Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
11-100 Lidzbark Warmiński ul. Ornecka 2d
print as PDF
Ogłoszenie nr 135939 / 05.04.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: zdrowia zwierząt w zespole ds. zdrowia i ochrony zwierząt
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje zadania związane ze zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt, w tym chorób odzwierzęcych
  • Planuje, organizuje i nadzoruje wykonywanie badań oraz pobieranie prób do badań kontrolnych zakażeń zwierząt
  • Zbiera i przekazuje informacje o chorobach zakaźnych i czynnikach zoonotycznych
  • Prowadzi i aktualizuje rejestry podmiotów prowadzących działalność w zakresie sprawowanego nadzoru, przede wszystkim: podmiotów prowadzących działalność nadzorowaną, chorób podlegających urzędowemu zwalczaniu, czynników zoonotycznych
  • Prowadzi nadzór nad spełnianiem wymagań weterynaryjnych dla podejmowania i prowadzenia działalności, a w szczególności w zakresie: handlu, obrotu, pośrednictwa w obrocie i skupu zwierząt; miejsc gromadzenia i kwarantanny zwierząt, wystawami, konkursami oraz zawodami z udziałem zwierząt; pozyskiwania, przechowywania, obrotu i wykorzystania materiału biologicznego; prowadzenia zakładu drobiu; prowadzenia przedsiębiorstwa akwakultury
  • Prowadzi nadzór nad warunkami utrzymania zwierząt gospodarskich w celu umieszczenia na rynku tych zwierząt lub produktów pochodzących od tych zwierząt lub z tych zwierząt
  • Prowadzi elektroniczne systemy ewidencji pobrania i badania próbek oraz gromadzenia i przesyłania danych
  • Prowadzi elektroniczne systemy wymiany informacji
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne (udokumentowane dyplomem)
  • Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (udokumentowane aktualnym zaświadczeniem wystawionym przez Izbę Lekarsko - Weterynaryjną)
  • Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów KPA, ustawy o służbie cywilnej, przepisów związanych z nadzorem nad ochroną zdrowia zwierząt i zwalczaniem chorób zakaźnych zwierząt
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word)
  • Samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w Inspekcji Weterynaryjnej (udokumentowane świadectwem pracy, zaświadczeniem) na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • specjalizacja weterynaryjna "Epizootiologia i administracja weterynaryjna" (udokumentowana dyplomem ukończenia)
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zatrudnienie na umowę o pracę (bez okresu próbnego), pierwsza umowa na 12 miesięcy, kolejna może być zawarta na czas nieokreślony
  • Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "trzynastka"
  • Pakiet socjalny (m.in. niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach - zapomogi)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych/szkieł kontaktowych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo - Pożyczkowej
  • Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie

Wynagrodzenie: mnożnik wynagrodzenia zasadniczego dla etatu: 2,6 - 2,9 oraz dodatek za wysługę lat od 5% do 20%

Wynagrodzenie ustalone wg kwoty bazowej 2.628,54 zł obowiązującej w 2024 r.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7:00 do 15:00 (poniedziałek, środa, czwartek, piątek), od 8:00 do 16:00 (wtorek)
  • Praca w siedzibie inspektoratu oraz na terenie powiatu lidzbarskiego, prowadzenie auta służbowego
  • Możliwa praca w terenie w nietypowych godzinach
  • W przypadku wystąpienia epizootii na terenie województwa konieczność pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy
  • Stres związany z przeprowadzaniem kontroli
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę
  • Obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, drukarka)

Siedziba Inspektoratu:

  • Budynek bez podjazdu dla osób ze szczególnymi potrzebami, bez windy
  • Konieczność przemieszania się pomiędzy piętrami po schodach
  • Wejście dla osób ze szczególnymi potrzebami możliwe od strony chodnika
  • Toaleta dostosowana dla osób ze szczególnymi potrzebami
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • CV oraz list motywacyjny powinny być podpisane własnoręcznym czytelnym podpisem.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • Test wiedzy, podczas którego sprawdzana jest wiedza merytoryczna.
  • Rozmowa kwalifikacyjna, podczas której sprawdzane są kompetencje miękkie.
Pracę możesz rozpocząć od: 2024-05-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia aktualnego zaświadczenia z Izby Lekarsko - Weterynaryjnej potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (nie starsze niż 30 dni)
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentu potwierdzajacego ukończenie specjalizacji weterynaryjnej "Epizootiologia i administracja weterynaryjna"
calendar icon

Aplikuj

do 19 kwietnia 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 135939"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim
ul. Ornecka 2d
11-100 Lidzbark Warmiński
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
89 767 22 22
  • Dokumenty należy złożyć do: 19.04.2024
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Lekarz Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim. Siedzibą Powiatowego Lekarza Weterynarii jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 2d, 11-100 Lidzbark Warmiński
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@lidzbarkwarminski.piw.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: informacje będą przetwarzane w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim, ul. Ornecka 2d, 11-100 Lidzbark Warmiński
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Lidzbarku Warmińskim

Udostępnił: Iwona Buczyńska

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych

Wprowadzono: 05.04.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×