawno-właśnosciowych, w tym zmian sposobie użytkowania, wszczęcia postępowania egzekucyjnego, postępowania karnego.
  • współuczestniczy przy prowadzeniu prac w zakresie opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego oraz inwestycji wraz z przygotowaniem wniosków konserwatorskich w zakresie aktualizacji planówi zmian ich fragmentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe historia sztuki lub ochrona dóbr kultury, architektura, konserwatorstwo zabytków lub zabytkoznawstwo
  • Znajomość przepisów kpa
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • Wiedza z zakgresu architektury historycznej i zabytkowej
  • nieskazanie prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych
  • niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa ani niebycie ich współpracownikiem w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r., w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Komunikatywność
  • Zdolności mediacyjne
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Umożliwiamy osobom ze szczególnymi potrzebami korzystanie z własnych urządzeń i rozwiązań wspomagających pracę (np. pomoc asystenta lub trenera pracy).
  • Dostosowujemy materiały używane podczas naboru do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami (np.większa czcionka w materiałach drukowanych).
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu przewiduje dodatkowe usprawnienia, aby zapewnić osobom ze szczególnymi potrzebami dostęp do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy, a także rozwiazania, które pomagaja w pierwszym okresie pracy.

Osoby ze szczególnymi potrzebmi, które potrzebuja dodatkowych usprawnień przy naborze na wolne stanowiska pracy proszone sa kontakt z kordynatorem dostępności pod numerem tel. 61-852-80-03 wew. 118

Warunki pracy

Praca biurowa przed monitorem ekranowym, na II piętrze, wejście po schodach lub windą, praca w terenie - wyjazdy służbowe, praca na wysokości do 3 m, sporadycznie powyżej 3 m, prace z klientem urzędu, związana ze stałym dopływem informacji i gotowością do odpowiedzi.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 8528003 wewn. 117

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-02-05
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Informacja o prywatności, podpisana przez kandydata/kandydatkę znajdująca się na stronie http://poznan.wuoz.gov.pl/ochrona-danych-osobowych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnymm wyrokiem za przestępstwo przeciwko zdrowiu lub życiu ludzkiemu
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
  • oświadczenie kandydata, że w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do 31 lipca 1990r.,kandydatka/kandydat nie pracowała/ł , niepełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 26 stycznia 2024

w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132263"
na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań , Kancelaria Urzędu
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.01.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Jolanta Goszczyńska jgoszczynska@poznan.wuoz.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Monika Piotrowska iod@poznan.wuoz.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

Udostępnił: Paulina Grzelak

Komórka organizacyjna: Wydział ds. pracowniczych, organizacji i kontroli

Wprowadzono: 09.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×