Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
11-100 Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 2d
print as PDF
Ogłoszenie nr 109031 / 25.10.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Do spraw: kadr i płac w Zespole ds. finansowo-księgowych
#administracja publiczna #weterynaria
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sporządza listy płac i inną dokumentację wymaganą przepisami prawa dla zawartych umów o pracę, pozostałych umów zlecenia, umów o dzieło i Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
  • Prowadzi akta osobowe pracowników Inspektoratu;
  • Przygotowuje i prowadzi dokumentację umów cywilnoprawnych;
  • Wystawia zaświadczenia o zarobkach pracownikom oraz byłym pracownikom;
  • Ewidencjonuje obecności i miesięczne rozliczanie czasu pracy pracowników Inspektoratu;
  • Ewidencjonuje zwolnienia lekarskie;
  • Ewidencjonuje urlopy pracowników Inspektoratu;
  • Prowadzi ewidencję szkoleń i obsługuje zgłoszenia na szkolenia pracowników;
  • Pprowadzi sprawy związane z organizacją naboru w służbie cywilnej, w tym: a) przygotowuje oraz upowszechnia informacje o wolnych stanowiskach w służbie cywilnej, b) sporządza listy kandydatów na wolne miejsca pracy w Inspektoracie oraz informacje o wynikach naboru;
  • Planuje zapotrzebowanie i zaopatrzenie pracowników w środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze, ewidencjonuje przydział środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego;
  • Przygotowuje wszelkie raporty i sprawozdania związane ze sprawami kadrowo-płacowymi;
  • Oblicza składki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, sporządza raporty roczne RMUA pracownikom, sporządza i przekazuje deklaracje do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
  • Kompletuje dokumenty związane z działalnością socjalną (przyjmuje wnioski o pożyczki, wnioski o dofinansowanie do wypoczynku pracowników i emerytów oraz członków ich rodzin);
  • Prowadzi sprawy rentowe i emerytalne pracowników Inspektoratu w zakresie należącym do pracodawcy;
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem dostępności Urzędu (dostępność cyfrowa, architektoniczna, informacyjno-komunikacyjna).
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe w obszarze ekonomii, rachunkowości lub finansów
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Obsługa Programu Kadrowo-Płacowego
  • Znajomość przepisów o służbie cywilnej, prawa pracy, BHP, ZFŚS
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Samodzielność
  • Zaangażowanie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Znajomość Programu R2Płatnik
  • Komunikatywność
  • Rzetelność, dokładność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
  • Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Pakiet socjalny (m.in. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 8 listopada 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 109031"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
ul. Ornecka 2d
11-100 Lidzbark Warmiński
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 767 22 22
  • Dokumenty należy złożyć do: 08.11.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim

Udostępnił: Anna Piesik

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 25.10.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×