Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
11-100 Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 2d
print as PDF
Ogłoszenie nr 99876 / 01.06.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: ochrony zwierząt oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt w Zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
#administracja publiczna #weterynaria
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawuje nadzór nad warunkami weterynaryjnymi oraz warunkami utrzymywania (dobrostanem) zwierząt gospodarskich
  • Nadzoruje schroniska dla zwierząt
  • Sprawuje nadzór nad przestrzeganiem zasad identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • Prowadzi nadzór nad spełnianiem wymagań weterynaryjnych w zakresie transportu i dobrostanu zwierząt w transporcie
  • Prowadzi nadzór nad spełnianiem wymagań w zakresie handlu, obrotu, pośrednictwa w obrocie i skupu zwierząt
  • Wykonuje kontrole administracyjne i kontrole na miejscu w zakresie wymogów wzajemnej zgodności
  • Prowadzi dokumentację i sprawozdawczość związaną z realizowanymi zadaniami
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne lub inne z zakresu spraw należących do właściwości Inspekcji Weterynaryjnej (udokumentowane dyplomem)
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów kpa, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o inspekcji weterynaryjnej, ustawy o ochronie zwierząt oraz ustawy o identyfikacji i rejestracji zwierząt
  • Czynne prawo jazdy kat. B
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Szkolenia, kursy z zakresu zdrowia i ochrony zwierząt
  • Komunikatywność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony
  • Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Pakiet socjalny (m.in. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00
  • Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu lidzbarskiego, prowadzenie auta służbowego
  • Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach
  • W przypadku wystąpienia epizootii na terenie województwa konieczność pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy (rekompensata w postaci czasu wolnego)
  • Stres związany z przeprowadzaniem kontroli

Siedziba Inspektoratu:

  • Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami, bez windy
  • Konieczność przemieszania się pomiędzy piętrami po schodach
  • Wejście dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwe od strony chodnika
  • Toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę
  • Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka)
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • test wiedzy, podczas którego sprawdzana jest wierdza merytoryczna
  • rozmowa kwalifikacyjne, podczas której sprawdzane są kompetencje interpersonalne
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-08-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dyplomów potwierdzających odbyte szkolenia, kursy
calendar icon

Aplikuj

do 17 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 99876"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
ul. Ornecka 2d
11-100 Lidzbark Warmiński
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 767 22 22
  • Dokumenty należy złożyć do: 17.06.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim. Siedzibą Powiatowego Lekarza Weterynarii jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Ornecka 2d, 11-100 Lidzbark Warmiński
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@lidzbarkwarminski.piw.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim

Udostępnił: Anna Piesik

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych i administracyjnych

Wprowadzono: 01.06.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×