inspektor weterynaryjny
Do spraw: audytu kontroli urzędowych Zespół ds. audytu kontroli urzędowych2022 r.
Twoja aplikacja musi zawierać
(dokumenty niezbędne)
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie, zaświadczenie lub certyfikat o umiejętności obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
- Prawo jazdy kategorii B
- Zaświadczenie wystawione przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starsze niż do 30 dni potwierdzające czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
(dokumenty dodatkowe)
- Certyfikat, świadectwo lub zaświadczenie lub dyplom potwierdzający szkolenia lub studia z zakresu prowadzenia audytu
- Certyfikat potwierdzający uprawnienia audytora wewnętrznego
- Dyplom ukończenia studiów podyplomowych i tytuł specjalisty w zakresie: higiena zwierząt rzeźnych i żywności pochodzenia zwierzęcego lub epizootiologia i administracja weterynaryjna (udokumentowane dyplomem ukończenia studiów podyplomowych w zakresie jednej z 2 specjalności)
Aplikuj
do 10 maja 2022
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Dla osób przynoszących oferty osobiście - czarna urna umieszczona przed drugimi drzwiami urzędu, które znajdują się po prawej stronie ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia- inspektor weterynaryjny ds. audytu kontroli urzędowych"
89 524 14 64 kierownik Zespołu ds. audytu kontroli urzędowych
- Dokumenty należy złożyć do: 10.05.2022
- Decyduje data: wpływu oferty do urzędu