Biuro - zdjęcie 26 - plan budynku
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
63-600 Kępno ul. Kościuszki 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 121273 / 24.05.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor nadzoru budowlanego

Do spraw: inspekcji i kontroli w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Kępnie
#administracja publiczna #budownictwo
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przeprowadza kontrolę budowy i prowadzenia robót budowlanych, stanu technicznego obiektów budowlanych, obowiązkowych kontroli poprzedzających wydanie pozwolenia na użytkowanie, samowoli budowlanych, utrzymywania obiektów w należytym stanie technicznym,
  • kontroluje należyte wykonywanie obowiązków przez właścicieli i zarządców obiektów budowlanych wynikających z prawa budowlanego,
  • kontroluje dokumenty dot. prowadzonych robót budowlanych, przekazywania obiektów budowlanych do użytkowania, utrzymania i użytkowania istniejących obiektów budowlanych,
  • dokonuje kontroli uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,
  • sporządza protokoły z przeprowadzonych czynności kontrolnych,
  • przygotowuje decyzje, postanowienia i pisma w zakresie prowadzonych działań,
  • prowadzi akta administracyjne, rejestry związane ze stanowiskiem pracy.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub wyższe budowlane
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata . Preferowane jest co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w budownictwie (wykonawcze lub projektowe) lub co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji publicznej na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • Uprawnienia budowlane w dowolnej specjalności,
  • Umiejętność obsługi komputera, praca z programami pakietu MS Office, umiejętność obsługi innych urządzeń biurowych,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Komunikatywność,
  • Odpowiedzialność,
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Nieposzlakowana opinia,
  • Odpowiedni stan zdrowia,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość ustawy Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
  • Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i procedur obowiązujących w administracji,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji,
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • Systematyczność, terminowość.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- przyuczenie do stanowiska pracy,

- udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje.

Pracę można rozpocząć niezwłocznie po zakończeniu procedur związanych z naborem i wykonaniu badań lekarskich.  

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

• Praca w siedzibie inspektoratu - praca przy komputerze, przyjmowanie interesantów i stron postępowań oraz udzielanie wyjaśnień i informacji, sporządzanie protokołów w siedzibie urzędu, prowadzenie postępowań administracyjnych;

• Praca w terenie – udział we wszelkich czynnościach kontrolnych z zakresu pracy Inspektoratu, sporządzanie protokołów z kontroli w terenie;

• Konieczność analitycznego myślenia i samodzielnej oceny sytuacji zastanej podczas realizowanej kontroli. Liczne kontakty bezpośrednie i telefoniczne z interesantami.

Miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy:

Siedziba inspektoratu znajduje się na parterze. Dogodny dojazd, dojście. Możliwość parkowania odpłatnego. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych. Praca biurowa przy monitorze ekranowym. Praca w terenie przy zmiennych warunkach pogodowych. (Możliwość występowania warunków uciążliwych podczas przeprowadzanych kontroli w terenie). W terenie możliwa praca na wysokościach. Preferowane jest prowadzenie służbowego samochodu osobowego podczas wyjazdów związanych z kontrolami w terenie.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „ogłoszenie nr 121273” do dnia 05-06-2023 r. (decyduje data wpływu do Inspektoratu).

CV, list motywacyjny, wszelkie oświadczenia winny być podpisane przez kandydata.

Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane. Kopie dokumentów winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez aplikującego.

Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Kandydaci, którzy zostaną zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru – poinformowani zostaną telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Brak takiej informacji równoznaczny będzie z odrzuceniem oferty. 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 – 78 – 28 – 952 w godz. 8.00-15.00.

Uwaga. Druk oświadczeń dla kandydatów znajduje się na stronie internetowej ( ostatni druk w tabelce): https:/powiatowy_inspektorat_nadzoru_budowlanego/dokumenty_do_pobrania.html

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Osoby spełniające wymogi naboru, które złożą poprawnie dokumenty aplikacyjne zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną. Powiadomienia telefoniczne.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiający pracę na aplikowanym stanowisku pracy.
  • Kopia prawo jazdy.
  • Oopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych,
  • wzór oświadczenia kandydata znajduje się na stronie https://bip.powiatkepno.pl/powiatowy_inspektorat_nadzoru_budowlanego/dokumenty_do_pobrania.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 5 czerwca 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 121273"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie
ul. Kościuszki 9
63-600 Kępno
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
62-78-289-47
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.06.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie ul. Kościuszki 9, 63-600 Kępno
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: 627828952
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: wyłącznie podmiot ogłaszający nabór
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Kępnie

Udostępnił: Zuzanna Barczok

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 24.05.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×