Biuro - zdjęcie 2
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie
11-400 Kętrzyn ul. gen. Władysława Sikorskiego 78
print as PDF
Ogłoszenie nr 85076 / 28.09.2021
Dołącz do nas jako:

specjalista

w Referacie do spraw Funkcjonariuszy Sekcji Spraw Osobowych Wydziału Kadr i Szkolenia
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • przyjmuje, kontroluje spełnienie wymogów formalnych zaświadczenia i oświadczenia zwanego kontrolą formalną, ewidencjonuje zwolnienia lekarskie w wersji papierowej i w systemie elektronicznym bazy danych kadrowych i przekazuje – z zachowaniem terminów – zwolnienia lekarskie funkcjonariuszy Straży Granicznej do komórki finansowej. Prowadzi w tym zakresie niezbędne rejestry oraz przygotowuje zbiorcze zestawienia rozliczeniowe w zakresie zwolnień lekarskich na potrzeby komórek W-MOSG, pionu finansów W-MOSG, KGSG, jednostek organizacyjnych W-MOSG, jak również wykazy absencji chorobowej niezbędne do realizacji zadań służbowych związanych z wystąpieniem o przedłużenie okresu służby przygotowawczej lub skierowań do komisji lekarskich,
  • przygotowuje projekty opinii, decyzji, rozkazów personalnych i innej dokumentacji wynikającej ze stosunku służbowego funkcjonariuszy, w zakresie wskazanym przez przełożonych oraz sporządza wyciągi ze zbiorczych rozkazów personalnych o wyróżnieniu, celem zapoznania z nimi zainteresowanych funkcjonariuszy,
  • zakłada, prowadzi i na bieżąco uzupełnia teczki akt osobowych funkcjonariuszy poprzez włączanie oraz wpisywanie wytworzonych dokumentów związanych ze stosunkiem służbowym poszczególnych funkcjonariuszy w celu czytelnego i chronologicznego dokumentowania służby w dokumentacji kadrowej,
  • wykonuje czynności administratora bezpieczeństwa zbioru w Wydziale Kadr i Szkolenia określone w „Polityce bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych w W-MOSG”, opiniuje zasadność nadania uprawnień pracownikom i funkcjonariuszom WKiSz oraz prowadzi dokumentację dotyczącą ochrony danych osobowych (tworzenie zbiorów danych osobowych, dostępu do zbioru, itp.),
  • wydaje dokumentację służbową oraz wszelką korespondencję dotyczącą stosunku służbowego funkcjonariuszy celem doręczenia zainteresowanym. Prowadzi rejestr przekazanej do doręczenia korespondencji służbowej mającej na celu nadzorowanie terminowości jej dostarczania oraz określania bieżącej lokalizacji wydanej dokumentacji,
  • udziela informacji oraz sporządza różnego rodzaju zaświadczenia wynikające ze stosunku służbowego funkcjonariuszy oddziału na prośbę zainteresowanych w celu przedłożenia w urzędach, jak również korzystania z przysługujących uprawnień przez samych zainteresowanych, ich przełożonych oraz funkcjonariuszy i pracowników innych komórek organizacyjnych W-MOSG. Opiniuje prośby, wnioski, meldunki składane przez funkcjonariuszy w sprawach osobowych celem nadania biegu sprawie oraz ich właściwego załatwienia,
  • prowadzi i na bieżąco aktualizuje rejestr akt personalnych oraz rejestr alfabetyczny funkcjonariuszy tutejszego oddziału Straży Granicznej, celem właściwego sprawowania nadzoru nad dokumentacją i stanem osobowym funkcjonariuszy W-MOSG. Prowadzi teczki tematyczne związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz teczki tematyczne związane z klasyfikowaniem informacji niejawnych, zmianą i znoszeniem klauzuli tajności, celem właściwej ich ochrony.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 1 miesiąc udokumentowanego doświadczenia w sporządzaniu dokumentacji kadrowej
  • znajomość rozdziału 2, 8-11 i 13 ustawy o Straży Granicznej,
  • znajomość rozporządzenia MSWiA w sprawie zakresu obowiązków, zakresu i trybu udzielania zwolnień od zajęć służbowych funkcjonariuszom Straży Granicznej,
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
  • umiejętność posługiwania się komputerowymi pakietami biurowymi,
  • umiejętność analizowania i sporządzania danych statystycznych,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • umiejętność argumentowania,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • preferowane udokumentowane doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji kadrowej w administracji publicznej
  • posiadanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub „tajne”,
  • umiejętność działania w sytuacjach znacznego, okresowego spiętrzenia zadań.
Co oferujemy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • stojaki na rowery na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na pierwszym piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek posiada bariery architektoniczne (schody, brak wind) dla osób ze stopniem niepełnosprawności z dysfunkcją ruchową. Pomieszczenia higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych na parterze budynku. Pomieszczenie pracy spełnia wymagania stanowisk pracy stałej. Ze względu na rozmieszczenie wewnętrznych komórek zachodzi potrzeba pieszego przemieszczania się po terenie zewnętrznym oraz pomiędzy kondygnacjami budynku. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe, uciążliwe lub niebezpieczne dla zdrowia. Praca administracyjno-biurowa, w systemie jednozmianowym. Ryzyko zawodowe na poziomie akceptowalnym.

  

Występują czynniki utrudniające wykonywanie zadań takie jak: stres, presja czasu, wielość zadań podczas konieczności natychmiastowego uzupełnienia akt osobowych w związku z potrzebą ich analizy, bądź przygotowania do wysłania w celu rozpatrzenia sprawy przez inny organ w bardzo krótkim czasie (1-3 dni).

