Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu
12-200 Pisz ul. Piaskowa 2
print as PDF
Ogłoszenie nr 97225 / 20.04.2022
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

PINB w Piszu
#księgowość
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up PINB quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizowanie i prowadzenie działalności Inspektoratu w zakresie przepisów dotyczących rachunkowości, finansów publicznych oraz pełnej księgowości i rozliczeń finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym jednostki i obowiązującymi przepisami
  • planowanie i opracowanie budżetu Inspektoratu oraz niezbędnych zmian w tym zakresie oraz opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości jednostki
  • prowadzenie obsługi płacowej Inspektoratu
  • sporządzanie wymaganej sprawozdawczości finansowej, kadrowej i bilansu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Staż pracy w księgowości
  • ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości,
  • wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Staż pracy w księgowości
  • roczny staż pracy na stanowisku głównego księgowego w jednostce budżetowej
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

Praca w siedzibie inspektoratu, biuro ulokowane w parterze budynku, podjazd do budynku.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-05-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o dobrowolnym wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie naboru na stanowisko głównego księgowego
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 97225"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego ul. Piaskowa 2, 12-200 Pisz
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
87 423 3187
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest - Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego z siedzibą w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Piaskowa 2.

     


    Z dniem 25 maja 2018 r. wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować na adres email; pinb@powiat.pisz.pl lub pod numerem telefonu 874233187.

     

    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     


    Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są w Biuletynie Informacji Publicznej.

     

    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

     


    Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:

    cele przetwarzania;
    kategorie odnośnych danych osobowych;
    informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe
    zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich

    lub organizacjach międzynarodowych;

    w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy
    nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

    informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub
    ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane

    dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;
    jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą – wszelkie
    dostępne informacje o ich źródle;

    informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o
    którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach – istotne

    informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych

    konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

     

     

    Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

     


    Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

     


    Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

    osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na
    okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

    przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia
    się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich

    wykorzystywania;

    administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są
    one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony

    roszczeń;

    osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec
    przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po

    stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane

    dotyczą.

     

     

    Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).

     


    Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu

Udostępnił: Artur Brózio

Komórka organizacyjna: PINB

Wprowadzono: 20.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×