Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim
13-300 Nowe Miasto Lubawskie ul. Jagiellońska 24D
print as PDF
Ogłoszenie nr 100958 / 17.06.2022
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

księgowość i finanse
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
quote-up Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim quote-down
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • prowadzenie rachunkowość jednostki oraz pełnej księgowość, rozliczenia finansowe zgodnie z obowiązującymi przepisami • wykonywanie dyspozycje środkami pieniężnymi • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz sprawdza kompletność, rzetelność dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych • prowadzenie gospodarkę finansową, w tym sporządza plany finansowe oraz niezbędne zmiany w tym zakresie • sporządzanie wymaganą sprawozdawczość budżetową z wykonywania planów oraz analiz dotyczących realizacji wydatków budżetowych • sporządzanie rocznego bilansu i opracowanie projekt budżetu na podstawie analizy wykonania budżetu • sprawuje nadzór nad gospodarką materiałową i mieniem Inspektoratu
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 lat • Wykształcenie: średnie - ukończenie średniej, policealnej lub maturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6 letniej praktyki w księgowości lub ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3 letniej praktyki w księgowości lub wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydanego na podstawie odrębnych przepisów • Doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata w księgowości (wykształcenie średnie ekonomiczne ) lub 6 lat w księgowości (wykształcenie wyższe ekonomiczne) • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • • znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów szczegółowych dla jednostek budżetowych • znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych • znajomość zasad księgowości budżetowej sektora finansów publicznych • znajomość ustawy o służbie cywilnej • znajomość zasad naliczania i rozliczania wynagrodzeń w sferze budżetowej • znajomość przepisów z zakresu podatków i ubezpieczeń społecznych • Posiadanie obywatelstwa polskiego • Korzystanie z pełni praw publicznych • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe • praca na podobnym stanowisku w jednostce sektora finansów publicznych
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

praca w siedzibie inspektoratu, wykonywana w pozycji siedzącej, obsługa interesanta na miejscu i udzielanie informacji telefonicznie,
praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin dziennie,
wykonywanie czynności kontrolnych i inspekcyjnych na terenie powiatu nowomiejskiego: przeprowadzenie kontroli i oględzin,
kierowanie samochodem służbowym,
praca z wykorzystaniem komputera i innych urządzeń biurowych,
czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej,
biuro na 1 piętrze,
budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy,
warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób z niepełnosprawnością, brak: windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety w budynku w poziomie wykonywanej pracy.

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
  • Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 30 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 100958"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim
ul. Jagiellońska 24 d
13-300 Nowe Miasto Lub.
pok. 1 na I piętrze
adnotacja na kopercie "Oferta na stanowisko pracy głównego księgowego
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
56 472 59 36
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

     

    Klauzula informacyjna dla kandydatów na wolne stanowiska w Powiatowym  Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim (obowiązuje od 25 maja 2018 r.)

    Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest –Powiatowy Inspektor Danych Osobowych  w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim ul. Jagiellońska 24d

     

    2.      Na  Inspektora Ochrony Danych z dniem 25 maja 2018 r. wyznaczona została Pani Iwona Tomaszewska z którą może Pani/Pan skontaktować pocztą, przesyłając korespondencję na adres ul. Jagiellońska 24d 13-300 Nowe Miasto Lubawskie,  za pośrednictwem poczty elektronicznej na email: iod_i.tom@wp.pl (dokumenty elektroniczne doręczane do IOD muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym).

     

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

    4.      Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są w Biuletynie informacji Publicznej.

     

    5.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

     

    6.      Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:

    a)                 cele przetwarzania;

    b)                 kategorie odnośnych danych osobowych;

    c)                  informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

    d)                 w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

    e)                 informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    f)                   informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;

    g)                 jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle;

    h)                 informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach - istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

     

    7.      Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

     

    8.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

     

    9.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

    a)                 osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

    b)                 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

    c)                  administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    d)                 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

     

    10.   Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).

     

    11.   Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

     

     

     

    Klauzula informacyjna dla kandydatów na wolne stanowiska w Powiatowym  Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim (obowiązuje od 25 maja 2018 r.)

    Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest –Powiatowy Inspektor Danych Osobowych  w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim ul. Jagiellońska 24d

     

    2.      Na  Inspektora Ochrony Danych z dniem 25 maja 2018 r. wyznaczona została Pani Iwona Tomaszewska z którą może Pani/Pan skontaktować pocztą, przesyłając korespondencję na adres ul. Jagiellońska 24d 13-300 Nowe Miasto Lubawskie,  za pośrednictwem poczty elektronicznej na email: iod_i.tom@wp.pl (dokumenty elektroniczne doręczane do IOD muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym).

     

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

    4.      Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są w Biuletynie informacji Publicznej.

