Zboże - zdjęcie kłosów żyta
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie
14-100 Ostróda ul. Sienkiewicza 13
print as PDF
Ogłoszenie nr 109039 / 25.10.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

w Zespole ds. bezpieczeństwa żywności, pasz i utylizacji Dział ds. pasz i utylizacji
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Kontroluje przestrzegania warunków weterynaryjnych wynikających z ustawy o paszach i rozporządzeń wykonawczych do ustawy w zakładach zatwierdzonych i rejestrowanych na terenie powiatu ostródzkiego
  • Kontroluje przestrzegania warunków weterynaryjnych z rozporządzenia UE 1069/2009 określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) w zakładach zatwierdzonych i zarejestrowanych na terenie powiatu ostródzkiego
  • Pobiera próbki do badań urzędowych zgodnie z Krajowym Planem Kontroli Urzędowej Pasz w nadzorowanych zakładach
  • Przygotowuje projekty decyzji administracyjnych oraz innych pism związanych z prowadzonym z postępowaniem
  • Kontroluje gospodarstwa w zakresie wytwarzania i stosowania pasz
  • Certyfikuje wysyłki do krajów trzecich z nadzorowanych zakładów
  • Sporządza wymaganą sprawozdawczość w zakresie działalności Zespołu
  • Aktualizuje rejestry i wykazy podmiotów objętych nadzorem
  • Sporządza we współpracy z innymi zespołami Inspektoratu plany i sprawozdania jakościowe, ilościowe i finansowe
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub wyższe z zakresu spraw należących do właściwości inspekcji weterynaryjnej
  • Czynne prawo wykonywania zawodu (dotyczy lekarza weterynarii)
  • Posiadanie uprawnień do kierowania pojazdem kat. B
  • Umiejętność obsługi komputera oraz oprogramowania biurowego MS Office
  • Znajomość przepisów prawnych w zakresie ustawy o Inspekcji weterynaryjnej, ustawy o paszach, rozporządzenia 1069/2009 wraz z rozporządzeniami delegowanymi, ustawy o służbie cywilnej i przepisów KPA
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Szkolenia, kursy z zakresu pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
Co oferujemy

Pracownikom oferujemy:

1. stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,

2. zatrudnienie na umowę o pracę, pierwsza umowa na czas określony 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony

3. dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

4. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

5. pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki, zapomogi)

6. możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

7. podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe)

8. indywidualny system czasu pracy

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie oraz na terenie powiatu ostródzkiego

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 – 15.15

- bariery architektoniczne  dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy, brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych)

- z tyłu budynku dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1. Rozmowa kwalifikacyjna

2. Test wiedzy

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-12-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii udokumentowane zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko - Weterynaryjną nie starszym niż 30 dni (dotyczy lekarza weterynarii)
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdem kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie zaświadczeń lub certyfikatów z odbytych szkoleń lub kursów w zakresie pasz i ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego
calendar icon

Aplikuj

do 14 listopada 2022

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Sienkiewicza 13
14-100 Ostróda
z dopiskiem ,,Oferta pracy w sc nr 109039 "
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(89) 646 59 73 w. 30
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.11.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    1) Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Ostródzie ul. Sienkiewicza 13 14-100 Ostróda tel. (89) 646 59 73
    2) Kontakt do inspektora ochrony danych: Kamil Sapeta e-mail: kontakt@danebezpieczne.pl
    3) Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    4) Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii wOstródzie ul. Sienkiewicza 13 14-100 Ostróda
    5) Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
    6) Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
    5. prawo do usunięcia danych osobowych;
    - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    6. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    7) Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO
    8) Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne,
    aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    9) Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie

Udostępnił: Marta Piwowarczyk

Komórka organizacyjna: kadry

Wprowadzono: 25.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×