Dodatkowe informacje
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Jeżeli w Twoich dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, niezbędne będzie Twoje oświadczenie o zgodzie na ich przetwarzanie. Wówczas takie oświadczenie może być sformułowane w następujący sposób „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów naboru, o których mowa
    w art. 9 ust. 1 RODO.

  • W przypadku legitymowania się dokumentami wystawionymi na inne niż obecnie posiadane nazwisko kandydat winien złożyć stosowne oświadczenie na tę okoliczność.

  • Oferty kandydatów, które wpłyną do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej zostaną zweryfikowane pod względem spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych na podstawie dokumentów wymienionych w ogłoszeniu w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)” poprzez weryfikację:

    - złożenia oferty w wyznaczonym terminie,

    - kompletności dokumentów,

    - treści dokumentów, w tym dat i wymaganych podpisów.

  • List motywacyjny i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata.

  • Treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu. Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej są dostępne na stronie BiP W-MOSG w zakładkach: Wolne stanowiska pracy w służbie cywilnej/Wzory dokumentów oraz na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/Wzory oświadczeń dla kandydatów do pracy/Oświadczenia – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

  • Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia selekcji ofert spełniających wymagania formalne na podstawie analizy merytorycznej złożonych dokumentów, uwzględniające wymagania dodatkowe wynikające z ogłoszenia o naborze.

  • Osoby – po pozytywnej weryfikacji formalnej i merytorycznej (o ile występuje) dokumentów – zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku niepodania adresu e-mail - telefonicznie).

  • Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

  • Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które zostały zamieszczone na stronie internetowej Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej w zakładkach: Służba /Praca/zasady naboru zewnętrznego – stanowiska w korpusie służby cywilnej.

  • Zachęcamy do zamieszczania w złożonych ofertach adresu e-mail i numeru telefonu.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

Planujemy następujące metody/techniki naboru:  

-     weryfikację formalną dokumentów,

-     weryfikację merytoryczną dokumentów uwzględniających wymagania dodatkowe (opcjonalnie),

-     testy praktyczne,

-     testy z wiedzy,

-     rozowę kwalifikacyjną.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub „tajne”,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub „tajne”. W przypadku wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, należy napisać i dołączyć jako odrębne, gdyż brak jest we wzorach oświadczeń.
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 11 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego ul. gen. Wł. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn BIURO PODAWCZE – czynne całą dobę lub w formie elektronicznej przez Elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG (ePUAP) dostępną na stronie BiP W-MOSG w zakładce: ePUAP. Decyduje data wpływu oferty na elektroniczną skrzynkę podawczą W-MOSG. Dokumenty wymagające podpisu należy dodać do pisma ogólnego do urzędu, a następnie całość podpisać przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego. W przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
(89) 750 30 83 od poniedziałku do piątku w godz. 07:30-15:30
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO.

    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

    Stosownie do art. 13 ust. 1 RODO informujemy, że:

    Administrator danych osobowych

    Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej im. gen. bryg. Stefana Pasławskiego z siedzibą w Kętrzynie przy ulicy Gen. Władysława Sikorskiego 78.

    Dane kontaktowe:

    ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78,  11-400 Kętrzyn;
    e-mail: wmosg@strazgraniczna.pl
    telefon: (89) 750-30-00
     

    Inspektor ochrony danych

    Kontakt z inspektorem ochrony danych wyznaczonym przez Komendanta Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej: woi.wmosg@strazgraniczna.pl

     

    Podstawa prawna przetwarzania

    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o:

    - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie wskazanym w art. 22 prim 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy w związku z art. 9 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o służbie cywilnej oraz art. 4, art. 26, art. 29, art. 31 i art. 33 ustawy o służbie cywilnej,

    - art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z art. 22 prim 1a tj. na podstawie Pana/Pani zgody – w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustawy, przy czym przesłanie wspomnianych danych będzie równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie w rozumieniu definicji „zgody”, o której mowa w art. 4 pkt 11 RODO.

    Jeżeli w Pana/Pani dokumentach zawarte będą dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz danych genetycznych i danych biometrycznych, które pozwalają jednoznacznie zidentyfikować osobę fizyczną lub dane dotyczące zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej, przetwarzanie ich będzie możliwe tylko na podstawie pisemnej zgody na ich przetwarzanie. Brak zgody będzie skutkowało niemożnością ich przetwarzania.

     

    Cel przetwarzania danych

    Przeprowadzenie naboru na wybrane stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej.

     

    Odbiorcy danych osobowych

    W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym powyżej, Pana/Pani dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie organom i podmiotom upoważnionym na podstawie stosownych przepisów prawa lub umów.

     

    Okres przechowywania danych

    Pana/Pani dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, w których Komendant Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), nie dłużej jednak niż do 9 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną
    w drodze naboru.

    Dokumentacja kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni po tym okresie będzie podlegała komisyjnemu brakowaniu, zaś dokumentacja osób zatrudnionych zostanie włączona do teczki akt osobowych pracownika.

     

    Prawa osób, których dane dotyczą

    Przysługuje Panu/Pani prawo do żądania od Administratora danych dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania.

    W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

    Przysługuje Panu/Pani również prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.

     

    Inne informacje

    Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Oddziału Straży Granicznej

Jednostka organizacyjna: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie

Udostępnił: Elwira Seges

Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia

Wprowadzono: 28.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×