Olsztyn - panorama
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 6/8
print as PDF
Ogłoszenie nr 84709 / 22.09.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: pozyskiwania i rozliczania funduszy pomocowych w Sekcji Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza dokumentację sprawozdawczą z realizacji projektu (w języku polskim i języku angielskim, jeżeli wymaga tego projekt), w tym rozliczenia finansowe i rzeczowe, jak również sporządza wnioski o płatność w celu pełnego rozliczenia projektu i uzyskania środków pomocowych;
  • Systematycznie monitoruje i analizuje możliwości wykorzystania funduszy pomocowych w celu wyłonienia programów, dla których beneficjentem mogą być jednostki Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego;
  • Sporządza dokumentację (w języku polskim i języku angielskim, jeżeli wymaga tego projekt) niezbędną do złożenia projektu, w tym wnioski aplikacyjne oraz inne załączniki w celu przystąpienia do wybranego projektu pomocowego;
  • Aktywnie poszukuje partnerów do współfinansowania projektów Policji w celu zwiększenia możliwości pozyskiwania dodatkowych środków pomocowych;
  • Współpracuje z samorządami lokalnymi, celem pozyskania dofinansowania projektów Policji;
  • Uczestniczy w pracach komisji przetargowych powoływanych do przygotowywania i przeprowadzania postępowań o zamówienia publiczne oraz innych zespołach nieetatowych.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w obszarze pozyskiwania funduszy pomocowych lub powyżej 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w zarządzaniu projektami
  • studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania funduszy pomocowych;
  • wiedza o funkcjonowaniu administracji publicznej i znajomość procedur administracyjnych;
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy;
  • umiejętność skutecznego komunikowania się;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność analitycznego myślenia.
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • umowa o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień budowlanych w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje;
  • kopie dokumentów o ukończonych kursach, szkoleniach.
calendar icon

Aplikuj

do 11 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 84709"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-521 Olsztyn

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
tel. 47 7315384/ 47 7315388
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 22.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×