Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim
62-065 Grodzisk Wielkopolski Ul. Rakoniewicka 31
print as PDF
Ogłoszenie nr 73730 / 29.01.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: organizacyjnych na Samodzielnym stanowisku pracy ds. organizacyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat Komendanta Powiatowego PSP,
  • Prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej PSP,
  • Organizuje narady i odprawy służbowe z udziałem Komendanta Powiatowego PSP,
  • Realizuje zadania z zakresu planowania pracy Komendy Powiatowej PSP oraz przygotowuje zbiorcze analizy i wnioski z zakresu działania urzędu,
  • Opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne Komendanta Powiatowego PSP,
  • Organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej,
  • Realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP,
  • Ewidencjonuje pieczęcie i stemple w Komendzie Powiatowej PSP,
  • Koordynuje kontrolę wewnętrzną komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej PSP oraz prowadzi dokumentację dotyczącą kontroli zewnętrznych,
  • Prowadzi archiwum Komendy Powiatowej PSP i sprawy związane z archiwizacją dokumentów,
  • Opracowuje dane do sprawozdań i planów,
  • Dokumentuje działalność informacyjno-promocyjną Komendy Powiatowej PSP,
  • Obsługuje stronę BIP Komendy Powiatowej PSP,
  • Bierze udział w komisjach powołanych przez Komendanta Powiatowego PSP.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub 3 lata w pracy biurowej,
  • znajomość przepisów z zakresu: ustawy o PSP, ochrony przeciwpożarowej, służby cywilnej, postępowania Administracyjnego, ochrony danych osobowych,
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (dobra znajomość pakietu MS Office i poczty elektronicznej),
  • zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków,
  • prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub zarządzanie,
  • praktyka w prowadzeniu sekretariatu,
  • odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, sprawność działania, umiejętność organizacji pracy, komunikatywność i kultura osobista,
  • ukończony kurs kancelaryjno archiwalny I-go stopnia
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca administracyjno-biurowa wykonywana od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w siedzibie tut. jednostki ( na potrzeby urzędu możliwość wykonywania pracy w godzinach nadliczbowych na zasadach określonych w art. 97 Ustawy o służbie cywilnej),
  • Możliwość wyjazdów służbowych w ramach narad szkoleniowych, odpraw itp.,
  • Częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami komendy,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
  • Stres związany z kontrolami prowadzonymi przez organy zewnętrzne i wewnętrzne,
  • Narzędzia i materiały pracy - komputer, kserokopiarka, niszczarka, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe,
  • Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,
  • Toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak windy - konieczność poruszania się po budynku, brak oznaczeń dla osób niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym i głuchoniemym.
Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Komendy w dni robocze w godzinach od 7.30 do 15.30 lub listownie do dnia 08.02.2021 r. (decyduje data stempla pocztowego).
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru. 
  • Niestawienie się kandydata w wyznaczonym terminie w etapie II lub III oznacza rezygnację z udziału w postępowaniu. 
  • Przewidywane zatrudnienie – marzec 2021r. - Wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,518=3084,52 + dodatek za wysługę lat (5%-20%) - Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 47 77 17 400
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Proces naboru składa się z III etapów: 

  • etap I - weryfikacja dokumentów,
  • etap II - test wiedzy obejmujący znajomość przepisów  z zakresu Ustawy o PSP, Ustawy o ochronie przeciwpożarowej, Ustawy o Służbie Cywilnej, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ochrony danych osobowych oraz sprawdzenie umiejętności obsługi programów komputerowych,
  • etap III - rozmowa kwalifikacyjna.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-03-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia zaświadczenia o ukończeniu kursu kancelaryjno archiwalnego
calendar icon

Aplikuj

do 8 lutego 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Rakoniewicka 31
62-065 Grodzisk Wlkp.
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy w służbie cywilnej- imię i nazwisko”.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 77 17 400
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.02.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    1.      Administratorem przetwarzającym Pani(a) dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej, z siedzibą w Grodzisku Wlkp. ul. Rakoniewicka 31, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, Sekretariat tel: +48477717400 e-mail: kppspgrodzisk@psp.wlkp.pl

    2.      W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych: 61-767 Poznań ul. Masztalarska 3, tel.47 77 16 189 kontakt elektroniczny: http://psp.wlkp.pl/iod/

    3.      Pani(a) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wlkp.  

    4.      Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są nie dotyczy.

    5.      Pani(a) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.4)

    6.      Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska0, a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

    7.      Posiada Pani(-) prawo żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej).

    8.      Posiada Pani(-) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa tel. 22 531-03-00
    kancelaria@uodo.gov.pl, Infolinia: 606-950-000)

    9.      Podanie przez Panią(a) danych osobowych jest wymogiem ustawowym/umownym/warunkiem zawarcia umowy1) . Jest Pani(-) zobowiązany do ich podania (przyp. lub nie jest Pani(-) zobowiązany), a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu kwalifikacyjnego.

    10.  Podstawa prawna przetwarzania danych:

    -          art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    -          art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    -          art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    11.  Informacje o wymogu podania danych:

    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    12.  Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    13.  Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    14.  Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grodzisku Wielkopolskim

Udostępnił: Anna Klapa

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. Kadrowych

Wprowadzono: 29.01.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×