Biuro - zdjęcie 2
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
10-437 Olsztyn ul. Dworcowa 60
print as PDF
Ogłoszenie nr 158447 / 25.11.2025
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: organizacyjnych i obsługi biurowej w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących w Regionalnej Dyrekcji, w tym kieruje obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych wydziałów
  • Prowadzi sekretarską obsługę stron zgłaszających się ze sprawami do Regionalnej Dyrekcji, w tym prowadzi terminarz spotkań i narad kierownictwa oraz zapewnia obsługę organizacyjną spotkań z interesantami w celu wsparcia bieżącej pracy Regionalnego Dyrektora
  • Przygotowuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Regionalnemu Dyrektorowi oraz Zastępcy oraz organizuje wysyłkę korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i jej terminowej spedycji do adresatów
  • Przekazuje komunikaty i polecenia organizacyjne pracownikom Regionalnej Dyrekcji celem wsparcia w bieżącej pracy
  • Prowadzi rejestr delegacji służbowych, listę obecności pracowników i książkę wyjść w godzinach służbowych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 miesiące w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • podstawowa znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelarynej obowiązującej w jednostce
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin, wliczane do czasu pracy,
  • Dodatkowo wolne w miesiącu 2 godziny wliczne do czasu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
  • Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy
  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz  II i III  piętrze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz klientami urzędu oraz różnymi organami,
  • Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
  • Praca polega  na obsłudze sekretariatu urzędu
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy o ochronie sygnalistów z dia 14 czerwca 2024 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 928) informujemy, że procedury dotyczące zgłoszeń wewnętrznych reguluje zarządzenie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie nr 39 z dnia 29 sierpnia 2024 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zgłaszania przypadków naruszeń prawa i podejmowanych działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, dostępny na stronie BIP https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/sygnalista---zgloszenie-naruszenia-prawa
  • Wzór oświadczenia obowiązujący przy naborze dostępny jest na stronie BIP https://www.gov.pl/web/rdos-olsztyn/zasady-naboru
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty. Jeśli ofertę składasz w formie pisemnej musisz własnoręcznie podpisać list motywacyjny i oświadczenie. Jeśli ofertę składasz w formie elektronicznej na adres /rdos_olsztyn/skrytka, dokumenty musisz podpisać podpisem elektronicznym kwalifikowanym
  • Oferujemy zatrudnienie wyłącznie na podstawie umowy o pracę na czas realizacji projektu pn. "Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów"nr FENX.01.05-IW.01-0106/24 (POZ3), tj. do 30.09.2029 r. Pierwsza umowa, w myśl art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, na czas określony 12 miesięcy.
  • INSTRUKCJA KANCELARYJNA OBOWIĄZUJĄCA W JEDNOSTCE, ZNAJDUJE SIĘ POD LINKIEM https://chmur.rdos.olsztyn.pl/index.php/s/wJERtkKACYLPKc7
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • analiza ofert pod względem spełnienia wymogów niezbędnych
  • test wiedzy
  • test umiejętności obsługi komputera
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2026-01-07
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 grudnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 158447"
na adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska
10-437 Olsztyn
ul. Dworcowa 60
sekretariat (pokój nr 2), na parterze

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 537 21 14 (specjalista ds. kadr)
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.12.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska z siedzibą w Olsztynie, ul. Dworcowa 60, 10-437 Olsztyn, tel.: 89 53 72 100; fax: 89 52 70 423; e-mail: sekretariat@olsztyn.rdos.gov.pl
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@olsztyn.rdos.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: a) w przypadku spełnienia wymagań formalnych naboru Państwa dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska będą upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, b) jeśli Państwa kandydatura zostanie uznana za najlepszą w procesie naboru, Państwa dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska oraz miejsce zamieszkania w rozumieniu kodeksu cywilnego, będą upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, c) Państwa dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom realizującym zadania na rzecz administratora danych osobowych.
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska

Jednostka organizacyjna: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie

Udostępnił: Jolanta Chełchowska

Komórka organizacyjna: Wydział Organizacyjno-Administracyjny

Wprowadzono: 25.11.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×