Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży
64-800 Chodzież ul. Marcinkowskiego 6
print as PDF
Ogłoszenie nr 118822 / 06.04.2023
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: organizacji i archiwizacji Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i archiwizacji
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi sprawy organizacyjne, w tym kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
  • organizuje narady, odprawy i konferencji z udziałem komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy
  • opracowuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego
  • prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • organizuje współpracę z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • obsługuje urządzenia biurowe i programy informatyczne (w tym EZD PUW),
  • współpracuje i zastępuje komórkę kadrową
  • pomaga rzecznikowi prasowemu w organizowaniu i prowadzeniu działalności informacyjno-promocyjnej komendy powiatowej
  • realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków, prowadzi ewidencję skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w komendzie
  • opracowuje regulaminy, wytyczne i procedury dotyczące służby i pracy w komendzie powiatowej
  • ewidencjonuje pieczęcie i stemple w komendzie powiatowej
  • prowadzi sprawy z zakresu kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy
  • prowadzi archiwum komendy powiatowej i sprawy związane z archiwizacją dokumentów, tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania i brakowania dokumentów
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok praca administracyjno-biurowa
  • Biegła obsługa komputera z pakietem Microsoft Office
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków, samodzielność, obowiązkowość
  • Znajomość przepisów: ustawa o PSP, ustawa o służbie cywilnej, kodeks postępowania administracyjnego
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku o zakresie zadań z obszaru administracji, organizacji lub kadr
  • Szkolenie archiwistów minimum I stopnia
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej obowiązującej w jednostkach PSP (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej)
  • Prawo jazdy kat. B
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13-tkę"
  • Nagrody jubileuszowe

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 17 kwietnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118822"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży ul. Marcinkowskiego 6, 64-800 Chodzież
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
477 717 000
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Chodzieży

Udostępnił: Barbara Jeska-Sell

Komórka organizacyjna: Sekcja ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 06.04.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×