Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy
13-100 Nidzica ul. Kolejowa 9
print as PDF
Ogłoszenie nr 154054 / 15.07.2025
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: organizacyjno-kadrowych w sekcji organizacyjno-kadrowej
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka #obsługa sekretarska #zasoby ludzkie (sprawy kadrowe)
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
  • nalicza wynagrodzenia, uposażenia oraz świadczenia pracownicze
  • sporządza listy płac
  • sporządza przelewy dotyczące list płac, składek zus oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
  • rozlicza składki z tytułu ubezpieczeń społecznych i sporządza dokumentację rozliczeniową do ZUS oraz przygotowuje informację rozliczeniową dla pracowników
  • rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych
  • sporządza deklaracje podatkowe dla pracowników i Urzędu Skarbowego
  • sporządza zestawienia i rozliczenia z zakresu wynagrodzeń, uposażeń i świadczeń pracowniczych
  • przygotowuje dane do sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, uposażeń oraz świadczeń pracowniczych
  • przygotowuje zaświadczenia o wynagrodzeniu dla pracowników
  • prowadzi karty wynagrodzeń pracowników
  • dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
  • prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
  • prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu skarg, wniosków i petycji
  • ewidencjonuje pieczęcie i stemple służbowe
  • wykonuje inne czynności zlecone przez przełożonych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie -
  • Doświadczenie zawodowe na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie, • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna), • umiejętność obsługi urządzeń biurowych, • umiejętność redagowania pism urzędowych, • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych, • znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.), • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji, • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych, • znajomość programu Płatnik, • posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego, • prawo jazdy kat. B, • umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy, • rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne, • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

Możliwość korzystania z Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Kandydatki/kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością, którzy chcieliby skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu (art. 29a ust. 2 ustawy o służbie cywilnej - Dz. U. z 2024 r. poz. 409, z późn. zm.) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami - kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Zachęcamy osoby niepełnosprawne do składania swoich ofert.

Warunki pracy
  • praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz.
    7.30-15.30,
  • kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,
  • możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.
  • narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne.
  • budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na I piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwość przemieszczania się do archiwum zakładowego znajdującego się na I piętrze,
  • umowa na czas określony ( docelowo na czas nieokreślony).
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

CV i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  47 7329 659

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

o   1 etap – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu – 28.07.2025 r.,

o   2 etap – pisemny test wiedzy – 29.07.2025 r.

o   3 etap – sprawdzian umiejętności komputerowych i rozmowa kwalifikacyjna – 29.07.2025 r.

o   Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

·         Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i terminy kolejnych etapów naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-nidzica oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy.

Nabór będzie prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie: nie
·         Pracę możesz rozpocząć od: niezwłocznie po zakończeniu rekrutacji, sierpień 2025 r.

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Życiorys
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny
  • • kopia prawa jazdy kat. B
calendar icon

Aplikuj

do 25 lipca 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154054"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Kolejowa 9, 13-100 Nidzica
sekretariat w godz. 7:30 – 15:30
Zamieść na kopercie dane nadawcy

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 7329 659
Więcej o pracy w urzędzie
  • Dokumenty należy złożyć do: 25.07.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy, ul. Kolejowa 9, 13-100 Nidzica, email: kpnidzica@kwpsp.olsztyn.pl, tel. ~477-329-659
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: W sprawach dotyczących Państwa danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@kwpsp.olsztyn.pl, tel. ~477-319-536.
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy

Udostępnił: Nikodem Woźniak

Komórka organizacyjna: Z-ca Komendanta Państwowej Straży Pożarnej w Nidzicy

Wprowadzono: 15.07.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×