zastępca dyrektora
Do spraw: Zarządzania Drogami i Mostami w Oddziale GDDKiA w Olsztyniez niepełnosprawnościami
ul. Mińska 25
2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia świadectwa potwierdzającego ukończenie studiów podyplomowych
- kopia uprawnień budowlanych do projektowania i/lub kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i/lub mostowej i/lub konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeń,
- kopia zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
Aplikuj
do 16 sierpnia 2022
Oddział w Olsztynie
Al. Warszawska 89
10-083 Olsztyn
W formie elektronicznej:
na adres olsztyn.rekrutacja@gddkia.gov.pl
(z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym: Z-ca Dyrektora Oddziału - ZZ)
- Dokumenty należy złożyć do: 16.08.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
- Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze