Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu
61-834 Poznań ul. Gołębia 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 114080 / 18.01.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor ochrony zabytków

Do spraw: rejestru zabytków i dokumentacji Delegatura w Kaliszu
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • rozpoznaje wartości naukowe, historyczne i artystyczne obiektów zabytkowych w celu wpisania zabytku nieruchomego do rejestru zabytków, prowadzi naukową analizę źródeł pisanych, ikonograficznych i kartograficznych określających wartości zachowanych obiektów co związane jest z wpisami do rejestru i skreśleniami z rejestru
  • przygotowuje opinie dotyczące włączenia lub wyłączenia do/z gminnej ewidencji zabytków nieruchomych z terenu działania Delegatury
  • prowadzi procedurę związaną z włączaniem i wyłączaniem zabytków do/z wojewódzkiej ewidencji zabytków
  • prowadzi rozpoznanie stanów prawno – własnościowych obiektów zabytkowych w celu zachowania prawidłowego toku postępowań administracyjnych prowadzonych w Urzędzie
  • gromadzi i archiwizuje dokumentację Delegatury urzędu, w tym karty ewidencyjne, teczki obiektów, zbiór map i planów, opracowania studialne i prowadzi księgozbiór podręczny zakładowy
  • prowadzi archiwum zakładowe przy współpracy i pod nadzorem archiwisty zakładowego
  • współpracuje z innymi stanowiskami pracy w Delegaturze oraz komórkami organizacyjnymi Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w celu zachowania prawidłowych procedur urzędowych związanych z funkcjonowaniem prawnym rejestru zabytków i wojewódzkiej ewidencji zabytków.
  • pozyskuje dokumenty dotyczące zabytków, przygotowuje wszelkie dane dla potrzeb Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu w uzgodnieniu z kierownikiem Delegatury i Kierownikiem Wydziału d.s. rejestru, dokumentacji i ewidencji zabytków nieruchomych
  • udostępnia dokumentację naukową i techniczną zainteresowanym stronom na zasadach określonych w urzędzie
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe historia sztuki lub ochrona dóbr kultury,
  • znajomośc przepisów kpa,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
  • wiedza z zakresu architektury historycznej i zabytkowej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • kurs archiwalny pierwszego stopnia, komunikatywność, zdolności mediacyjne, umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • zdolności mediacyjne
  • umiejętność pracy w zespole
Co oferujemy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
  • Jako osoba ze szczególnymi potrzebami możesz je zgłosić na etapie składania dokumentów.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu przewiduje dodatkowe usprawnienia, aby zapewnić osobom ze szczególnymi potrzebami dostęp do udziału w naborach na wolne stanowiska pracy, a także rozwiazania, które pomagaja w pierwszym okresie pracy.

Osoby ze szczególnymi potrzebmi, które potrzebuja dodatkowych usprawnień przy naborze na wolne stanowiska pracy proszone sa kontakt z kordynatorem dostępności pod numerem tel. 61-852-80-03 wew. 118

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa przed monitorem ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, na parterze budynku, budynek bez udogodnień dla osób ze szczególnymi potrzebami, praca w terenie, na wysokości do trzech metrów.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 8 lutego 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Kancelaria Urzędu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
61-852-80-03 wew. 117
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków mgr Jolanta Goszczyńska e-mail: jgoszczynska@poznan.wuoz.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony danych osobowych Monika Piotrowska, e-mail: iod@poznan.wuoz.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu, ul. Gołębia 2, 61-834 Poznań
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Wielkopolski Wojewódzki Konserwator Zabytków

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Poznaniu

Udostępnił: Paulina Grzelak

Komórka organizacyjna: Wydział ds. pracowniczych, organizacji i kontroli

Wprowadzono: 18.01.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×