Biuro - zdjęcie 2
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie
10-072 Olsztyn ul. Szarych Szeregów 7
print as PDF
Ogłoszenie nr 96531 / 07.04.2022
Dołącz do nas jako:

asystent

Zakład Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie, Pracownia Badań Serologicznych Chorób Zwierząt (DS)
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zajmuje się przygotowaniem pomieszczeń, stanowisk pracy, wyposażenia pomiarowo-badawczego i materiałów niezbędnych do wykonania badań, monitorowaniem i dokonywaniem zapisów ze sprawdzenia warunków środowiskowych,
  • przyjmuje próbki do badań w punkcie przyjęcia próbek i dokumentuje tą czynność w rejestrze przyjęć,
  • odbiera próbki z punktu przyjęcia próbek, potwierdza odbiór w rejestrze przyjęć, dokonuje przeglądu zlecenia badania,
  • odpowiada za prawidłowe zabezpieczenie próbki przed, w trakcie badania i po badaniu,
  • dokonuje sprawdzeń bieżących i terminowych (okresowych) wyposażenia pomiarowego w swoim obszarze działania,
  • wykonuje badania serologiczne zgodnie z dokumentami odniesienia obowiązującymi w pracowni,
  • prowadzi zapisy z wykonywanych czynności zgodnie z planem potwierdzenia ważności wyników badań,
  • sporządza sprawozdania z badań, raportuje wyniki w systemie CELAB-LIMS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej
  • umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • sprawność manualna,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność,
  • umiejętność uczenia się.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 miesiące pracy w laboratorium akredytowanym
  • Uprawnienia audytora wewnętrznego (potwierdzone certyfikatem, zaświadczeniem)
Co oferujemy
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu

- stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy,

- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

- dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),

- pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci (dopłaty do kolonii i obozów), niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi),

- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,

- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

- podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe).

Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu: 1,68 - 1,75 (3 413,69 - 3 555,93 zł brutto) + dodatek za wysługę lat

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

- budynek wielokondygnacyjny, bez windy, bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych,

- pracownia zlokalizowana na parterze i przyziemiu,

- praca polegająca na wykonywaniu badań w obszarze mikrobiologii klinicznej, wirusologii, anatomopatologii,

- kontakt z materiałem zakaźnym i odczynnikami chemicznymi o działaniu drażniącym, szkodliwym, żrącym i toksycznym, praca z palnikami gazowymi, uciążliwe zapachy, narażenie na hałas,

- nietypowe godziny pracy (po przeszkoleniu praca w niektóre weekendy),

- przenoszenie ciężarów do 10 kg kilka razy w tygodniu,

- praca w pozycji siedzącej i stojącej,

- obsługa wyposażenia pomiarowo – badawczego w zakresie wykonywanych badań,

w zakresie dostępności architektonicznej:

- przestrzenie komunikacyjne w budynku wolne od barier poziomych (ale nie pionowych), (wystarczająco szerokie korytarze, brak progów, odpowiednio szerokie wejścia i wyjścia z budynku),

- drzwi wewnętrzne i zewnętrzne lekkie skrzydłowe, widoczne na tle fasady i ścian, odpowiednio oznaczone, o odpowiedniej przestrzeni manewrowej, brak progów i pochyłości, szerokości > 90cm,

- schody z poręczami po jednej stronie, występują antypoślizgowe materiały na schodach,

- ciągi komunikacyjne szerokości > 90cm,

- przed budynkiem zakładu, od ulicy Tuwima, dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami,

- dwa wejścia do budynku z podjazdami (od strony ul. Tuwima) dla osób poruszających się na wózku zlokalizowane na najniższej kondygnacji, do wyższych kondygnacji istnieje dostęp alternatywny (pomoc osoby ustalonej, wyznaczone miejsce do spotkań na kondygnacji z dostępem dla osób poruszających się na wózku),

- wyznaczona osoba pełniąca funkcje koordynatora do spraw dostępności (pomoc komunikacyjna i ruchowa),

- przy drzwiach wejściowych domofon,

- dojazd do budynku samochodem od strony ul. Tuwima, dojście pieszo chodnikiem od strony ul. Warszawskiej i Tuwima, przejścia dla pieszych i przystanki komunikacji autobusowej i tramwajowej oddalane do 500 m od budynku.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

CV i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem.

Sygnatura naboru: WIW-A-OS.210.08.2022

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

1) test umiejętności praktycznych ,przeprowadzany w siedzibie urzędu ul. Szarych Szeregów 7,

2) rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzane będą kompetencje interpersonalne oraz podstawowa wiedza z zakresu badań serologicznych. Rozmowa zostanie przeprowadzona za pomocą narzędzi teleinformatycznych lub w siedzibie urzędu.

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikat lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia audytora wewnętrznego
calendar icon

Aplikuj

do 22 kwietnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 96531"
na adres:
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Szarych Szeregów 7
10-072 Olsztyn
Dla osób przynoszących oferty osobiście - czarna urna umieszczona przed drugimi drzwiami urzędu, które znajdują się po prawej stronie ( w czasie stanu epidemii) z dopiskiem na kopercie "oferta zatrudnienia - asystent (DS)"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dział ds. pracowniczych 89 524 14 74 lub 87
  • Dokumenty należy złożyć do: 22.04.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    1.      Administrator danych i kontakt do niego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych Szeregów 7, 10-072 Olsztyn, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Warmińsko-Mazurski Wojewódzki Lekarz Weterynarii.

    2.      Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie, ul. Szarych szeregów 7, 120-072 Olsztyn, e-mail:rodo@olsztyn.wiw.gov.pl

    3.      Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

    Podstawa prawna:

    art. 221 Kodeksu pracy oraz Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz.U. 2018, poz.2369)

    art. 221 § 1 pkt 4 -6 Kp w związku z art.6 ust.1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO)(dz.U. UE L119 z 04.05.2016, str.1 z późn. zm.)

    4.      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Podstawa prawna:

    art.6 ust. 1 lit. a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art.9 ust. 2 lit. a RODO

    5.      Państwa dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być one ujawnione  podmiotom, z którymi Wojewódzki Inspektorat Weterynarii zwarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.

    6.      Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. Dane osób wyłonionych jako pięć najlepszych będą przechowywane przez okres 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska.

    7.      Maja Państwo prawo do:

    ·         dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,

    ·         sprostowania (poprawiania ) swoich danych osobowych,

    ·         ograniczenia przetwarzania danych osobowych,

    ·         usunięcia danych osobowych,

    ·         wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres  Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

    8.      Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postepowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Wytworzył/odpowiada: Wojewódzki Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Olsztynie

Udostępnił: Ewelina Sucharzewska

Komórka organizacyjna: Dział ds. pracowniczych

Wprowadzono: 07.04.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×