Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
62-500 Konin ul. Kościuszki 37 B
print as PDF
Ogłoszenie nr 130200 / 16.11.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administracyjno-księgowych Zespół ds. administracyjno-finansowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie sekretariatu Powiatowego Lekarza Weterynarii,
  • przyjmowanie i segregowanie korespondencji wpływającej do jednostki,
  • prowadzenie dziennika korespondencji wchodzącej i wychodzącej,
  • przygotowywanie decyzji, upoważnień, umów, zgodnie z otrzymanymi wzorami,
  • obsługa interesanta zewnętrznego,
  • ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania,
  • pełnienie obowiązków kasjera,
  • planowanie zaopatrzenia materiałowego, przygotowywanie zapytań ofertowych, zamówień na dostawy materiałów i usług oraz nadzór nad ich realizacją,
  • prowadzenie zakładowej składnicy akt,
  • wystawianie i rozliczanie delegacji służbowych,
  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i sprawdzanie formalno-rachunkowe wystawionych rachunków.
  • prowadzenie dokumentacji i ewidencji zużycia paliwa, dotyczącej samochodów służbowych oraz wystawianie kart drogowych,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy w administracji publicznej lub na podobnym stanowisku
  • Umiejętność obsługi komputera,
  • biegła obsługa urządzeń biurowych,
  • biegła obsługa programów Word, Excel, Outlook,
  • kultura osobista,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe
  • Prawo jazdy kat.B
Co oferujemy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 26 listopada 2023

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie
ul. Kościuszki 37B
62-500 Konin
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
632429573
  • Dokumenty należy złożyć do: 26.11.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koninie

Udostępnił: Monika Paszek

Komórka organizacyjna: Komórka Organizacyjna Administracyjno-Finansowa

Wprowadzono: 16.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×