Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku
11-500 Giżycko ul. Wilanowska 26
print as PDF
Ogłoszenie nr 126596 / 05.09.2023
Dołącz do nas jako:

główny księgowy

w Zespole do spraw finansowo-księgowych
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Realizuje rachunkowość Powiatowego Inspektoratu Weterynarii zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami
  • Opracowuje i realizuje plany finansowe jednostki oraz sporządza bilans roczny
  • Przygotowuje wnioski o zmiany w planie finansowym jednostki w zakresie wynikającym z ustawy o finansach publicznych i rozporządzeń wykonawczych
  • Obsługuje Informatyczny System Obsługi Budżetu państwa TREZOR
  • Kontroluje prawidłową realizację dochodów i wydatków budżetowych
  • Opracowuje projekty przepisów wewnętrznych dotyczących obiegu dokumentów finansowych i gospodarki materiałowej
  • Nadzoruje prawidłowość przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki
  • Realizuje system wewnętrznej kontroli finansowej w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub wyższe przy spełnieniu jednego z poniższych kryteriów: 1) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości lub 2) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości lub 3) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów lub 4) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.
  • Znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Znajomość zasad rachunkowości budżetowej, znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych
  • Wiedza w zakresie finansów publicznych
  • Umiejętność biegłej obsługi komputerowych programów biurowych i finansowo-księgowych
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nie skazanie prawomocne za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalnosci instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • W przypadku osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowały, nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie były współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie zawodowe w jednostce finansów publicznych na stanowisku Głównego księgowego
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach indywidualnych programów rozwoju zawodowego (szkolenia, kursy)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • Praca w siedzibie inspektoratu oraz wyjazdy służbowe
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, urządzenia wielofunkcyjne
  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin
  • Praca siedząca wymagająca szczególnej koncentracji przy wykonywaniu czynności
  • Siedziba inspektoratu mieści się w budynku parterowym bez podjazdu
  • Brak dostosowanej toalety dla osób niepełnosprawnych ruchowo
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 15.00
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Pracę możesz rozpocząć od: 2023-10-02
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym za przestepstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalnosci instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokuemntów lub za przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r., że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. nie pracowały, nie pełniły służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie były współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 15 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126596"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii
ul. Wilanowska 26
11-500 Giżycko

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
/87/ 4282496
  • Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2023
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (RODO). Każdy kandydat/kandydatka przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Państwa danych osobowych jest Powiatowy Lekarz Weterynarii w Giżycku. Siedziba Powiatowego Lekarza Weterynarii jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Wilanowska 26, 11-500 Giżycko. • Inspektor Ochrony Danych Osobowych i możliwe formy kontaktu: JUSTPOK, iod@justpok.pl • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej • Informacje o odbiorcach danych: W związku z przetwarzaniem danych w celach wskazanych powyżej, Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być: a. uprawnione organy publiczne, b. podmioty dostarczające korespondencję, c. podmioty wykonujące usługi brakowania dokumentacji, d. podmioty świadczące usługi informatyczne w zakresie systemów przetwarzających dane osobowe. • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) • Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy Inspektora Ochrony Danych Osobowych, podany powyżej; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Giżycku

Udostępnił: Bożena Stramowska

Komórka organizacyjna: księgowość

Wprowadzono: 05.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×