Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
10-072 Olsztyn ul. Szarych Szeregów 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 98080 / 05.05.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: pracowniczych Zespół ds. administracyjnych, Dział ds. pracowniczych

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi dokumentację pracowniczą w module kadrowo-płacowym eNova:
  • zakłada kartoteki pracownicze i aktualizuje dane zawarte w indywidualnych kartotekach,
  • rozlicza czas pracy mający wpływ na wynagrodzenie, ewidencjonuje nieobecności,
  • przygotowuje deklaracje zgłoszeniowe i wyrejestrowujące do importu do Płatnika ZUS,
  • przygotowuje dokumentację dotyczącą nawiązania, trwania i rozwiązania stosunku pracy,
  • prowadzi kompleksowo i systematycznie dokumentację pracowniczą w wersji tradycyjnej (akta osobowe + pozostała dokumentacja pracownicza),
  • prowadzi wymagane rejestry w dziale,
  • sporządza analizy, statystyki oraz sprawozdania kadrowe WIW oraz zbiorcze powiatowych inspektoratów weterynarii,
  • przygotowuje dokumenty i koordynuje staże, wolontariat, praktyki studenckie oraz współpracuje z Miejskim Urzędem Pracy,
  • współprowadzi sprawy związane z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • współprowadzi sprawy związane z upowszechnianiem informacji oraz organizacją szkoleń pracowników (zgłasza pracowników na szkolenia, monitoruje ich realizację, opisuje dokumenty związane ze szkoleniami).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w komórce organizacyjnej prowadzącej sprawy związane z obsługą zatrudnienia w zakresie nawiązania, trwania i rozwiązania stosunku pracy (potwierdzone opinią o odbytym stażu, zaświadczeniem, świadectwem pracy, zakresem obowiązków)
  • Umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office oraz Internet (potwierdzone oświadczeniem lub zaświadczeniem)
  • Szkolenia z zakresu prawa pracy, prowadzenia dokumentacji pracowniczej (potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem, świadectwem)
  • Praktyczna znajomość: ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 04 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych
  • Komunikatywność
  • Łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność obsługi modułu kadrowo-płacowego ENOVA
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Umiejętność rozwiązywania problemów w zakresie realizowanych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,

- zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

- pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów),niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi),

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).

Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu: 1,58-1,61 (3 210,50 zł - 3 271,46 zł brutto) + dodatek za wysługę lat

Proponowany termin zatrudnnienia: czerwiec/lipiec 2022 roku.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

- pokoje zlokalizowane na pierwszym piętrze i przyziemiu,

- konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach,

- praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności,

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,

- udzielanie informacji telefonicznych oraz e-mail pracownikom,

- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner),

- okresowo konieczność przemieszczania się pomiędzy budynkami zlokalizowanymi w różnych częściach miasta,

w zakersie dostepności architektonicznej;

- przestrzenie komunikacyjne w budynku wolne od barier poziomych (ale nie pionowych), (wystarczająco szerokie korytarze, brak progów, odpowiednio szerokie wejścia i wyjścia z budynku),

- drzwi wewnętrzne i zewnętrzne lekkie skrzydłowe, widoczne na tle fasady i ścian, odpowiednio oznaczone, o odpowiedniej przestrzeni manewrowej, brak progów i pochyłości, szerokości > 90 cm.,

- schody z poręczami po jednej stronie, 

- ciągi komunikacyjne szerokości > 90cm.,

- z tyłu budynku zakładu dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,

- jedno wejście usytuowane od tyłu budynku na najniższej kondygnacji, z podjazdem dla osób poruszających sie na wózku,

- do wyższych kondygnacji istnieje dostęp  altrnatywny (pomoc osoby ustalonej, wyznaczone miejsce do spotkań na kondygnacji z dostępem dla osób poruszających sie na wózku)

- wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa).

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Sygnatura naboru: WIW-A-OS.210.13.2022

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) test wiedzy - sprawdzający znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,

2) test umiejętności praktycznych - sprawdzający umiejętności praktyczne m.in. liczenia stażu, określenia uprawnień urlopowych, uprawnień do nagrody jubileuszowej, uprawnień emerytalnych, czytania ze zrozumieniem,

3) rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca m.in. umiejętności interpresonalne.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie lub zaświadczenie o umiejętności obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • Certyfikaty, zaświadczenia lub świadectwa potwierdzające ukończenie szkoleń z zakresu prawa pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Oświadczenie, zaświadczenie lub zakres obowiązków potwierdzające umiejętność obsługi modułu kadrowo-płacowego ENOVA
calendar icon

Aplikuj

do 17 maja 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 98080"
na adres:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn

Dla osób przynoszących oferty osobiście - urna umieszczona przed drzwiami urzędu z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia - inspektor ds. pracowniczych"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 524 14 74
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.05.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.      Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii.

    2.      Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych szeregów 7, 120-072 Olsztyn, e-mail:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl

    3.      Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

    Podstawa prawna:

    art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018, poz.2369)

    art. 221 § 1 pkt 4 -6 Kp w związku z art.6 ust.1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO)(dz.U. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z późn. zm.)

    4.      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Podstawa prawna:

    art.6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art.9 ust. 2 lit. a RODO

    5.      Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione  podmiotom, z którymi Wojewódzki Inspektorat Weterynarii zwarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    6.      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osób wyłonionych jako pięć najlepszych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

    7.      Maja Państwo prawo do:

    ·         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    ·         sprostowania (poprawiania ) swoich danych osobowych,

    ·         ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    ·         usunięcia danych osobowych,

    ·         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres  Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

    8.      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Aneta Ster

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 05.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×