Biuro - zdjęcie 2
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 97978 / 04.05.2022
Dołącz do nas jako:

specjalista

Sekcja Obsługi Administracyjnej Cudzoziemców Strzeżony Ośrodek dla Cudzoziemców w Kętrzynie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • samodzielnie analizuje aktualny stan toczących się postępowań administracyjnych w stosunku do cudzoziemca w celu ustalenia dalszego trybu postępowania z umieszczonym w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Analizuje sytuację prawną cudzoziemca, sporządza projekty wniosków i postanowień w oparciu o ustawę o cudzoziemcach jak również o ustawę o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP, dokonuje sprawdzeń w zewnętrznych i wewnętrznych systemach teleinformatycznych, sporządza pisma kierowane do organów administracji publicznej oraz pisma do innych organów mających związek z pobytem cudzoziemców w ośrodku. Sporządza i wprowadza do wewnętrznego Systemu Obsługi Cudzoziemca wnioski o identyfikację cudzoziemca, wnioski o doprowadzenie cudzoziemca do granicy RP w celu zobowiązania do powrotu, przekazania w ramach readmisji lub przekazania w ramach innych umów międzynarodowych. Przygotowuje projekty postanowień o zastosowaniu środków alternatywnych do detencji;
  • samodzielnie przyjmuje wnioski o udzielenie ochrony międzynarodowej od cudzoziemców, od małoletnich cudzoziemców bez opieki. Przygotowuje do wydania cudzoziemcowi Tymczasowe Zaświadczenie Tożsamości Cudzoziemca. Sporządza niezbędną dokumentację oraz wprowadza dane z wniosków do zewnętrznego systemu informatycznego w celu przekazania sprawy do Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców, a także wprowadza do wewnętrznego Systemu Obsługi Cudzoziemca (moduł RPU – rejestr postępowań uchodźczych) wnioski o udzielenie ochrony międzynarodowej i wydane w tej sprawie decyzje;
  • samodzielnie na bieżąco prowadzi całość dokumentacji związanej z umieszczeniem, pobytem i zwolnieniem cudzoziemca w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców. Ewidencjonuje cudzoziemca, wprowadza dane do wewnętrznego Systemu Obsługi Cudzoziemca w zakresie umieszczenia, pobytu i zwolnienia. Zakłada i prowadzi teczki osobowe cudzoziemców. Zajmuje się obsługą administracyjną cudzoziemca. Wprowadza skany plików graficznych akt cudzoziemca do ww. systemu;
  • przygotowuje teczki osobowe cudzoziemców w celu przekazania ich do archiwizacji. Zadanie realizowane po zwolnieniu cudzoziemca ze Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 18 miesięcy udokumentowanego doświadczenia zawodowego/stażu pracy w pracy biurowej w administracji publicznej;
  • znajomość ustawy o cudzoziemcach (dział I, VIII, IX oraz X);
  • znajomość ustawy o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP (z wyłączeniem rozdziałów 4a, 5, 5a w dziale II);
  • znajomość rozporządzeń wykonawczych w powyższych obszarach ww. ustaw;
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego (dział I, II, VIII oraz IX);
  • znajomość kodeksu postępowania karnego (rozdziały dot. zatrzymania, terminów, zażaleń);
  • znajomość rozporządzenia dotyczącego pobytu w strzeżonym ośrodku;
  • komunikatywność;
  • kreatywność;
  • umiejętność argumentowania;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne
  • znajomość języka rosyjskiego lub języka angielskiego na poziomie A1;
  • umiejętność działania w stresie i sytuacjach znacznego spiętrzenia zadań;
  • znajomość obsługi edytorów tekstowych (Word, Open Office), arkuszy kalkulacyjnych (Excel, Calc);
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego administracyjnego,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka rosyjskiego lub języka angielskiego na poziomie A1.
calendar icon

Aplikuj

do 3 czerwca 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:

Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej
im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego
ul. gen. Wł. Sikorskiego 78
11-400 Kętrzyn
BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę
lub
- w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG (ePUAP) dostępną na stronie BiP W-MOSG w zakładce: ePUAP.
Decyduje data wpływu oferty na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG.
Dokumenty wymagające podpisu należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. W przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(89) 750 30 83 od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-15:30
  • Dokumenty należy złożyć do: 03.06.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Edyta Kaczmarek

Komórka organizacyjna: Dział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 04.05.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×