Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku
19-400 Olecko ul. Leśna 40
print as PDF
Ogłoszenie nr 111640 / 02.12.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt zespół d/s zdrowia i ochrony zwierząt
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt
  • prowadzenie dokumentacji oraz sprawozdawczości z zakresu realizowanych zadań
  • pobieranie próbek do badań oraz koordynowanie badań kontrolnych zakażeń zwierząt
  • prowadzenie spraw z zakresu ochrony zwierząt
  • prowadzenie kontroli podmiotów i gospodarstw w zakresie realizowanych zadań
  • obsługa systemów informatycznych z zakresu realizowanych zadań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub pokrewne
  • Posiadanie prawa wykonywania zawodu w przypadku lekarza weterynarii
  • Znajomość obsługi komputera i środowiska MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Podstawowa znajomość przepisów weterynaryjnych oraz kodeksu postępowania administracyjnego
  • specjalizacja w dziedzinie epizootiologii i administracji weterynaryjnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, 
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy,
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia  zasadniczego w zależności od udukoumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupów okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

• praca w urzędzie od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00

• praca w terenie (wyjazdy samochodem służbowym)

• przeprowadzanie kontroli gospodarstw, zakładów

• wyjazdy w delegacje służbowe

• praca z wykorzystaniem komputera

• stabilna praca w jednostce administracji państwowej z wieloletnia tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy

• zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony

• dodatek za wieloletnia pracę w wysokości od 5% do 20 wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

• dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)

• pakiet socjalny (m. in. dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika)

• dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

• możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej

• podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego(szkolenia, kursy, studia podyplomowe)

 

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:

• narzędzia i materiały pracy - komputer i inne urządzenia biurowe, sprzęt do próbkobrań

• budynek piętrowy bez windy, parter częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

- w ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,

- list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem,

- oferty otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone,

- osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o terminie rozmowy wstępnej.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawa wykonywania zawodu
  • Kopia prawa jazdy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
calendar icon

Aplikuj

do 12 grudnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111640"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Leśna 40
19-400 Olecko
z dopiskiem ,, Nabór kandydatów na stanowisko inspektora weterynaryjnego"
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.12.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: -
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: -
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: -
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Olecku

Udostępnił: Elżbieta Stefanowicz

Komórka organizacyjna: PIW Olecko

Wprowadzono: 02.12.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×