Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim
13-300 Nowe Miasto Lubawskie Ul. Jagiellońska 24h
print as PDF
Ogłoszenie nr 118412 / 29.03.2023
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: identyfikacji i rejestracji zwierząt, kontroli wymogów wzajemnej zgodności oraz zdrowia i ochrony zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • sprawuje nadzór w zakresie identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • wykonuje kontrole administracyjne i kontrole na miejscu w zakresie wymogów wzajemnej zgodności
  • sprawuje nadzór nad warunkami utrzymania (dobrostanem) zwierząt gospodarskich w celu umieszczania na rynku tych zwierząt oraz nad miejscami gromadzenia, wystawami, konkursami z udziałem zwierząt oraz sklepami zoologicznymi
  • sprawuje nadzór na warunkami utrzymania (dobrostanem) drobiu
  • wykonuje zadania wynikające z ustawy w zakresie ochrony zdrowia zwierząt i zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, w tym zadania z zakresu zwalczania afrykańskiego pomoru świń i kontroli bioasekuracji w gospodarstwach utrzymujących zwierzęta
  • prowadzi obsługę systemów internetowych (aplikacja IW-SIRZ, ZSZiK)
  • sporządza statystyki i sprawozdawczość z działalności Inspekcji Weterynaryjnej w zakresie realizowanych zadań
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne wyższe z zakresu spraw należących do właściwości inspekcji weterynaryjnej ( udokumentowane dyplomem)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w Inspekcji Weterynaryjnej (udokumentowane świadectwem pracy, zaświadczeniem)
  • Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii ( udokumentowane zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starszym niż do 30 dni) - dotyczy lekarzy weterynarii
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B (praktyczna umiejętność prowadzenia samochodu)
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet (udokumnetowane oświadczeniem, zaświadczeniem lub certyfikatem)
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Szkolenia, kursy z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt lub specjalizacja z zakresu epizootiologii i administracji weterynaryjnej
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Wsparcie merytoryczne przez doświadczonego pracownika w pierwszych latach pracy,
  • Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia dla etatu: 2,362 - 2,461 od (4799,49 zł do 5000,65 zł) + dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego brutto w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka),
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników (kwota od 1300 zł do 1700 zł),
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie oraz Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • Możliwość dofinansowania studiów podyplomowych po pierwszym roku pracy,
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy, studia podyplomowe),
  • szkolenia w PIW PIB Puławy już  w pierwszym roku pracy oraz szkolenia e-learningowe w służbie cywilnej.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca od poniedziałku do piątku, praca w siedzibie urzędu i poza urzędem,
  • W przypadku likwidacji ognisk chorób zakaźnych konieczność pracy  w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę,
  • Wyjazdy służbowe, prowadzenie auta służbowego,
  • Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka, fax, skaner),

    Bariery architektoniczne  

    Budynek dwukondygnacyjny, przy wejściu do budynku winda dla osób niepełnosprawnych, budynek wyposażony w toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, drzwi zewnętrzne i wewnętrzne o odpowiedniej szerokości, schody z poręczami po jednej stronie.  
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • CV i list motywacyjny podpisz własnoręcznym podpisem
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 56 47 424 23.  

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

  • rozmowa kwalifikacyjna podczas której sprawdzana jest wiedza merytoryczna oraz kompetencje interpersonalne
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, zaświadczenie lub certyfikat o umiejętności obsługi komputera - pakiet MS Office oraz Internet
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Zaświadczenie wystawione przez Izbę Lekarsko-Weterynaryjną nie starsze niż do 30 dni potwierdzające czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt, kopia dyplomu o ukończonej specjalizacji z zakresu epizootiologii i administracji weterynaryjnej.
calendar icon

Aplikuj

do 12 kwietnia 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118412"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Jagiellońska 24h
13-300 Nowe Miasto Lubawskie
  • Dokumenty należy złożyć do: 12.04.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Jagiellońska 24h, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: piw@nowemiastolub.piw.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Jagiellońska 24h, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowym Mieście Lubawskim

Udostępnił: Monika Tuszyńska

Komórka organizacyjna: PIW Nowe Miasto Lubawskie

Wprowadzono: 29.03.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×