-
Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
-
Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów. Przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń (do wglądu).
-
Jeśli dokumenty składasz elektronicznie, przed rozmową kwalifikacyjną poprosimy Cię o dostarczenie ich oryginałów (do wglądu).
-
Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-
Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
-
Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-
Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-
Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-
Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-
Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Oferty przesłane drogą elektroniczną nieopatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym lub dostarczone po terminie niespełniające wymagań formalnych określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane. Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „dokumenty i oświadczenia niezbędne” - za kompletne oferty uznane będą oferty, zawierające wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczeń znajduje się na stronie:www.witd.olsztyn.pl Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres elektroniczny: mariola.zabkiewicz@witd.olsztyn.pl lub dzwoniąc pod numer telefonu 89/533-46-16 w. 27. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
- test wiedzy - testowi poddani będą wszyscy kandydaci spełniający wymagania formalne. Test wiedzy składać się będzie z 20 pytań jednokrotnego wyboru. O dacie testu kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailowo,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu behawioralnego i/lub case study. Osoba, wyłoniona w drodze naboru zostanie skierowana na badania lekarskie oraz psychologiczne w celu stwierdzenia braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania czynności inspektora Inspekcji Transportu Drogowego. Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszone osoby, które uzyskają minimum 60% pozytywnych odpowiedzi z testu wiedzy.
Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku aplikanta w okresie odbywania kursu - 4.731,37 zł. brutto obliczone przy zastosowaniu mnożnika 1,800 kwoty bazowej (2.628,54), plus dodatek stażowy.
Uczestnik kursu specjalistycznego za czas pobytu w ośrodku szkolenia ma zagwarantowane wyżywienie, zakwaterowanie, materiały szkoleniowe oraz zwrot kosztów dojazdu na rozpoczecie i zakończenie kursu.
Wynagrodzenie zasadnicze na stanowisku młodszego kontrolera transportu drogowego ( po zdanym egzaminie z wynikiem pozytywnym) wynosi: 6.792,15 zł. brutto wg mnożnika 2,584 kwoty bazowej (2.628,54) plus dodatek inspekcyjny oraz dodatek stażowy.
Zgodnie z ustawą o służbie cywilnej osoba podejmująca po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej zatrudniona jest na okres 12- miesięcy. Po tym terminie, w przypadku otrzymania pierwszej - pozytywnej oceny przez przełożonego następuje podpisanie z pracownikiem umowy na czas nieokreślony.
Pracę możesz rozpocząć od:
2024-05-20