Kielce - panorama
Archiwum Państwowe w Kielcach
25-045 Kielce ul. Janusza Kusocińskiego 57
print as PDF
Ogłoszenie nr 126692 / 08.09.2023
Dołącz do nas jako:

młodszy archiwista

Do spraw: obsługi klienta w Oddziale w Sandomierzu
#administracja publiczna #archiwa/archiwistyka
Umowa na czas
określony (np. projektu)
available for project time

Nabór zakończony. Wynik naboru dostępny jest TUTAJ
Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:
  • wykonuje proste kwerendy dla klientów, również w dokumentach sporządzonych w języku rosyjskim
  • sporządza kopie dokumentów, wypisy, odpisy, projekty postanowień administracyjnych i zaświadczeń oraz projekty pisemnych informacji o kosztach i wynikach poszukiwań
  • przygotowuje kopie materiałów archiwalnych do uwierzytelnienia, wydaje osobiście i przesyła pocztą tradycyjną i elektroniczną zamówioną dokumentację
  • udziela klientom informacji o realizacji kwerend i przechowywanym zasobie archiwalnym
  • przyjmuje podania, zgłoszenia i rewersy oraz udostępnia materiały archiwalne w Czytelni Akt
  • obsługuje Kancelarię Oddziału, w tym odbiera telefony, przyjmuje i wysyła krespondencję, rejestruje ją w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją (EZD) i przekazuje sprawy do dekretacji
  • pomaga przy porządkowaniu i opracowaniu zasobu Oddziału
  • pomaga przy działaniach popularyzatorskich i edukacyjnych
Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
  • Wykształcenie: średnie lub średnie branżowe (o profilu archiwalnym)
  • podstawowa znajomość przepisów prawa dotyczących narodowego zasobu archiwalnego i archiwów
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • umiejętność redagowania pism
  • komunikatywność i orientacja na klienta
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe /podyplomowe z zakresu archiwistyki lub historii
  • znajomość języka rosyjskego na poziomie pozwalającym na odczytywanie materiałów archiwalnych sporządzonych w tym języku
  • podstawowa znajomość przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych, postępowania administracyjnego, opłaty skarbowej, służby cywilnej
Co oferujemy
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Dodatek za wieloletnią pracę (powyżej 5 lat) od 5 do 20 % wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy monitorze ekranowym
  • Możliwość korzystania ze świadczeń socjalnych (ZFŚS)
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

 

 

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w jednopiętrowym budynku Oddziału w Sandomierzu, który znajduje się w centrum miasta. To budynek byłej synagogi, wpisany do rejestru zabytków. Budynek ma jedno wejście główne na poziomie chodnika. Na piętro można się dostać stromymi schodami. Strome schody są też w magazynie materiałów archiwalnych. W budynku nie ma windy osobowej. Znajdująca się na parterze toaleta nie jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W Kancelarii zamontowana jest przenośna pętla indukcyjna. W budynku są oznaczenia kontrastowe. Oświetlenie jest rozproszone i nie wywołuje efektu olśnienia.
Oddział w Sandomierzu nie posiada własnych miejsc parkingowych. Blisko wejścia do budynku, na ogólnodostępnym parkingu, wydzielone są 2 miejsca parkingowe przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami i odpowiednio oznakowane.

Praca wymaga przenoszenia materiałów archiwalnych, pokonywania stromych schodów, umieszczania i zdejmowania materiałów archiwalnych z regałów magazynowych o wysokości do 3 metrów. Praca z materiałami archiwalnymi, na których mogą znajdować się alergeny, bakterie, grzyby, pleśnie. Praca z klientem obsługiwanym bezpośrednio w siedzibie Oddziału i telefonicznie oraz pośrednio poprzez korespondencję w postaci tradycyjnej (papierowej) i elektronicznej. Interesanci obsługiwani są na parterze budynku w Kancelarii i na piętrze w Czytelni Akt. Pracownik obsługuje systemy komputerowe i bazy danych używane w archiwach państwowych. Obsługuje komputer powyżej 4 godzin dziennie. Pracę wykonuje przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

 


Dodatkowe informacje
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Nie wysyłaj oferty na adres mailowy urzędu lub Oddziału w Sandomierzu - rozpatrzymy tylko oferty przesłane pocztą na adres siedziby urzędu w Kielcach lub złożone osobiście
Planujemy następujące metody/techniki naboru:

- weryfikacja formalna i merytoryczna ofert

- sprawdzian wiedzy/test pracy

- rozmowa kwalifikacyjna

Pracę możesz rozpocząć od: 2023-10-16
notice icon 1

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
notice icon 2

Dołącz, jeśli posiadasz

(dokumenty dodatkowe)

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
calendar icon

Aplikuj

do 20 września 2023

W formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 126692"
na adres:
Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Janusza Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego:
z Kierownikiem Oddziału w Sandomierzu tel. 15/ 832-25-09
  • Dokumenty należy złożyć do: 20.09.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
    DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

    Klauzula zgody

    Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji

     

    Klauzula informacyjna

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Archiwum Państwowe w Kielcach, ul. Kusocińskiego 57, 25-045 Kielce,

    2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@kielce.ap.gov.pl, tel. 41 260 53 11 wew. 205

    3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz:

    Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    Ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 r./Ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 3 miesięcy po zakończeniu rekrutacji

    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 

    6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

    7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

Wzory oświadczeń

Wytworzył/odpowiada: Dyrektor

Jednostka organizacyjna: Archiwum Państwowe w Kielcach

Udostępnił: Katarzyna Mucha

Komórka organizacyjna: Stanowisko ds. kadr i rozwoju zawodowego

Wprowadzono: 08.09.2023

Strona używa plików cookies, aby ułatwić Tobie korzystanie z serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody. Więcej informacji w Polityce prywatności.

×