Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Olsztynie
10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 93522 / 24.02.2022
Dołącz do nas jako:

archiwista

Do spraw: ewidencji informacji i udostępniania, archiwista w Pracowni Naukowej Oddział III Ewidencji Informacji i Udostępniania
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Udzielanie korzystającym z zasobu wyczerpujących informacji o posiadanych materiałach archiwalnych
  • Udostępnianie inwentarzy książkowych oraz innych pomocy ewidencyjnych użytkownikom Archiwum
  • Udostępnianie użytkownikom materiałów archiwalnych w Czytelni Archiwum
  • Czuwanie w Czytelni nad właściwym wykorzystaniem archiwaliów oraz zabezpieczanie ich przy dostępnych środkach technicznych przed zniszczeniem lub kradzieżą
  • Prowadzenie ewidencji użytkowników oraz udostępnionych im jednostek archiwalnych w bazie SUMA
  • Realizowanie zamówień w zakresie udostępniania mikrofilmów
  • Współodpowiedzialność za stan magazynu mikrofilmów
  • Udostępnianie księgozbioru bibliotecznego
  • Czuwanie nad właściwym wykorzystaniem księgozbioru bibliotecznego
  • Przeprowadzenie okresowego skontrum zasobu bibliotecznego oraz współodpowiedzialność za stan magazynu bibliotecznego, dokonywanie w nim pomiarów temperatury i wilgotności
  • Załatwianie bieżącej korespondencji przekazanej do Czytelni, branie udziału w przygotowywaniu sprawozdania rocznego oraz planu działalności Czytelni
  • W zakresie działań popularyzatorskich i edukacyjnych, przygotowywanie warsztatów i lekcji archiwalnych, prowadzenie spotkań promujących wiedzę o Archiwum, udział w organizacji wystaw, konferencji, seminariów naukowych
  • Wykonywanie innych czynności i prac z zleconych przez dyrekcję oraz bezpośredniego przełożonego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych i RODO
  • Zdolności organizacyjne i interpersonalne, komunikatywność
  • Dokładność, sumienność, umiejętność organizacji pracy własnej na stanowisku
  • Umiejętność pracy w grupie na rzecz osiągania wspólnych celów
  • Umiejętność reprezentowania jednostki na zewnątrz
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Preferowany profil historia, archiwistyka
  • Znajomość funkcjonowania kancelarii współczesnych i systemów teleinformatycznych, w tym EZD
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dodatek za wysługę lat od 5 % do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

  Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Warunki pracy

 Praca biurowa w budynku przystosowanym dla osób niepełnosprawnych

 Podjazd do budynku i winda dla wózków inwalidzkich

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Weryfikacja formalna ofert

Rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-03-10
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 2 marca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 93522"
na adres:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres: Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, Olsztyn 10 -521
z dopiskiem " Archiwista - Oddział III" oraz nr ogłoszenia.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89/ 527 60 96
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.03.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Przetwarzanie danych osobowych 

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

    •       Administrator danych i kontakt do niego: Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, 10 – 521 Olsztyn

    •       Kontakt do inspektora ochrony danych: iodo@olsztyn.ap.gov.pl

    •       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

    •       Informacje o odbiorcach danych: brak

    •       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

    •       Uprawnienia:

    •       prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

    •       prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

    •       prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

    •       prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

    •       prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa)

    •       Podstawa prawna przetwarzania danych:

    •       Art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

    •       Art. 221 Kodeksu pracy;

    •       Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej;

    •       Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

    •       Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

    •       Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Olsztynie

Udostępnił: Marek Kuczyński

Komórka organizacyjna: informatyk

Wprowadzono: 24.02.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×