     

    5.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

     

    6.      Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:

    a)                 cele przetwarzania;

    b)                 kategorie odnośnych danych osobowych;

    c)                  informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

    d)                 w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

    e)                 informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    f)                   informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;

    g)                 jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle;

    h)                 informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach - istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

     

    7.      Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

     

    8.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

     

    9.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

    a)                 osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

    b)                 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

    c)                  administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    d)                 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

     

    10.   Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).

     

    11.   Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

     

     

     

    Klauzula informacyjna dla kandydatów na wolne stanowiska w Powiatowym  Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim (obowiązuje od 25 maja 2018 r.)

    Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest –Powiatowy Inspektor Danych Osobowych  w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim ul. Jagiellońska 24d

     

    2.      Na  Inspektora Ochrony Danych z dniem 25 maja 2018 r. wyznaczona została Pani Iwona Tomaszewska z którą może Pani/Pan skontaktować pocztą, przesyłając korespondencję na adres ul. Jagiellońska 24d 13-300 Nowe Miasto Lubawskie,  za pośrednictwem poczty elektronicznej na email: iod_i.tom@wp.pl (dokumenty elektroniczne doręczane do IOD muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym).

     

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

    4.      Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są w Biuletynie informacji Publicznej.

     

    5.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

     

    6.      Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:

    a)                 cele przetwarzania;

    b)                 kategorie odnośnych danych osobowych;

    c)                  informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

    d)                 w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

    e)                 informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    f)                   informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;

    g)                 jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle;

    h)                 informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach - istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

     

    7.      Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

     

    8.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

     

    9.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

    a)                 osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

    b)                 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

    c)                  administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    d)                 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

     

    10.   Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).

     

    11.   Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

     

     

     

    Klauzula informacyjna dla kandydatów na wolne stanowiska w Powiatowym  Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim (obowiązuje od 25 maja 2018 r.)

    Zgodnie z art. 13, art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwanym dalej RODO informuję, że:

    1.      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest –Powiatowy Inspektor Danych Osobowych  w Nowym Mieście Lubawskim z siedzibą w Nowym Mieście Lubawskim ul. Jagiellońska 24d

     

    2.      Na  Inspektora Ochrony Danych z dniem 25 maja 2018 r. wyznaczona została Pani Iwona Tomaszewska z którą może Pani/Pan skontaktować pocztą, przesyłając korespondencję na adres ul. Jagiellońska 24d 13-300 Nowe Miasto Lubawskie,  za pośrednictwem poczty elektronicznej na email: iod_i.tom@wp.pl (dokumenty elektroniczne doręczane do IOD muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym).

     

    3.      Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej.

     

    4.      Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 poz .917 z późn. zm,) oraz ustawy  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 z późn. zm. w zw. art. 6 ust. 1 lit c) RODO. Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze. Imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego upubliczniane są w Biuletynie informacji Publicznej.

     

    5.      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko pracy na jakie Pan/Pani aplikował/a.

     

    6.      Zgodnie z art. 15 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe Pani/Pana dotyczące, a jeżeli ma to miejsce, do uzyskania dostępu do nich oraz następujących informacji:

    a)                 cele przetwarzania;

    b)                 kategorie odnośnych danych osobowych;

    c)                  informacje o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane osobowe zostały lub zostaną ujawnione, w szczególności o odbiorcach w państwach trzecich lub organizacjach międzynarodowych;

    d)                 w miarę możliwości planowany okres przechowywania danych osobowych, a gdy nie jest to możliwe, kryteria ustalania tego okresu;

    e)                 informacje o prawie do żądania od administratora sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych dotyczącego osoby, której dane dotyczą, oraz do wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania;

    f)                   informacje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego;

    g)                 jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane od osoby, której dane dotyczą - wszelkie dostępne informacje o ich źródle;

    h)                 informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4, oraz - przynajmniej w tych przypadkach - istotne informacje o zasadach ich podejmowania, a także o znaczeniu i przewidywanych konsekwencjach takiego przetwarzania dla osoby, której dane dotyczą.

     

    7.      Zgodnie z art. 16 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jej/jego danych osobowych, które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania, ma prawo Pani/Pan żądać uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia.

     

    8.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych niezwłocznego usunięcia danych osobowych.

     

    9.      Zgodnie z art. 17 RODO służy Pani/Panu prawo żądania od administratora danych graniczenia przetwarzania w następujących przypadkach:

    a)                 osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych - na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych;

    b)                 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych osobowych, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;

    c)                  administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobie, której dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

    d)                 osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw na mocy art. 21 ust. 1 wobec przetwarzania - do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu osoby, której dane dotyczą.

     

    10.   Zgodnie z art. 21 RODO może Pani/Panu prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw - z przyczyn związanych z jej/jego szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f).

     

    11.   Zgodnie z art. 77 RODO w przypadku gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO służy Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

     

     

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Nowym Mieście Lubawskim

Udostępnił: Jadwiga Bartkowska

Komórka organizacyjna: PINB Nowe Miasto Lubawskie

Wprowadzono: 17.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×