Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
10-072 Olsztyn ul. Szarych Szeregów 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 129837 / 09.11.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: administracyjnych, Zespół ds. administracyjnych, Dział ds. administracyjno-gospodarczych, zaopatrzenia, informatyki i sekretariatu

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sprawdza, odbiera, przesyła dokumenty z poczty elektronicznej, platformy e-Puap, e-doręczeń,
  • rejestruje dokumenty w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją EZD RP oraz przekazuje do działów wg właściwości,
  • prowadzi obsługę telefoniczną urzędu i kieruje interesantów do działów wg właściwości ,
  • odbiera przesyłki i przygotowuje korespondencję do wysłania w formie tradycyjnej, przekazuje operatorowi pocztowemu i prowadzi nadzór nad realizacją usług pocztowych,
  • prowadzi obsługę organizacyjną pracy Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii i jego Zastępcy w tym przekazuje niezbędne informacje pracownikom na polecenie kierownictwa Urzędu,
  • sprawdza, pobiera i przesyła dokumenty księgowe z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF),
  • ewidencjonuje faktury oraz wystawia polecenia wyjazdu służbowego w programie Enova,
  • prowadzi rejestry i ewidencje,
  • przygotowuje nieskomplikowane pisma, specyfikacje, zestawienia.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Umiejętność praktycznej obsługi programów Word, Excel oraz poczty elektronicznej
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność czytania ze zrozumieniem
  • Odpowiedzialność
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność pracy indywidualnie jak i w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Sumienność i systematyczność
  • Uczciwość i dyskrecja
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,

- zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

- pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów), niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi),

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).

Wynagrodzenie: wynagrodzenie, nie niższe od kwoty minimalnego wynagrodzenia od 01 stycznia 2024 r., tj. 4 242,00 zł brutto + dodatek za wysługę lat od 5% do 20%

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- budynek nr 1 wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

- pokoje zlokalizowane na pierwszym piętrze i przyziemiu,

- konieczność przemieszczania się pomiędzy piętrami po schodach,

- praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności,

- praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,

- obsługa urządzeń biurowych (sprzęt komputerowy, kserokopiarka, drukarka, skaner),

- konieczność przemieszczania się pomiędzy budynkami zlokalizowanymi w różnych częściach miasta,

 w zakresie dostępności architektonicznej:

-     przestrzenie komunikacyjne w budynku wolne od barier poziomych (ale nie pionowych), (wystarczająco szerokie korytarze, brak progów, odpowiednio szerokie wejścia i wyjścia z budynku),

-     drzwi wewnętrzne i zewnętrzne lekkie skrzydłowe, widoczne na tle fasady, i ścian, odpowiednio oznaczone, o odpowiedniej przestrzeni manewrowej, brak progów i pochyłości, szerokości ≥ 90cm,

-     schody z poręczami po jednej stronie,

-     ciągi komunikacyjne szerokości ≥ 90cm,

-     z tyłu budynku zakładu dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,

-     jedno wejście usytuowane od tyłu budynku na najniższej kondygnacji, z podjazdem dla osób poruszających się na wózku,

-     do wyższych kondygnacji istnieje dostęp alternatywny (pomoc osoby ustalonej, wyznaczone miejsce do spotkań na kondygnacji z dostępem dla osób poruszających się na wózku),

-     wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Sygnatura naboru: WIW-A-OS.210.11.2023

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzane będą kompetencje interpersonalne oraz wiedza

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2024-01-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • oświadczenie o praktycznej umiejętności obsługi programów Word, Excel, poczty elektronicznej lub zaświadczenie o ukończeniu szkoleń, kursów w tym zakresie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
calendar icon

Aplikuj

do 20 listopada 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 129837"
na adres:

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Dla osób przynoszących oferty osobiście - z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia - inspektor ds. administracyjnych"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 524 14 74 lub 87
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.11.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.      Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii.

    2.      Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych szeregów 7, 120-072 Olsztyn, e-mail:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl

    3.      Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

    Podstawa prawna:

    art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018, poz.2369)

    art. 221 § 1 pkt 4 -6 Kp w związku z art.6 ust.1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO)(dz.U. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z późn. zm.)

    4.      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Podstawa prawna:

    art.6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art.9 ust. 2 lit. a RODO

    5.      Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione  podmiotom, z którymi Wojewódzki Inspektorat Weterynarii zwarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    6.      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osób wyłonionych jako pięć najlepszych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

    7.      Maja Państwo prawo do:

    ·         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    ·         sprostowania (poprawiania ) swoich danych osobowych,

    ·         ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    ·         usunięcia danych osobowych,

    ·         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres  Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

    8.      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Aneta Ster

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 09.11.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×