Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie
13-200 Działdowo Ul. M. Skłodowskiej - Curie 10
print as PDF
Ogłoszenie nr 154550 / 30.07.2025
Dołącz do nas jako:

referent

Sekcja organizacyjno-kadrowa
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Termin składania ofert minął. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana po jego zakończeniu i link do wyniku zostanie umieszczony w tym miejscu.
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • • prowadzi kancelarię ogólną i sekretariat komendanta powiatowego
  • • nalicza wynagrodzenia, uposażenia oraz świadczenia pracownicze
  • • sporządza listy płac
  • • sporządza przelewy dotyczące list płac, składek zus oraz podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • • rozlicza składki z tytułu ubezpieczeń społecznych i sporządza dokumentację rozliczeniową do ZUS oraz przygotowuje informację rozliczeniową dla pracowników
  • • rozlicza podatek dochodowy od osób fizycznych
  • • sporządza deklaracje podatkowe dla pracowników i Urzędu Skarbowego
  • • sporządza zestawienia i rozliczenia z zakresu wynagrodzeń, uposażeń i świadczeń pracowniczych
  • • przygotowuje dane do sprawozdań z zakresu wynagrodzeń, uposażeń oraz świadczeń pracowniczych
  • • przygotowuje zaświadczenia o wynagrodzeniu dla pracowników
  • • prowadzi karty wynagrodzeń pracowników
  • • dba o właściwy wizerunek urzędu oraz wygląd sekretariatu i pomieszczeń kierownictwa
  • • prowadzi sprawy obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
  • • prowadzi archiwum komendy oraz sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • • prowadzi kalendarz spotkań, narad i odpraw służbowych z udziałem komendanta powiatowego
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, administracja.
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy Na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej lub staż na stanowiskach administracyjno-biurowych lub w administracji publicznej łącznie
  • • biegła znajomość obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet MS Office, poczta elektroniczna
  • • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy kodeks pracy, ustawy o służbie cywilnej oraz przepisów wykonawczych
  • • znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie Nr 1 Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 4 stycznia 2022 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. MSWiA z 2022 r. poz. 1 z późn. zm.)
  • • znajomość zasad naliczania wynagrodzeń oraz rozliczania składek ZUS oraz podatku dochodowego od osób fizycznych
  • • dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomia, rachunkowość, administracja
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy W jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych i Administracji
  • • doświadczenie w obsłudze programów kadrowo-płacowych
  • • znajomość programu Płatnik
  • • posiadanie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • • prawo jazdy kat. B
  • • umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja i systematyczność w pracy
  • • rzetelność, sumienność, umiejętności analityczne
  • • wysoka kultura osobista oraz umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań, odporność na stres
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Możliwość przystąpienia do międzyzakladowej kasy zapomogowo-pożyczkowej. Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych.

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierszeństwa w zatrudnieniu - złóż wówczas kopię dokumentu

Warunki pracy

· praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30,

· kontakt z klientem zewnętrznym oraz pracownikami komendy,

· możliwość wyjazdów służbowych, w tym kilkudniowych, w ramach narad szkoleniowych, odpraw, itp.

· narzędzia i materiały pracy: komputer – praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, kserokopiarka, drukarka, skaner, niszczarka i inne urządzenia biurowe,

· oświetlenie naturalne i sztuczne.

·  budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,

·  stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na II piętrze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwość przemieszczania się do archiwum zakładowego znajdującego się na I piętrze,

· umowa na czas określony ( docelowo na czas nieokreślony).

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

·  CV i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
·  Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  47 7329 220

Planujemy następujące metody/techniki naboru:

o   1 etap – weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych określonych
w ogłoszeniu  12.08.2025 r.

o   2 etap – pisemny test wiedzy - 13.08.2025 r.

o   3 etap – sprawdzian umiejętności komputerowych i rozmowa kwalifikacyjna – 14.08.2025 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie zastrzega sobie prawo do zmiany terminów etapów naboru w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych.

Po weryfikacji złożonych ofert, lista zakwalifikowanych kandydatów i terminy kolejnych etapów naboru zostaną zamieszczone na stronie internetowej www.gov.pl/web/kppsp-nidzica oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy

Pracę możesz rozpocząć od: 2025-09-01
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny
  • • kopia prawa jazdy kat. B
  • • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów
  • • kopia dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia – kurs kancelaryjno-archiwalny
calendar icon

Aplikuj

do 11 sierpnia 2025

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 154550"
na adres:
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie
ul. M. Skłodowskiej-Curie 10, 13-200 Działdowo
sekretariat w godz. 7:30 – 15:30
Zamieść na kopercie dane nadawcy.

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
tel. 47 7329 220
  • Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2025
  • Decyduje data: wpływu oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
     
    Na podstawie ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych informujemy, że:

    ·  Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach realizowanych zadań jest Komendant Powiatowy  Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie, ul. M. Skłodowskiej -Curie 10, 13-200 Działdowo, email: kpdzialdowo@kwpsp.olsztyn.pl, tel. ~ 477 329 200
    ·  Dane osobowe kandydata będą przetwarzane przez KP PSP w Działdowie przez okres 3 miesięcy od czasu zakończenia rekrutacji.
    · W sprawach dotyczących Państwa danych osobowych można się kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych – email: iod@kwpsp.olsztyn.pl, tel. ~477-319-149
    · Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w korpusie służby cywilnej organizowanego na podstawie ustawy o służbie cywilnej.
    · Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    · Wyrażenie przez kandydata zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji jest niezbędne do jej przyjęcia i rozpatrzenia.
    ·  Dane kandydata w procesie rekrutacji nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, jak również profilowane.
    ·  Podstawa prawna przetwarzania danych art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. Ustawy
    ·  z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. C RODO.

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Działdowie

Udostępnił: Krzysztof Kordek

Komórka organizacyjna: Sekcja organizacyjno-kadrowa

Wprowadzono: 30.07.2025

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×