Olsztyn - panorama
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
10-575 Olsztyn Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 144430 / 08.11.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: postępowań administracyjnych z zakresu dokumentów paszportowych Wydział Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Oddział Paszportów z zamiejscowymi stanowiskami pracy w Delegaturze Urzędu w Elblągu i w Ełku oraz w Terenowych Punktach Paszportowych w Bartoszycach, Giżycku i Kętrzynie
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych mających na celu wydanie decyzji w przedmiocie unieważnienia lub odmowy wydania dokumentu paszportowego na wniosek organów wskazanych w ustawie.
  • Wprowadzanie do Rejestru Dokumentów Paszportowych informacji o osobach, w stosunku do których zostały wydane postanowienia o zakazie opuszczania kraju z zatrzymaniem dokumentu paszportowego lub zakazem jego wydania w celu prowadzenia postępowań w tym zakresie i aktualizacji rejestrów.
  • Prowadzenie korespondencji z innymi Wydziałami Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców właściwymi w sprawach paszportowych, Strażą Graniczną, prokuraturami, sądami i innymi organami w zakresie potwierdzenia danych zawartych Rejestrze Dokumentów Paszportowych, a także w zbiorze kartotecznym.
  • Udzielanie informacji paszportowych w celu prawidłowego złożenia wniosku przez osoby ubiegające się o dokument paszportowy.
  • Przyjmowanie zgody na wydanie dokumentu paszportowego dla małoletnich, stwierdzanie własnoręczności podpisów.
  • Wydawanie postanowień o wyrażeniu zgody na wydanie książeczki żeglarskiej w celu umożliwienia uzyskania przez wnioskodawcę książeczki żeglarskiej oraz wydawanie zaświadczeń dotyczących wydanych dokumentów paszportowych w celu udokumentowania faktu posiadania paszportu przez zainteresowanego.
  • Przyjmowanie opłaty paszportowej za pomocą karty płatniczej w celu umożliwienia zainteresowanemu złożenia wniosku i uiszczenia opłaty paszportowej bezpośrednio na stanowisku pracy.
  • Wprowadzanie uwag do Rejestru Dokumentów Paszportowych w zakresie (zgonu, wezwania, książeczki żeglarskiej, utraty, odnalezienia i zniszczenia paszportów w celu aktualizacji centralnego rejestru.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji
  • znajomość Ustawy z dnia 27 stycznia 2022 r. o dokumentach paszportowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1063)
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 września 2022 r. w sprawie dokumentów paszportowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2050)
  • znajomość Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie opłat za paszport i za paszport tymczasowy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1499)
  • znajomość Rozporządzenia Ministra Cyfryzacji z dnia 10 listopada 2022 r. w sprawie Rejestru Dokumentów Paszportowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2297)
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe lub podyplomowe administracyjne lub prawnicze
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze administracji publicznej
  • przeszkolenie informatyczne
Co oferujemy

·       „trzynaste wynagrodzenie”

·      ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 6.00 a 9.00

·      pakiet szkoleń

·      możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy

·      pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)

·      stabilność zatrudnienia

·      miłą atmosferę pracy

·      regularnie wypłacane wynagrodzenie

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później).
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowe w zakresie przeszkolenia
calendar icon

Aplikuj

do 18 listopada 2024

na adres:
W wersji papierowej
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn   
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

  • Dokumenty należy złożyć do: 18.11.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Udostępnił: Maria Sokołowska-Sawlewicz

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 08.11.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×