Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim
62-065 Grodzisk Wielkopolski ul. Drzymały 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 70716 / 03.11.2020
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: finansów Zespół Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki KPP w Grodzisku Wielkopolskim
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sporządzanie i aktualizowanie dokumentów ubezpieczeniowych w programie PŁATNIK
  • monitorowanie wydatków i dokonywanie akceptacji angażowania środków finansowych ujętych w planie określonym dla Komendy
  • obsługa kasowa(przyjmowanie gotówki za mandaty karne gotówkowe, wprowadzanie do systemu oraz wpłata do banku)
  • ewidencjonowanie rachunków i faktur środków i wydatków budżetowych i terminowe przekazywanie do KWP w Poznaniu
  • realizacja wydatków wg ustalonego limitu finansowego i upoważnienia w odpowiednich paragrafach klasyfikacji budżetowej
  • sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym
  • kompletowanie dokumentów źródłowych, niezbędnych do przygotowania na ich podstawie list należności dla policjantów w związku z realizacją ustawowych należności z tytułu równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego, za remont lokalu mieszkalnego i pomocy finansowej
  • wystawienie zaświadczeń o wysokości zarobków
  • rozliczanie delegacji służbowych w ramach akredytywy budżetowej
  • KKOP – kompletowanie wniosków pożyczkowych i przesyłanie ich do KWP w Poznaniu
  • sporządzenie list należności dla policjantów i pracowników z tytułu dojazdu do miejsca pełnienia służby, wypłaty równoważnika pieniężnego za brak lokalu mieszkalnego i remontu lokalu, wypłaty zapomóg, przejazd raz w roku na koszt MSWiA
  • kompletowanie list należności za pobyt w izbie wytrzeźwień
  • sporządzanie comiesięcznych sprawozdań o liczbie wydanych i wykorzystanych bloczkach mandatowych
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie policjantów i pracowników cywilnych z ZUSu
  • prowadzenie magazynu druków
  • sporządzanie dokumentacji dot. darowizn, zgodna pod względem formalnym i prawnym
  • sporządzanie zaopatrzenia na zakup środków czystości, materiałów biurowych oraz materiałów jednorazowego użytku(poza sprzętem i materiałami informatycznymi)
  • realizacja zadań związanych z obsługą Systemu Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie podmodułu Płace
  • archiwizacja dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe praca administracyjno-biurowa
  • wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku
  • umiejętność obsługi pakietu Office
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • rzetelność, terminowość i odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 5 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej
  • posiadanie nieposzlakowanej opinii
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • staż pracy w dziedzinie finansów
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność i dokładność w wykonywaniu obowiązków
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnice państwową o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • przeszkolenie z zakresu „Ochrony Informacji Niejawnych”
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia naboru w zakresie szerszym niż wynikający z przepisów prawa pracy. W związku z udziałem w naborze na stanowisko ….............................., nr ogłoszenia …............wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendę Powiatową Policji w Grodzisku Wlkp. , ul. Drzymały 13, 62-065 Grodzisk Wlkp., danych osobowych podanych przeze mnie w zakresie szerszym niż wynikającym z przepisów prawa pracy (z własnoręcznym podpisem)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Z 2018 r. poz. 418 ze zm.)
calendar icon

Aplikuj

do 24 listopada 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 70716"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji
w Grodzisku Wlkp.
ul. Drzymały 13
62-065 Grodzisk Wlkp.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47-77-22-325
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Grodzisku Wielkopolskim

Udostępnił: Mariusz Krzyżanek

Komórka organizacyjna: Zespół Finansów, Zaopatrzenia, Łączności i Informatyki

Wprowadzono: 03.11.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×