Olsztyn - panorama
Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
10-575 Olsztyn Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
print as PDF
Ogłoszenie nr 112532 / 19.12.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor wojewódzki

Do spraw: rolnictwa, środowiska i budżetu w Wydziale Infrastruktury i Nieruchomości
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje procedurę związaną z szacowaniem szkód w gospodarstwach rolnych spowodowanych niekorzystnymi zjawiskami atmosferycznymi, w tym przygotowuje projekty zarządzeń Wojewody, dotyczące powoływania komisji do szacowania strat w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, powstałych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, potwierdza protokoły dot. zakresu i wysokości szkód, sporządzonych przez komisje powiatowe powołane przez Wojewodę, współdziała z jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie prawidłowości sporządzania wniosków o oszacowanie szkód w celu efektywnej, rzetelnej i terminowej realizacji ww. zadań.
  • Realizuje zadania wynikające z ustawy Prawo wodne, w szczególności w zakresie ustanawiania stref ochronnych, obejmujących teren ochrony bezpośredniej i teren ochrony pośredniej, uzgadnia z organem Wód Polskich sprawy związane z wykonywaniem na koszt Skarbu Państwa melioracji wodnych za zwrotem w formie opłaty melioracyjnej, uzgadnia z właściwym organem Wód Polskich programy planowanych inwestycji w gospodarce wodnej, opiniuje projekty planu gospodarowania wodami na obszarze dorzeczy, przygotowuje decyzje, na wniosek właściciela wód, stwierdzających przez wojewodę, przejście urządzeń melioracji wodnych lub ich części, w przypadku stwierdzenia wygaśnięcia lub cofnięcia pozwolenia wodnoprawnego, których pozostawienie jest niezbędne do kształtowania zasobów wodnych, nadzoru i kontroli nad związkami spółek wodnych, przygotowywania decyzji dotyczących ustalania wysokości odszkodowania w formie pieniężnej, w przypadku jeżeli szkody nie są następstwem wykonywania pozwolenia wodnoprawnego albo dokonania zgłoszenia wodnoprawnego, ustanawiania i znoszenia obwodów rybackich w celu efektywnej, rzetelnej i terminowej realizacji ww. zadań.
  • Opracowuje projekt budżetu oraz plan dochodów i wydatków w budżecie tradycyjnym i zadaniowym Wojewody w zakresie: rolnictwa i łowiectwa, rybactwa i rybołówstwa, transportu i łączności, gospodarki mieszkaniowej, działalności usługowej, administracji publicznej i środowiska, w celu zapewnienia finansowania realizowanych zadań ww. zakresie. Monitoruje stopień wykorzystania dotacji, w tym w zakresie oraz dokonuje stosownych zmian w planie finansowym.
  • Realizuje zadania, wynikające z rozporządzenia ministra właściwego do spraw rolnictwa w sprawie przekazywania gminom dotacji celowej na postępowanie w sprawie zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej i jego wypłatę, opracowuje wnioski w tej sprawie do ministra właściwego do spraw rolnictwa, w celu zapewnienia przez Wojewodę zwrotu podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej.
  • Przeprowadza kontrole problemowe i sprawdzające w starostwach dotyczących realizacji przez starostów, zadań zleconych z zakresu administracji rządowej, wynikających z ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych, w celu ustalenia stanu faktycznego, rzetelnego jego udokumentowania i dokonania oceny prawidłowości wykonywanych zadań zleconych, a także kontroli samorządu województwa i spółek wodnych w celu kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przekazanych z budżetu państwa.
  • Przygotowuje projekty postanowień oraz umów w sprawie przekazywania środków dla Samorządu Województwa na Pomoc Techniczną w ramach realizowanych programów, tj. PROW 2014-2020 oraz Programu Operacyjnego „Rybactwo i Morze” na lata 2014-2020 oraz przekazywanie i monitorowanie dotacji celowych, w celu właściwej realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.
  • Dzieli i przyznaje spółkom wodnym, dotacje podmiotowe z budżetu państwa Rozpatrywanie wniosków, dotyczące zwrotu utraconych dochodów z tytułu zwolnienia z podatku od nieruchomości w parkach narodowych, rezerwatach przyrody oraz przedsiębiorców o statusie centrum badawczo – rozwojowego, w celu rekompensaty gminom utraconych dochodów.
  • Realizuje zadania z zakresu łowiectwa, w tym prowadzi postępowań dotyczących zwierzyny bezprawnie pozyskanej i przekazywanie środków na odszkodowania Skarbu Państwa za szkody wyrządzone przez zwierzynę łowną na obszarach niebędących w obwodach łowieckich oraz łosie na tych obszarach i na terenach obwodów łowieckich polnych w celu zabezpieczenia interesu Skarbu Państwa w związku ze szkodami wyrządzonymi przez kłusowników, a także naprawienia szkód dla producentów rolnych wyrządzonych przez zwierzynę łowną.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe profilowe lub podyplomowe o kierunku rolniczym, kształtowania środowiska, biologii lub pokrewne, administracji, ekonomii
  • co najmniej do 1 roku doświadczenia w obszarze rolnictwa, środowiska lub finansów
  • znajomość ustawy ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U z 2021 r. , poz 2233 ze zm.)
  • znajomość ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U z 2022 r., poz. 916 ze zm)
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • co najmniej 1 rok doświadczenie w pracy w administracji publicznej
Co oferujemy

