Biuro - zdjęcie 2
Archiwum Państwowe w Olsztynie
10-521 Olsztyn ul. Partyzantów 18
print as PDF
Ogłoszenie nr 101784 / 01.07.2022
Dołącz do nas jako:

archiwista

Do spraw: opracowania zasobu Oddział II Oddział II
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Opracowanie wyznaczonych zespołów archiwalnych z zasobu AP w Olsztynie z zachowaniem obowiązujących zasad i przepisów metodycznych
  • Inwentaryzacja materiałów archiwalnych oraz sporządzanie pomocy ewidencyjnych wyższego rzędu
  • Przeprowadzanie skontrum zasobu archiwalnego
  • Udział w popularyzacji wiedzy o archiwum i jego zasobu
  • Przeprowadzanie kwerend tematycznych kierowanych do Oddziału II
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji
  • Znajomość systemów kancelaryjnych stosowanych w jednostkach organizacyjnych, przepisów prawnych, spraw ustrojowych administracji rządowej i samorządowej
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie A2
  • Biegła znajomość obsługi komputera, pakietów biurowych typu MS Windows, MS Office i sprzętów peryferyjnych
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Analityczne myślenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbow
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe Historia
  • Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
  • Znajomość funkcjonowania kancelarii współczesnych i systemów teleinformatycznych, w tym EZD
  • język angielski komunikatywny
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Możliwość zapisania do ubezpieczenia grupowego

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dodatek za wysługę lat od 5 do 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy

Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)   

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność 

Warunki pracy

praca biurowa w budynku częściowo przystosowanym dla osób niepełnosprawnych

podjazd do budynku i winda dla wózków inwalidzkich  

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

weryfikacja formalna ofert

pisemny sprawdzian wiedzy ze znajomości języka niemieckiego

rozmowa kwalifikacyjna

 

Pracę możesz rozpocząć od: 2022-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 8 lipca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 101784"
na adres:
Aplikacje można składać przez ePUAP lub wysłać na adres mailowy: sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl
Dokumenty można też przynieść lub wysłać na adres: Archiwum Państwowe w Olsztynie, ul. Partyzantów 18, Olsztyn 10 -521
z dopiskiem " Archiwista - Oddział II" oraz nr ogłoszenia.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:

89/ 527 60 96 lub mailowego na adres: sekretariat@olsztyn.ap.gov.pl
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.07.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    KLAUZULA INFORMACYJNA

    Zgodnie z art. 13 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
    z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO),  informujemy, że:

    1) Administratorem danych osobowych przetwarzającym Pani / Pana dane osobowe  jest Dyrektor Archiwum Państwowego w Olsztynie, adres siedziby ul. Partyzantów 18,
    10-521 Olsztyn.

    2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email iodo@olsztyn.ap.gov.pl.

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko, na które aplikuje kandydat, przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji i wyłonienia kandydata, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.  

    4) Administrator nie przewiduje  udostępniania Pani / Pana danych osobowych podmiotom zewnętrznym.

    5)      Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu przyjęcia lub odrzucenia oferty pracy przez wybranego kandydata, a następnie przez okres
    3 miesięcy w celu obrony przez ewentualnymi roszczeniami.

    6)  Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,  żądania przeniesienia danych do innego administratora.

    7) Jeżeli Pani/Pan uważa, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

    8)  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.

    9) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

    10) W trakcie przetwarzania podanych przez Panią / Pana danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania.

     

     

     

     

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Olsztynie

Udostępnił: Marek Kuczyński

Komórka organizacyjna: informatyk

Wprowadzono: 01.07.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×