Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku
19-400 Olecko Ul. Kolejowa 27a
print as PDF
Ogłoszenie nr 71905 / 04.12.2020
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: kwatermistrzowsko-technicznych Sekcja ds. kwatermistrzowsko-technicznych
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej. Realizacja zadania zajmuje około 15% ogólnego czasu pracy
  • naliczanie oraz przygotowywanie dokumentów i zestawień dotyczących spraw związanych z należnością równoważników pieniężnych i innych świadczeń socjalnych dla strażaków PSP
  • likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku
  • prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku. Realizacja zadania zajmuje około 15% ogólnego czasu pracy
  • wprowadzanie danych i praca w programie STOCK i LoMAG
  • prowadzenie kontroli wewnętrznej oraz realizowanie zadań pokontrolnych
  • podpisywanie pism wewnętrznych nie zastrzeżonych do podpisu przez Komendanta powiatowego lub jego zastępcy w zakresie merytorycznego działania własnego stanowiska pracy
  • opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego w zakresie działania stanowiska pracy ds. kwatermistrzowskich
  • sporządzanie planów pracy, analiz, prognoz, ocen oraz sprawozdań z zakresu realizowania zadań
  • realizowanie zadań w zakresie spraw obronnych i przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych wynikających z odrębnych przepisów
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego. Realizacja zadania zajmuje około 20% ogólnego czasu pracy
  • wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych
  • sporządzanie list obecności pracowników komendy oraz osób skierowanych do odbycia stażu w Komendzie Powiatowej PSP w Olecku
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna)
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • znajomość przepisów instrukcji kancelaryjnej dla PSP, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja, ekonomia, prawo
  • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w jednostkach podległym samorządom terytorialnym
  • posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
Dostępność
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

·         praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,

·         kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,

·         możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.

·         narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,

·         oświetlenie naturalne i sztuczne.

·         budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,

·         stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na 1. piętrze w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe.

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na zastępstwo - Inspektor w Sekcji ds. kwatermistrzowsko-technicznych”
  • CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
  • Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2021 r.

· 

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Nabór składać się będzie z dwóch etapów:

o   I etap – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu – 11.12.2020 r.,

o   II etap – rozmowa kwalifikacyjne – 16.12.2020 r.

  • Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.
  • Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i termin kolejnego etapu naboru zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Komendy, na stronie internetowej http://straz.olecko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.
  • Przewidywany termin zatrudnienia: styczeń 2021 r.
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-01-01
Przewidywany czas zastępstwa do: 2021-10-21
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny
  • kopia prawa jazdy
calendar icon

Aplikuj

do 10 grudnia 2020

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Kolejowa 27a
19-400 Olecko

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
87 520 71 04
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.12.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
    i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. W przypadku braku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych aplikacja kandydata nie będzie brana pod uwagę w procesie rekrutacji.

     

    Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że:

    ·         Administratorem danych osobowych kandydata będzie: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku, ul. Kolejowa 27a, 19-400 Olecko.

    ·         Dane osobowe kandydata będą przetwarzane na podstawie jego zgody.

    ·         Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez KP PSP w Olecku przez okres
    3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.

    ·         Kandydat może w każdej chwili skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kwpsp.olsztyn.pl lub telefonicznie ~ 89 522 95 36.

    ·         Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

    ·         Wyrażenie przez kandydata zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji jest niezbędne do jej przyjęcia i rozpatrzenia.

    ·         Dane kandydata w procesie rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również profilowane.

    ·         Podstawa prawna przetwarzania danych art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku

Udostępnił: Izabela Maciejewska

Komórka organizacyjna: Komórka organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 04.12.2020

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×