Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku
11-500 Giżycko ul. Wilanowska 26
print as PDF
Ogłoszenie nr 110372 / 13.11.2022
Dołącz do nas jako:

sekretarz

w Zespole do spraw administracyjnych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi kancelarię jednostki zgodnie z aktualnymi przepisami i potrzebami
  • Rejestruje przychodzącą i wychodzącą korespondencję
  • Prowadzi rejestr przychodów i rozchodów materiałów budżetowych oraz sporządza miesięczne zestawienia
  • Wystawia karty drogowe na samochody służbowe oraz sporządza miesięczne zestawienia z przebiegu kilometrów i zużycia paliwa
  • Prowadzi ewidencję druków ścisłego zarachowania
  • Redaguje lub przepisuje krótkie pisma na polecenie przełożonego
  • Udziela informacji interesantom oraz kieruje ich do właściwych komórek organizacyjnych
  • Ewidencjonuje zakupione i likwidowane pieczęci oraz odznaki
  • Prowadzi magazyn epizootyczny przy Powiatowym Inspektoracie Weterynarii
  • Sporządza i ewidencjonuje dokumentację związaną z wyznaczeniem lekarzy weterynarii do prac zleconych
  • Uczestniczy w pracach komisji powoływanych przez kierownika jednostki
  • Wykonuje polecenia starszego referenta związane z zakresem obowiązków Zespołu do spraw administracyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok pracy w administracji przy obsłudze sekretariatu
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • Znajomość instrukcji kancelaryjnej
  • Znajomość zagadnień związanych z aktualnymi regulacjami prawnymi dotyczącymi Inspekcji Weterynaryjnej,
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office oraz poczty elektronicznej
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Posiadanie uprawnienia do prowadzenia pojazdów kategorii B (prawo jazdy) wraz z czynną umiejętnością prowadzenia samochodu
  • Obsługa platformy elektronicznego nadawcy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odporność na stres
  • Pozytywne podejście do petenta
  • Dyspozycyjność
  • Rzetelność, dokładność, skrupulatność
  • Komunikatywność
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zatrudnienie w służbie cywilnej na podstawie umowy o pracę; pierwsza umowa na czas określony 12 miesięcy, kolejna na czas nieoznaczony
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie inspektoratu oraz wyjazdy służbowe
  • Konieczność prowadzenia pojazdów służbowych
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, urządzenia wielofunkcyjne
  • Praca przy komputerze powyzej 4 godzin
  • Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności
  • Siedziba inspektoratu mieści się w budynku parterowym bez podjazdu
  • Brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2022-11-28
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 23 listopada 2022

na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Wilanowska 26
11-500 Giżycko

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
/87/ 4282496
  • Dokumenty należy złożyć do: 23.11.2022
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (RODO). Każdy kandydat/kandydatka przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Giżycku. Siedziba Powiatowego Lekarza Weterynarii jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Wilanowska 26, 11-500 Giżycko. • Inspektor Ochrony Danych Osobowych i możliwe formy kontaktu: JUSTPOK, iod@justpok.pl • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej • Informacje o odbiorcach danych: W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: a. uprawnione organy publiczne, b. podmioty dostarczające korespondencję, c. podmioty wykonujące usługi brakowania dokumentacji, d. podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe. • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) • Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku

Udostępnił: Bożena Stramowska

Komórka organizacyjna: księgowość

Wprowadzono: 13.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×