·       „trzynaste wynagrodzenie”

·      ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 7.00 a 8.30

·      pakiet szkoleń

·      możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy

·      pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)

·      stabilność zatrudnienia

·      miłą atmosferę pracy

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,

- kontakt z klientem zewnętrznym,

- okresowe wyjazdy służbowe,

- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),

- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

Dodatkowe informacje

·      Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w ogłoszeniu;

·      Oświadczenia kandydatów o treści innej niż wskazana w ogłoszeniu o naborze uznawane będą za nieprawidłowe, a tym samym aplikacje nie będą spełniać wymagań formalnych

·      Oświadczenia, list motywacyjny i CV muszą być podpisanie własnoręcznie

·      Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia

·      Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego

·      Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy

·      Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacje na temat terminu i miejsca naboru dostępne będą na stronie https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie oraz na tablicy ogłoszeń w holu głównym W-M UW w Olsztynie w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert;

·      Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Niekompletne dokumenty nie zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu;

·      Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane, po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone;

·      Wzór oświadczeń dostępny jest na stronie:  https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski/praca-w-urzedzie

·      Przewidywane wynagrodzenie zasadnicze na tym stanowisku to ok. 3 846 zł brutto.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

·  I etap: weryfikacja formalna i analiza złożonych dokumentów pod katem spełnienia przez kandydatów wymagań niezbędnych

·  II etap: pisemny test wiedzy/lub rozmowa kwalifikacyjna (znajomość aktów prawnych wskazanych w ogłoszeniu o naborze)

·  III etap: rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia
calendar icon

Aplikuj

do 29 grudnia 2022

na adres:
W wersji papierowej
Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
10-575 Olsztyn   
z dopiskiem "ogłoszenie nr (właściwy dla danego ogłoszenia oraz miejsce pracy)" na liście motywacyjnym

  • Dokumenty należy złożyć do: 29.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.    Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Wojewoda Warmińsko-Mazurski, Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn.

    2.    W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@uw.olsztyn.pl

    3.    Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej.

    4.    Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, tj.: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO – podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

    5.    Inne Państwa dane osobowe, np. numer telefonu, adres mailowy, wizerunek (zdjęcie), przetwarzane będą na podstawie Państwa zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    6.    Jeżeli w dokumentach zawarte są dane szczególne ujawniające pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych, dane genetyczne lub biometryczne, dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie – na podstawie art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

    7.    Informujemy, iż dane osobowe będą przetwarzane:

    a)   przez okres niezbędny do realizacji procesu naboru:

    -     jeśli Państwa kandydatura nie zostanie uwzględniona w protokole z naboru, Państwa oferty będą niszczone w ciągu miesiąca od dnia zakończenia naboru, za wyjątkiem ewentualnych oryginałów dokumentów, które będą odsyłane,

    -     w przypadku uwzględnienia Państwa kandydatury w protokole z naboru Państwa dane osobowe będą przechowywane przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem wybranym po rozmowie kwalifikacyjnej, z zachowaniem przepisów dotyczących archiwizacji dokumentacji,

    b)   do czasu odwołania zgody,

    c)    w przypadku nawiązania stosunku pracy dane będą przetwarzane na podstawie Kodeksu Pracy i ustawy o służbie cywilnej.

    8.    Informacje o odbiorcach danych:

    a)   w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu,

    b)   jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego będą upowszechniane w Biuletynie Informacji Publicznej Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego, na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Wojewódzkiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    c)    Państwa dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych, takim jak operator pocztowy - Poczta Polska.

    9.    Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.

    10.    Osobie, której dane osobowe dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych - w Warszawie, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

    11.    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor Generalny

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie

Udostępnił: Anna Klepacka

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacji i Kadr

Wprowadzono: 19.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×