Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie
11-600 Węgorzewo ul. Sienkiewicza 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 145373 / 26.11.2024
Dołącz do nas jako:

starszy referent

w sekcji ds. kwatermistrzowsko - technicznych
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie
  • Prowadzenie spraw oraz obieg dokumentów w Komedzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • Wprowadzanie danych i praca w aplikacjach wykorzystywanych w Państwowej Straży Pożarnej oraz w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją RP (EZD RP),
  • Prowadzenie rozliczeń dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej z powiatu węgorzewskiego
  • Prowadzenie kontroli wewnętrznej oraz realizowanie zadań pokontrolnych
  • Współpraca w opracowywaniu zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania stanowiska pracy ds. kwatermistrzowsko-technicznych,
  • Sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowania zadań
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • Wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
  • Dokonywanie wstępnej kontroli dokumentów,
  • Sporządzanie list obecności pracowników komendy oraz osób skierowanych do odbycia stażu w Komendzie Powiatowej PSP w Węgorzewie,
  • Planowanie potrzeb materiałowo-technicznych, transportowych i rzeczowych,
  • Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł,
  • Opisywanie rachunków i przekazywanie ich do samodzielnego stanowiska pracy ds. finansów,
  • Prowadzenie zagadnień organizacyjnych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie.
  • Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych,
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna),
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • Znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych,
  • Dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność,
  • W służbie cywilnej, nie może być zatrudniona osoba, która w okresie 22.07.1944 r. do 31.07.1990 r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1994 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy osób urodzonych 01.08.1972 r. i później. Osoby urodzone przed 01.08.1972 r. będą musiały złożyć stosowne oświadczenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracja
  • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno - biurowych, administracji publicznej, jednostki samorządu terytorialnego, jednostki podległe MSWiA,
  • Posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego,
  • Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres,
Co oferujemy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • Kopia prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
  • Oświadczenie, że w okresie od 22.07.1944 r. do 31.07.1990 r. kandydat/ kandydatka nie pracował / ła, nie pełnił/ła służby w organizacjach bezpieczeństwa państwa i nie był /ła współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno – archiwalny,
calendar icon

Aplikuj

do 10 grudnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 145373"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie
ul. Sienkiewicza 10
11-600 Węgorzewo

Sekretariat w godz. 7:30 – 15:30
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Zapraszamy do kontaktu tel. 47 732 99 53
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie

Udostępnił: Wioleta Jurewicz

Komórka organizacyjna: Samodzielne stanowisko pracy ds. organizacyjno-kadrowych

Wprowadzono: 26.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×