Olsztyn - panorama
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 6/8
print as PDF
Ogłoszenie nr 103552 / 01.08.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: nadzoru budowlanego w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w Wydziale Inwestycji i Remontów
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Wykonuje obowiązki nadzoru inwestorskiego wyznaczonych inwestycji i remontów w celu zapewnienia właściwego ilościowo-jakościowego wykonania robót budowlanych, ich sprawnej organizacji, zachowania bezpieczeństwa pracy i ppoż., odbioru oraz rozliczenia finansowego zadania zgodnego ze stanem faktycznym, podpisanymi umowami, zatwierdzonymi protokołami konieczności, WKI i dokumentacją techniczno-kosztorysową;
  • Realizuje prawa inspektora nadzoru inwestorskiego poprzez wydawanie kierownikowi budowy lub robót, potwierdzonych każdorazowo wpisem do dziennika budowy poleceń w celu usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób, badań lub odkrywek, wykonania niezbędnych ekspertyz prowadzonych robót budowlanych, przedstawienia dokumentów dopuszczających do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów i urządzeń technicznych oraz wyrobów i urządzeń technicznych oraz wyegzekwowania tych poleceń;
  • Przeprowadza w nadzorowanych obiektach przeglądy instalacji wodno - kanalizacyjnych, wentylacyjnych i kominowych, w celu sporządzenia protokołu stanu obiektu, nadzoruje aktualizowanie na bieżąco KOB, określa potrzeby inwestycyjno - remontowe, konserwacyjno - naprawcze ww instalacji. Informuje o zagrożeniach i nieprawidłowościach, przygotowuje roczne i wieloletnie plany remontowe;
  • Prowadzi zbiory dokumentów dla urządzeń grzewczych centralnego ogrzewania w budynkach, którymi zarządza KWP w Olsztynie, gromadzi dokumenty dotyczące eksploatacji i konserwacji urządzeń, a w szczególności: dokumentację techniczną urządzeń, norm zużycia opału, analiz zużycia opału, umow konserwacyjnych, dokumentacji prac konserwacyjnych, protokołów awarii, ocen stanu technicznego;
  • Współdziała z Kierownikiem Sekcji Zamówień Publicznych w celu przygotowania, przeprowadzenia procedur zamówień publicznych oraz wyłonienia wykonawcy dokumentacji technicznej, opracowań lub budowlanych robót instalacyjnych zgodnie z planami, poleceniami i wyznaczonymi terminami;
  • Uczestniczy w opracowaniu lub samodzielnie przygotowuje sprawozdania roczne i okresowe z realizacji zadań oraz wydatków budżetowych, korespondencję oraz inne informacje w celu właściwego i terminowego wykonania przydzielonych zadań i udzielania odpowiedzi na pisma;
  • Na bieżąco realizuje kompleksowe czynności z całością korespondencji i dokumentacji budowy, powykonawczej związanej z prowadzonymi zadaniami w celu właściwego skompletowania, przechowywania i archiwizowania.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
  • przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w nadzorze inwestorskim oraz doświadczenie w pracy w administracji publicznej - 1 rok
  • umiejętność obsługi programów kosztorysowych;
  • znajomość przepisów dotyczących: zamówień publicznych, rachunkowości, finansów publicznych; BHP i p.poż;
  • umiejętność: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, redagowania korespondencji, prognozowania;
  • umiejętność koordynowania robót budowlanych, rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach stresowych
  • samodzielność, kreatywność, inicjatywa.
Co oferujemy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • umowa o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”).
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Praca o charakterze administracyjno - biurowym, czas pracy 8 godzin, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie przy realizacji zadań inwestycyjno - remontowych.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  •  W ofercie prosimy o podanie numeru ogłoszenia oraz danych kontaktowych – adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji;
  • Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych KWP postępowania sprawdzającego zakończonego wynikiem pozytywnym lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa ważnym w Policji wydanym przez uprawniony podmiot;
  • Proponowane wynagrodzenie  brutto - ok. 5.700,00 zł.
  • Publikowany jest wyłącznie wynik naboru wyłonionego do zatrudnienia kandydata;
  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymagań formalnych,
  • test wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 742).
  • kopia dokumentów potwierdzających posiadania uprawnień budowlanych w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
  • kopia dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, lub w przypadku braku aktualnego zaświadczenia, należy złożyć oświadczenie, że kandydat zobowiązuje się dostarczyć ten dokument z chwilą podjęcia opracowania kadrowego;
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • referencje;
calendar icon

Aplikuj

do 31 sierpnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 103552"
na adres:
Komenda Wojewódzka Policji
Partyzantów 6/8
10-521 Olsztyn

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Wydział Kadr i Szkolenia
Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
tel. 47 7315384/ 47 7315388
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 31.08.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW UBIEGAJĄCYCH SIĘ

    O PRZYJĘCIE NA STANOWISKO PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KWP W OLSZTYNIE

     

    Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) informuję, jak niżej:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
    w Olsztynie z siedzibą przy ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn.

    2. Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Wojewódzki Policji w Olsztynie wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt e-mail: iod.kwp@ol.policja.gov.pl.

    3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w celu:

    a) przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji na stanowisko, na które Pani/Pan aplikuje,

    b) zawarcia umowy o pracę.

    4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu ich przetwarzania i w celach archiwalnych na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Zarządzenia Nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 maja 2020 r. w sprawie Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji.

    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do Pani/Pana danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia, w sytuacjach przewidzianych prawem.

    8. W zakresie w jakim Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    9. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących odbywa się z naruszeniem przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

    10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych zawartych w aplikacji złożonej zgodnie z ogłoszeniem Komendanta Wojewódzkiego Policji w Olsztynie o naborze jest warunkiem przystąpienia do procedury naboru na przedmiotowe stanowisko pracy.

    11. Dane osobowe przetwarzane w KWP w Olsztynie na podstawie ogólnego rozporządzenia
    o ochronie danych nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4.

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie

Udostępnił: Agnieszka Jankowiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 01.08.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×