Biuro - zdjęcie 2
Komenda Powiatowa Policji w Skarżysku-Kamiennej
26-110 Skarżysko-Kamienna Ul. Szydłowiecka 22
print as PDF
Ogłoszenie nr 111471 / 30.11.2022
Dołącz do nas jako:

kierownik kancelarii tajnej

Zespół Kadr, Szkolenia i Ochrony Informacji Niejawnych Wydziału Ogólnego
#administracja publiczna

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • organizuje i koordynuje pracę kancelarii tajnej,
  • prowadzi okresowe kontrole postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne oraz przestrzegania przepisów ustawy i aktów wykonawczych w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  • rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej Policji lub komórce organizacyjnej
  • nadzoruje właściwe oznaczenie i ewidencjonowanie dokumentów niejawnych w kancelarii tajnej,
  • udziela informacji wykonawcom merytorycznym o sposobie prowadzenia ewidencji i przekazywaniu dokumentów adresatom,
  • informuje pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów,
  • nadzoruje właściwe oznaczanie i ewidencjonowanie dokumentów niejawnych, prowadzi ewidencję rejestrów dzienników, książek ewidencyjnych i teczek, odnotowuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych kancelarii tajnej,
  • zapewnia możliwość ustalenia miejsca przechowywania dokumentów pozostających w dyspozycji komórki organizacyjnej,
  • bierze udział w niszczeniu dokumentów niejawnych kat. „BC”, nie podlegających archiwizacji,
  • dokonuje przerejestrowywania zmiany klauzuli dokumentów we właściwych dziennikach korespondencyjnych,
  • prowadzi i aktualizuje ewidencję obowiązujących aktów prawnych o charakterze niejawnym,
  • zwraca wykonawcom merytorycznym dokumenty przeznaczone do wysyłania w przypadku, gdy nie spełniają wymogów określonych przepisami,
  • kompletuje dokumenty oraz przygotowuje akta do przekazania do archiwum lub do brakowania,
  • sporządza spisy akt dokumentacji przekazanej do archiwum i protokoły brakowania dokumentacji kategorii „BC”,
  • prowadzi szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych z pracownikami komórek organizacyjnych,
  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne,
  • odnotowuje zmiany, zniesienia klauzuli tajności lub przedłużenia, skrócenia okresu ochrony dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych,
  • archiwizuje dokumenty niejawne znajdujące się w kancelarii lub oddziale kancelarii,
  • coroczne rozlicza wszystkie pozycje w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych,
  • sporządza wykazy dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem korespondencji,
  • wprowadza dokumenty do SIO II,
  • przestrzega przepisów o ochronie danych osobowych,
  • przygotowuje projekty rozkazów organizacyjnych Komendanta Powiatowego Policji oraz regulaminu Komendy na okres zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny,
  • prowadzi sprawy związane z reklamowaniem policjantów oraz pracowników od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
  • prowadzi etat jednostki zmilitaryzowanej Policji oraz książkę obsady etatowej jednostki a także karty ewidencyjnych żołnierzy rezerwy, którym nadano przydziały organizacyjno-mobilizacyjne,
  • prowadzi sprawy związane z powywoływaniem rezerw osobowych przewidywanych do obsady stanowisk w jednostce zmilitaryzowanej
  • aktualizuje dokumenty kadrowo-mobilizacyjnej w szczególności: zbiorową listę imienną, wykaz policjantów i pracowników Komendy przewidzianych na obsadę stanowisk w etacie wojennym oraz dokumentację kadrową do Planu Działania Komendanta Powiatowego Policji w Skarżysku-Kamiennej,
  • przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje i udostępnia oświadczenia majątkowe kadry kierowniczej KPP w Skarżysku-Kamiennej, sporządza informację o wyniku sprawdzenia dopełnienia przez policjantów Komendy obowiązku złożenia oświadczeń o stanie majątkowym oraz o przeprowadzonej analizie i ich zgodności ze stanem faktycznym,
  • przygotowuje i przekazuje oświadczenia o stanie majątkowym osób pełniących funkcje organów Policji w celu opublikowania informacji w nich zawartych w Biuletynie Informacji Publicznej,
  • pełnieni funkcję inspektora ochrony danych osobowych w KPP w Skarżysku-Kamiennej i wykonuje zadania wynikające z art. 39 ust. 1 RODO oraz art. 47 ust. 1 DODO.
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 6 miesięcy w obszarze ochrony informacji niejawnych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzajacego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych "ściśle tajne"
  • Znajomość przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie danych osobowych oraz wydanych na ich podstawie aktów wykonawczych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Co oferujemy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę

Benefity płacowe - dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. 13-tka), nagrody uznaniowe, dodatek za staż pracy (od 5% do 20%), nagrody jubileuszowe

Możliwość przystąpienia do Praconiczych Planów Kapitałowych

Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa

- praca wewnątrz budynku

- obsługa monitorów ekranowych poniżej połowy dobowego czasu pracy

- winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

- odpowiednio dostosowane toalety

- stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku

Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- selekcja ofert pod względem spełniania wymagań formalnych

- test wiedzy

- rozmowa kwalifikacyjna

notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa uprawniajacego do dostępu do informacji niejawnych "ściśle tajne"
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
calendar icon

Aplikuj

do 14 grudnia 2022

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 111471"
na adres:
KPP w Skarżysku-Kamiennej
ul. Szydłowiecka 22
26-110 Skarżysko-Kamienna
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
47 8044-212
  • Dokumenty należy złożyć do: 14.12.2022
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
    • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Skarżysku-Kamiennej z siedzibą ul. Szydłowiecka 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 47 8044206
    • Kontakt do inspektora ochrony danych: ul. Szydłowiecka 22, 26-110 Skarżysko-Kamienna, tel. 47 8044206, iod.skarzysko@ki.policja.gov.pl
    • Cel przetwarzania danych:
      przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
    • Informacje o odbiorcach danych: wynik naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zawierający imię, nazwisko i miejsce zamieszkania osoby wyłonionej w toku postępowania rekrutacyjnego zostaje opublikowany w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu, w Biuletynie Urzędu oraz w Biuletynie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    • Okres przechowywania danych:
      czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
    • Uprawnienia:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
      3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
      4. prawo do usunięcia danych osobowych;
        - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
      5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
    • Podstawa prawna przetwarzania danych:
      1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
      2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
      3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
    • Informacje o wymogu podania danych:
      Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

      Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

      Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
    • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji

Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Skarżysku-Kamiennej

Udostępnił: Małgorzata Pogorzelska

Komórka organizacyjna: Zespół Kadr, Szkolenia i OIN

Wprowadzono: 30.11.2022

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×