Biuro - zdjęcie 2
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku
19-300 Ełk ul. Kościuszki 30/ bud. 17
print as PDF
Ogłoszenie nr 85215 / 30.09.2021
Dołącz do nas jako:

referent

Do spraw: prowadzenia ewidencji kandydatów do służby kandydackiej Wydział Rekrutacji
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Nabór zdalny
remote recruitment

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi ewidencję kandydatów do służby kandydackiej oraz realizuje przedsięwzięcia związane ze sporządzaniem i obiegiem dokumentów kadrowo-ewidencyjnych w tym zakresie
  • Prowadzi elektroniczną bazę danych kandydatów do służby kandydackiej
  • Sporządza analizy i sprawozdania z przebiegu i wyników rekrutacji kandydatów do wojskowego szkolnictwa zawodowego
  • Sporządza i przesyła do uczelni wojskowych listy imienne kandydatów skierowanych do służby kandydackiej
  • Wystawia skierowania kandydatom do służby kandydackiej na podstawie otrzymanych zgłoszeń ze szkół wojskowych
  • Bierze udział w organizacji i przebiegu kwalifikacji wojskowej na terenie administrowanym przez WKU
  • Przygotowuje niezbędną dokumentację dla przedstawicieli WKU na kwalifikację wojskową
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w administracji publicznej lub jednostce / instytucji wojskowej
  • Znajomość KPA
  • Znajomość obsługi podstawowych programów komputerowych
  • Znajomość przepisów ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego do dostępu do informacji niejawnych "Poufne" lub złożenie oświadczenia o poddaniu się procedurze sprawdzającej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: średnie administracyjne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej lub jednostce / instytucji wojskowej
  • Znajomość przepisów wykonawczych do ustawy o powszechnym obowiązku obrony
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów z klientem
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Umiejętność obsługi systemu informatycznego SPIRALA-ZINT
  • Dyspozycyjność
Co oferujemy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy
  • praca w siedzibie urzędu;
  • praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym (od poniedziałku do piątku od godz. 7.30. do godz. 15.30.) w oświetleniu naturalnym i sztucznym, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy;
  • praca administarcyjno-biurowa wykonywana z wykorzystaniem systemów i sieci teleinformatycznych;
  • obsługa klienta urzędu, w tym kontakty bezpośrednie i telefoniczne;
  • stanowisko pracy usytuowane jest na parterze w 1-piętrowym budynku;
  • wnętrze budynku: platforma przyschodowa dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych tylko na parterze budynku, na piętro budynku - schody;
  • użytkowanie sprzętu biurowego: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów
Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Na danym stanowisku istnieje możliwość nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
  • weryfikacja dokumentów pod względem formalnym
  • sprawdzenie wiedzy i umiejętności
  • rozmowa kwalifikacyjna
Pracę możesz rozpocząć od: 2021-10-20
Przewidywany czas zastępstwa do: 2022-06-22
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji na stanowisko referenta w Wydziale Rekrutacji
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne", a w przypadku braku - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 5 października 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Wojskowa Komenda Uzupełnień
ul. Kościuszki 30 bud. 17
19-300 Ełk
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
261 332 203 od godz. 9.00. do godz. 11.00.
  • Dokumenty należy złożyć do: 05.10.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Wojskowy Komendant Uzupełnień w Ełku tel. 261 332 210
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: mjr Julian WRZASZCZ tel. 261 332 213
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku ul. Kościuszki 30 bud. 17, 19-300 Ełk
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant

Jednostka organizacyjna: Wojskowa Komenda Uzupełnień w Ełku

Udostępnił: Krystyna Konach

Komórka organizacyjna: Komenda

Wprowadzono: 30.09.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×