Biuro - zdjęcie 2
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 149957 / 26.03.2025
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

w Referacie do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • na bieżąco sporządza stanowiska w zakresie ustalania pracownikom prawa do: podwyższania i obniżania oraz pozbawiania premii, pozbawienia lub przyznania dodatków do wynagrodzeń, w tym: dodatków zadaniowych, dodatków specjalnych oraz przygotowuje zapytania do Wydziału Zamiejscowego Biura Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej w sprawach nagród i dodatkowych zajęć zarobkowych, emblematów pamiątkowych celem zajęcia przez ww. komórkę stanowiska. Przygotowuje projekty pism stanowiących odpowiedzi dla interesantów. Zatwierdzone przez pracodawcę pisma lub zajęte stanowiska przekazuje zainteresowanym podmiotom celem terminowej realizacji zadań kadrowych i wypłaty bądź potrąceń należnych świadczeń pieniężnych pracownikom urzędu. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • na bieżąco rejestruje odręcznie i w komputerowej bazie danych zaświadczenia lekarskie z tytułu niezdolności do pracy pracowników, sprawdza poprawność ich wystawienia i przekazuje do właściwej komórki finansowej celem sporządzenia stosownych naliczeń do wypłaty pracownikom. W formie elektronicznej wprowadza i monituje terminy wydanych orzeczeń lekarskich z badań profilaktycznych: okresowych, kontrolnych i sanitarno-epidemiologicznych celem zapewnienia ciągłości pracy w W-MOSG. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • sprawdza poprawność rozliczeń czasu pracy na podstawie dostarczonych wykazów godzin pracowników pracujących na podstawie harmonogramów celem kontroli obowiązujących norm czasu pracy i rozliczenia systemów czasu pracy poszczególnych grup zawodowych. Prowadzi obsługę informacyjną w tym zakresie,
  • przygotowuje na bieżąco projekty zmian wewnętrznych aktów prawnych, m.in.: Regulaminu premiowania, wytycznych w sprawie przyznawania dodatków specjalnych, poleceń Komendanta W-MOSG w sprawie przyznawania dodatków zadaniowych, odpowiedzi na prośby, celem aktualizacji w urzędzie obowiązujących aktów prawnych oraz zapewnienia właściwej informacji zwrotnej,
  • współuczestniczy z pracownikami I funkcjonariuszami Sekcji Organizacji i Naboru Wydziału Kadr i Szkolenia w pracach komisji kwalifikacyjnych powoływanych przez Komendanta w celu wyłonienia kandydatów do pracy,
  • zamieszcza w BiP KPRM i BiP W-MOSG: ogłoszenia o pracę korpusu służby cywilnej i wyniki naboru, w BiP W-MOSG listy kandydatów spełniających wymagania formalne oraz zamieszcza na stronie internetowej W-MOSG ogłoszenia o pracę na stanowiska k.s.c i pomocniczo-obsługowe celem zapewnienia obsady kadrowej W-MOSG,
  • dokonuje archiwizacji oraz klasyfikacji dokumentacji Referatu do spraw Pracowników Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia, celem przechowywania dokumentacji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 9 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej,
  • znajomość ustawy kodeks pracy w zakresie rozliczania czasu pracy,
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej,
  • znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych,
  • znajomość aktów wykonawczych wydanych na podstawie ww. ustaw,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • umiejętność argumentowania,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: preferowane udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w sporządzaniu dokumentacji kadrowej w administracji publicznej,
  • umiejętność działania w sytuacjach znacznego, okresowego spiętrzenia zadań,
  • umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
  • posiadanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych. W przypadku wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, należy napisać i dołączyć jako odrębne, gdyż brak jest we wzorach oświadczeń.
calendar icon

Aplikuj

do 7 kwietnia 2025

na adres:
Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
(pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
- w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(89) 750 30 83 od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-15:30
  • Dokumenty należy złożyć do: 07.04.2025
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Teresa Żygadło

Komórka organizacyjna: Sekcja Spraw Osobowych Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 26.03.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×