Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
27-200 Starachowice Aleja Armii Krajowej 27
print as PDF
Ogłoszenie nr 105309 / 01.09.2022
Dołącz do nas jako:

inspektor

Do spraw: łączności w Zespole Łączności i Informatyki
#łączność

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • zajmuje się zapewnianiem ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami,
  • konserwowaniem urządzeń łączności znajdujących się na stanie KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
  • ewidencjonowaniem sprzętu i materiałów łączności i informatyki znajdujących się na stanie jednostki,
  • kontrolowaniem poprawności wykorzystywania i obsługi środków łączności, przeprowadzaniem instruktaży i szkoleń w posługiwaniu się systemami łączności,
  • pełni nadzór nad prawidłowym działaniem systemów antywłamaniowych w KPP w Starachowicach i podległym KP w Brodach,
  • wykonuje bieżące naprawy sieci komputerowej oraz sprzętu łączności,
  • wspiera pracowników KPP w Starachowicach w zakresie prawidłowej obsługi sprzętu łączności i informatyki,
  • obsługuje komputery oraz urządzenia mobilne oparte o systemy operacyjne: Windows, Windows Mobile, Linux, Android, iOS.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie techniczne z zakresu informatyki, łączności lub telekomunikacji,
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok wykonywania pracy na podobnym stanowisku (w charakterze łącznościowca, teleinformatyka lub z sieciami teleinformatycznymi),
  • Umiejętność pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności,
  • Umiejętność biegłej obsługi komputera i znajomość specjalistycznych programów komputerowych oraz urządzeń informatycznych i biurowych,
  • Umiejętność instalacji stanowisk komputerowych i terminali pracujących pod kontrolą systemów Windows i Linux, Android,
  • Znajomość zagadnień z zakresu łączności radiowej,
  • Niekaralność,
  • Dyspozycyjność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe w zakresie informatyki, łączności lub telekomunikacji,
  • kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej,
  • umiejętność obsługi i konserwacji systemów PABX oraz znajomość standardu ISDN,
  • praktyczna znajomość budowy i eksploatacji systemów okablowania strukturalnego,
  • znajomość przepisów dotyczących systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej,
  • uprawnienia SEP do 1 kV,
  • znajomość zagadnień elektroniki, elektrotechniki i automatyki,
  • poświadczenie bezpieczeństwa oraz znajomość przepisów dotyczących ochrony informacji niejawnych,
  • umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole,
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • miejsce zamieszkania na terenie Starachowic lub miejscowości pobliskiej.
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę 
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczych Planów Kapitałowych
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), nagrody uznaniowe, dodatek za staż pracy (od 5 % do 20 %), nagrody jubileuszowe
  • Możliwość ubiegania się o świadczenie teleinformatyczne - na podstawie Ustawy z dnia 2 grudnia 2021 r. o szczególnych zasadach wynagradzania osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa (Dz. U. z 2021 r. poz. 2333, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 stycznia 2022 r. w sprawie wysokości świadczenia teleinformatycznego dla osób realizujących zadania z zakresu cyberbezpieczeństwa (Dz. U. z 2022 r. poz.131). 
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań - praca w pomieszczeniu i w terenie, - wymagająca umiejętności pełnej obsługi, naprawy i wykorzystania sprzętu łączności, - praca złożona, wymagająca posiadania umiejętności sprawnego rozwiązywania problemów, kreatywności, postępowania w sytuacjach bezprecedensowych, - wymagająca dyspozycyjności, - wyjazdy służbowe, - wielozadaniowość, - stres. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - pomieszczenie biurowe Zespołu Łączności i Informatyki, - praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, - przy oświetleniu sztucznym lub naturalnym, - wysiłek fizyczny sporadycznie - dźwiganie ciężarów do kilku kilogramów, - budynek nie posiada windy.

Dodatkowe informacje

Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem). Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z czterech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z dziedziny łączności i informatyki, III część praktyczna, IV rozmowa kwalifikacyjna. Z regulaminem konkursu zostaną zapoznani kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu rekrutacji. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej: http://bip.starachowice.kpp.policja.gov.pl w zakładce "Praca w służbie cywilnej". Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 8043 250 lub 260.

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych lub w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów posiadających orzeczenie o niepełnosprawności,
  • ew. kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń.
calendar icon

Aplikuj

do 30 września 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie
na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach
Aleja Armii Krajowej 27
27-200 Starachowice

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora do spraw łączności w Zespole Łączności i Informatyki” pocztą pod ww. adresem lub osobiście na parterze budynku KPP w Starachowicach u dyżurnego jednostki.
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8043 250 lub 47 8043 260
  • Dokumenty należy złożyć do: 30.09.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

     
    Administratorem danych osobowych jest: Komendant Powiatowy Policji w Starachowicach z siedzibą pod adresem: Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice, (nr tel. 47 8043 206,nr faksu 47  8043 224, e-mail: komendant.starachowice@ki.policja.gov.pl)

    Kontakt do inspektora ochrony danych: (tel. 47 8043 251, e-mail: iod.starachowice@ki.policja.gov.pl) 

    Cel przetwarzania danych: dane osobowe kandydatów przetwarzane będą wyłącznie w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy

    Informacje o odbiorcach danych: wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający imię, nazwisko i miejsce zamieszkania osoby wyłonionej w toku postępowania rekrutacyjnego zostaje opublikowany w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

    Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem okresu 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji i brakowaniu.

    Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


    Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, art. 4 i 26 ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


    Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


    Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach

Udostępnił: Anna Kaczor

Komórka organizacyjna: Zepół Prezydialny, Kadr, Szkolenia i OIN

Wprowadzono: 01.09.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×