Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
27-200 Starachowice Aleja Armii Krajowej 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 86788 / 29.10.2021
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: łączności w Zespole Łączności i Informatyki
#łączność

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami,
  • konserwowanie urządzeń łączności znajdujących się na stanie KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
  • ewidencjonowanie sprzętu i materiałów łączności i informatyki znajdujących się na stanie jednostki,
  • kontrolowanie poprawności wykorzystywania i obsługi środków łączności, przeprowadzanie instruktaży i szkoleń w posługiwaniu się systemami łączności,
  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemów antywłamaniowych w KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
  • wykonywanie bieżących napraw sieci komputerowej oraz sprzętu łączności,
  • wsparcie pracowników KPP w Starachowicach w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu łączności i informatyki,
  • obsługa komputerów oraz urządzeń mobilnych opartych o systemy operacyjne: Windows, Windows Mobile, Linux, Android, iOS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne z zakresu informatyki, łączności lub telekomunikacji,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok wykonywania pracy na podobnym stanowisku (w charakterze łącznościowca, teleinformatyka lub z sieciami teleinformatycznymi),
  • Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności,
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i znajomość specjalistycznych programów komputerowych oraz urządzeń informatycznych i biurowych,
  • Umiejętność instalacji stanowisk komputerowych i terminali pracujących pod kontrolą systemów Windows i Linux, Android,
  • Znajomość zagadnień z zakresu łączności radiowej,
  • Niekaralność,
  • Dyspozycyjność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki, łączności lub telekomunikacji,
  • kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej,
  • umiejętność obsługi i konserwacji systemów PABX oraz znajomość standardu ISDN,
  • praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego,
  • znajomość przepisów dotyczących systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej,
  • uprawnienia SEP do 1 kV,
  • znajomość zagadnień elektroniki, elektrotechniki i automatyki,
  • poświadczenie bezpieczeństwa oraz znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
  • umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • miejsce zamieszkania na terenie Starachowic lub miejscowości pobliskiej.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca w pomieszczeniu i w terenie, - wymagająca umiejętności pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności, - praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych, - wymagająca dyspozycyjności, - wyjazdy służbowe, - wielozadaniowość, - stres. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - pomieszczenie biurowe Zespołu Łączności i Informatyki, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - przy oświetleniu sztucznym lub naturalnym, - wysiłek fizyczny sporadycznie - dźwiganie ciężarów do kilku kilogramów, - budynek nie posiada windy.

Dodatkowe informacje

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Z uwagi na sytuację dotyczącą szerzenia się zachorowań na koronawirusa (COVID-19) preferuje się składanie aplikacji jedynie za pośrednictwem operatorów pocztowych. Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z czterech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z dziedziny łączności i informatyki, III część praktyczna, IV rozmowa kwalifikacyjna. Z regulaminem konkursu zostaną zapoznani kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu rekrutacji. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej: http://bip.starachowice.kpp.policja.gov.pl w zakładce "Praca w służbie cywilnej". Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 8043 250 lub 260.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności,
  • ew. kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń.
calendar icon

Aplikuj

do 24 listopada 2021

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
Aleja Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw łączności w Zespole Łączności i Informatyki” pocztą pod ww. adresem lub osobiście na parterze budynku KPP w Starachowicach u dyżurnego jednostki.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8043 250 lub 47 8043 260
  • Dokumenty należy złożyć do: 24.11.2021
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
     
    Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Starachowicach z siedzibą pod adresem: Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice, (tel. 47 8043 206, e-mail: komendant.starachowice@ki.policja.gov.pl)

     Kontakt do inspektora ochrony danych: (tel. 47 8043 251, e-mail: iod.starachowice@ki.policja.gov.pl)
     
    Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
     
    Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach,
     
    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
     
    Uprawnienia:
     
    prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej,
     
    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych mającego siedzibę w Warszawie przy ul. Stawki 2, kod pocztowy: 00-193.
     
    Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 22¹ Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
     
    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.

     

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach

Udostępnił: Anna Kaczor

Komórka organizacyjna: Zepół Prezydialny, Kadr, Szkolenia i OIN

Wprowadzono: 29.10.2021

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×