Biuro - zdjęcie 5 - długopis
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
27-200 Starachowice Al. Armii Krajowej 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 132783 / 23.01.2024
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: osobowych w Zespole Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Wydziału Ogólnego
Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami
priority for people with disability
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • Prowadzi akta osobowe funkcjonariuszy Policji oraz ich dokumentację kadrową,
  • Prowadzi przydzielone teczki zagadnieniowe oraz dokumentację wewnętrzną,
  • Przygotowuje akta osobowe funkcjonariuszy do archiwizacji,
  • Przygotowuje wytworzoną przez komórkę kadrową dokumentację do archiwizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Zajmuje się obsługą kadrową policjantów i pracowników zatrudnionych w KPP Starachowice oraz podległym komisariacie Policji,
  • Sprawuje nadzór merytoryczny nad aktami prawnymi Komendanta Powiatowego Policji w Starachowicach, dokonuje ich aktualizacji, zamieszcza je na stronie intranetowej KWP w Kielcach,
  • Sporządza dokumentację służbową do korespondencji z jednostką nadrzędną Policji oraz innymi jednostkami i instytucjami w sprawach kadrowych lub będących w kompetencji komórki kadrowej,
  • Zajmuje się obsługą petentów w sprawach kadrowych,
  • Sporządza projekty rozkazów personalnych oraz innych decyzji Komendanta Powiatowego Policji w sprawach dotyczących stosunku służbowego policjantów,
  • Sporządza projekty decyzji Komendanta Powiatowego Policji w sprawach szkoleniowych,
  • Prowadzi sprawy osobowe policjantów i pracowników realizowane w ramach polityki kadrowej w zakresie zastrzeżonym dla komendanta,
  • Wprowadza dane dot. funkcjonariuszy i pracowników oraz dokonuje ich aktualizacji w systemach informatycznych,
  • Systematycznie wprowadza absencję funkcjonariuszy oraz pracowników Wydziału Ogólnego do wewnętrznej bazy danych,
  • Sprawuje nadzór nad wykazem czynności wykonywanych w warunkach szczególnie zagrażających życiu i zdrowiu funkcjonariuszy,
  • Koordynuje rozliczanie nadgodzin wypracowanych przez funkcjonariuszy i pracowników cywilnych,
  • Prowadzi ewidencję urlopów oraz sprawuje nadzór nad limitami urlopów funkcjonariuszy i pracowników Komendy oraz podległej jednostki organizacyjnej,
  • Prowadzi ewidencję zwolnień lekarskich pracowników i policjantów,
  • Sporządza miesięczne, półroczne i roczne zestawienia zwolnień lekarskich,
  • Dokonuje terminowego wprowadzenia opinii służbowych funkcjonariuszy do wewnętrznej bazy danych,
  • Pomaga w koordynacji i realizacji zadań w zakresie medycyny pracy,
  • Obsługuje System Wspomagania Obsługi Policji (SWOP) w zakresie wynikającym ze stosunku służbowego.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w komórce kadrowej,
  • Umiejętność redagowania pism,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera (w szczególności pakietu Office),
  • Samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • Umiejętność komunikowania się,
  • Umiejętność rzetelnego i terminowego realizowania spraw,
  • Znajomość przepisów dotyczących służby/pracy w Policji w szczególności: Ustawy o Policji, Ustawy o służbie cywilnej, Ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawy o ochronie informacji niejawnych, Zarządzenia nr 920 z dnia 11.09.2008r.) Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP poz. 95 z późn zm.), Rozporządzenia w sprawie opiniowania służbowego policjantów, Rozporządzenia w sprawie urlopów policjantów, Rozporządzenia w sprawie szczegółowych praw i obowiązków oraz przebiegu służby policjantów, Ustawy Kodeks pracy.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Doświadczenie w pracy biurowej na podobnym stanowisku,
  • Kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej,
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Miejsce zamieszkania na terenie Starachowic lub miejscowości pobliskiej.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), nagrody uznaniowe, dodatek za staż pracy (od 5 % do 20 %), nagrody jubileuszowe,
  • Możliwość przystąpienia do Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej.

 

Dostępność
Warunki pracy
Dodatkowe informacje
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 roku kandydat/kandydatka nie pracował/a, nie pełnił/a służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był/była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
calendar icon

Aplikuj

do 2 lutego 2024

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 132783"
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
Al. Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice

Oferty należy składać z dopiskiem "Oferta na stanowisko-Inspektor ds. osobowych Zespołu Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Wydziału Ogólnego"
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 8043 260
  • Dokumenty należy złożyć do: 02.02.2024
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach

Udostępnił: Anna Jasiak

Komórka organizacyjna: Zespół Prezycialny, Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych

Wprowadzono: 23.01.2024

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×