Biuro - zdjęcie 2
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu
82-300 Elbląg ul.Grunwaldzka 108
print as PDF
Ogłoszenie nr 133036 / 30.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor weterynaryjny

Do spraw: bezpieczeństwa żywności w zespole ds. bezpieczeństwa żywności
#weterynaria
Umowa o pracę
na czas zastępstwa
contract for replacement
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad zakładami produkującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego na terenie powiatu elbląskiego i organami urzędowego badania zwierząt rzeźnych i mięsa,
  • Nadzór nad eksportem i importem środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego, wystawianie świadectw zdrowia do krajów trzecich,
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych i egzekucyjnych, przygotowywanie projektów, decyzji, zaświadczeń i innych zgodnie z ustaleniami podjętymi przez kierownika zespołu,
  • Pobieranie próbek do urzędowych badań w zakresie bezpieczeństwa żywności i higieny procesu, a także zawartości dozwolonych substancji dodatkowych i substancji pomagających w przetwarzaniu żywności oraz badań środowiskowych,
  • Obsługa programów komputerowych z zakresu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego m.in.: Traces, e-klient,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad zakładami.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe weterynaryjne (udokumentowane dyplomem). Czynne prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii (aktualne zaświadczenie wystawione przez Izbę Lekarsko Weterynaryjną nie starsze niż do 30 dni). Posiadanie prawa jazdy kategorii B. Znajomość prawa z zakresu: a) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej, b) rozporządzenia nr 852/2004 UE z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych, ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego, d) rozporządzenia nr 853/2004 UE z dnia 29 kwietnia 2004 r. ustanawiające szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. L 139 z 30.04.2004), e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, f) znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

1.    Zatrudnienie - umowa o pracę na czas zastępstwa,

2. Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

3.     Za wieloletnią pracę członek korpusu służby cywilnej otrzymuje nagrodę jubileuszową,

4.     Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,

5.     Pakiet socjalny (m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracowników i ich dzieci, dopłaty do kolonii i obozów, niskooprocentowane pożyczki, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach – zapomogi),

6.     Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze,

7.     Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej,

8.     Możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie.

 

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Warunki pracy

1.    Inspektorat pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00, w wymiarze nie dłuzszym niż 8 godzin na dobę i średnio 40 godzin na tydzień.

2.    Praca w przeważającej części wymiaru czasu pracy w terenie (poza siedzibą Inspektoratu – powiat elbląski oraz gmina Miasto Elbląg).

3. Stanowisko wymaga wykonywania pracy w pomieszczeniu biurowym przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

4.    Ze względu na sytuację epizootyczną okresowo występuje praca w godzinach nadliczbowych w soboty, niedziele, święta oraz w porze nocnej bez prawa do zapłaty, (rekompensata w postaci czasu wolnego),

5.    Okresowo występuje również konieczność przenoszenia ciężarów do około 20 kg.

6.    Stres związany z przeprowadzaniem kontroli.

7.    Prowadzenie samochodu służbowego do 3,5 tony w celu dojazdu do i z kontroli, dowozu próbek do laboratorium, dojazdu na szkolenia lub inne wyjazdy służbowe.

8.    Narzędzia pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner, fax.

9.    Budynek jednopiętrowy bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych i windy, stanowisko pracy zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku.

10.    Brak toalet dostosowanych dla osób niepełnosprawnych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

 

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

W ofercie należy podać dane kontaktowe, adrs do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu; dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualna datą. Klauzula zgody i klauzula informacyjna przy rekrutacji do pracy oraz kwetionariusz osobowy jest do pobrania na stronie  www.bip.elblag.piw.gov.pl.

Cv i list motywacyjny powinien być podpisany własnoręcznym podpisem. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego), oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

W zalezności od ilości kadnydatów:

- rozmowa kwalifikacyjna,

- test wiedzy,

- test umiejętności praktycznych (np. znajomość obsługi komputera)

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do kierowania pojazdami kat. B.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 16 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 133036"
na adres:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu
Al. Grunwaldzka, nr 108
82 - 300 Elbląg
z dopiskiem – „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisko Inspektor weterynaryjny w zespole ds. bezpieczeństwa żywności”.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
55 237-02-53
  • Dokumenty należy złożyć do: 16.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula informacyjna przy rekrutacji do pracy

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informujemy, iż:

    1. Administratorem Danych Osobowych jest Powiatowy Inspektorat Weterynarii
    w Elblągu, al. Grunwaldzka 108, 82 – 300 Elbląg.

    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pan(ni) się skontaktować w sprawach ochrony Pana(ni) danych osobowych i realizacji swoich praw pod następującym adresem poczty elektronicznej: iod@elblag.piw.gov.pl. lub pisemnie na adres: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu, al. Grunwaldzka 108, 82 – 300 Elbląg.

    3. Pana(ni) dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb przeprowadzenia
    i rozstrzygnięcia rekrutacji prowadzonej przez Administratora - na podstawie:

    a) wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających
    z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974r., zgodnie art. art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

    b) w celu podjęcia działań na Pana(ni) żądanie przed zawarciem umowy o pracę – zgodnie
    z art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

    c) Pana(ni) dane osobowe inne niż wymienione w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy
    z dnia 26 czerwca 1974r. mogą być przetwarzane zgodnie art. 6 ust. 1 lit. a RODO na podstawie udzielonej zgody.

    4. Pana(ni) dane osobowe przechowywane będą przez okres tej rekrutacji, po jego zakończeniu wszelkie dokumenty aplikacyjne będą zniszczone w ciągu 90 dni.

    5. Administrator może udostępniać Pana(ni) dane osobowe wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,  jak również podmiotom współpracującym w procesie rekrutacji, podwykonawcom, czyli podmiotom, z których Administrator korzysta przy przetwarzaniu Pana(ni) danych osobowych, w tym w szczególności podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi informatyczne, serwisowe, kancelariom prawniczym, likwidatorom szkód i firmom ubezpieczeniowym, operatorom pocztowym, firmom kurierskim.

    6. Posiada Pan(ni) prawo do żądania od Administratora:

    a) dostępu do Pana(ni) danych osobowych – w granicach art. 15 RODO,

    b) sprostowania Pana(ni) danych osobowych – w granicach art. 16 RODO,

    c) usunięcia Pana(ni) danych osobowych – w granicach art. 17 RODO,

    d) ograniczenia przetwarzania Pana(ni) danych osobowych – w granicach art. 18 RODO,

    e) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które zostało wykonane na podstawie zgody, przed jej cofnięciem, jeżeli Administrator na tej właśnie podstawie przetwarzał Pana(ni) dane osobowe.

    7. Administrator nie przewiduje przekazywania Pana(ni) danych do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej w rozumieniu RODO.

    8. W odniesieniu do Pana(ni) danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.

    9. Przysługuje Panu(ni) prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia naruszenia przetwarzania Pana(ni) danych osobowych.

    10. Podanie przez Pana(nią) danych osobowych nie jest obowiązkowe, ale jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.

     

Wytworzył/odpowiada: Powiatowy Lekarz Weterynarii

Jednostka organizacyjna: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Elblągu

Udostępnił: Ewa Tomkowicz

Komórka organizacyjna: Zespół ds. finansowo-księgowych

Wprowadzono: 30.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×