Biuro - zdjęcie 2
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 139495 / 29.06.2024
Dołącz do nas jako:

starszy inspektor

w Służbie Zdrowia Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Kętrzynie
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • prowadzi pod względem finansowym ewidencję oraz opracowuje dokumenty dotyczące: a)usług medycznych zleconych podmiotom zewnętrznym, b)usług z zakresu bhp (badanie środowiska pracy), c)materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, d)leków i środków opatrunkowych, e)napraw i konserwacji sprzętu medycznego, f)świadczeń dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych (zwrot kosztów zakupu okularów), g)rozliczeń wydatków poniesionych na cudzoziemców oraz wyliczeń kosztów imiennych na wskazanych cudzoziemców, celem racjonalnego gospodarowania ruchomymi składnikami majątku Służby Zdrowia na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej;
  • prowadzi pod względem materiałowym ewidencję główną w systemie elektronicznym ruchomych składników majątku oraz opracowuje dokumenty dotyczące: a) materiałów do naprawy i konserwacji sprzętu medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego, b)leków i środków opatrunkowych, c) sprzętu i wyposażenia medycznego, d)środków trwałych, celem zabezpieczenia środków materiałowych na realizację zadań wynikających z zakresu działalności Służby Zdrowia;
  • sporządza sprawozdania, analizy i informacje, dowody księgowe przychodowo-rozchodowe oraz porównuje ewidencję celem zapewnienia ciągłości procesu zabezpieczenia medycznego wszystkich komórek organizacyjnych Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i Centrum Szkolenia Straży Granicznej;
  • sprawdza, przygotowuje do rozliczenia i przekazuje do Pionu Głównego Księgowego w celu zaksięgowania w książce kontowej faktury, rachunki, i listy dodatkowych wypłat należności z realizacji świadczeń, dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych celem dokonania rozliczenia grupy 9;
  • planuje plan dochodów i wydatków jednostki organizacyjnej w zakresie paragrafów 9 grupy finansowej, prowadzi na bieżąco ewidencję i rozliczenie środków finansowych otrzymanych w ramach budżetu podstawowego, jak również otrzymanych w ramach rezerw zagranicznych funduszy unijnych, analizuje wydatkowanie przyznanych środków finansowych;
  • analizuje „plan dochodów i wydatków” oraz planuje i opracowuje dane ilościowo-wartościowe celem dostarczenia do Pionu Głównego Księgowego aktualnej i dokładnej informacji w zakresie potrzeb i wydatków publicznych w grupie 9;
  • sporządza „plan rzeczowo-finansowy” oraz korekty do tego planu w zakresie wydatków grupy 9 (częstotliwość wykonywania zadań, co najmniej dwa razy w miesiącu);
  • kompletuje, segreguje, przechowuje i archiwizuje dowody materiałowe oraz inne dokumenty w zakresie swoich obowiązków, w celu przekazania do archiwum zakładowego oraz możliwości odtworzenia obiegu ewidencji.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 12 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego /stażu pracy w prowadzeniu księgowości,
  • znajomość zasad rachunkowości budżetowej,
  • wiedza w zakresie finansów publicznych,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • wykształcenie o profilu ekonomicznym,
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: udokumentowane doświadczenie zawodowe/staż pracy w prowadzeniu ewidencji materiałowo-finansowej,
  • znajomość edytora Excel,
  • dyspozycyjność w okresach spiętrzenia zadań (zakończenie kwartałów, roku kalendarzowego, budżetowego, inwentaryzacje).
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • nagrody jubileuszowe,
  • możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze.
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego /stażu pracy.
calendar icon

Aplikuj

do 10 lipca 2024

na adres:

Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddział Straży Granicznej
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
(pocztą lub osobiście do urzędu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Przewodniczący Komisji Kwalifikacyjnej – do rąk własnych” oraz wskazaniem stanowiska i komórki/jednostki organizacyjnej, której dotyczy oferta.
- w formie elektronicznej: za pośrednictwem (ePUAP) lub usługi e-Doręczeń.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(89) 750 30 83 od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-15:30
  • Dokumenty należy złożyć do: 10.07.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Katarzyna Walusiak

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 29.06.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×